DELTA FEST PREZENTÁCIÓ- 2008 Projekt: BalaTONE FESZTIVÁL „nyaralás megzenésítve”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Gyülekezeti tábor - Balatonkenese
Aktuális pályázati lehetőségek
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
HAJDÚSZOBOSZLÓ ⁄ Hajdúszoboszló Közép-Európában, Magyarország keleti részén található. Európa híres pusztája, a Hortobágy és a mozgalmas nagyváros, Debrecen.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
A harmadik közösen szervezett nemzetközi tábor Hangok és akciók – zenélés tapasztalat útján Furuboda
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Önkormányzatok idegenforgalmi feladatai Tegyünk együtt Fejér megye idegenforgalmáért Garán Éva.
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Emberi Erőforrások Minisztere alapította,
Coke Zero sampling
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Vargáné Gálicz Ivett PhD hallgató Szent István Egyetem
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
„Nyitott kapu” a rendszeres testmozgásért és kapcsolódó egészségfejlesztési programok Vámospércsen Ménes Andrea polgármester.
Bemutatkozik a Nagykapos és Vidéke Társulás
„Hogyan tegyük városunkat vonzóvá testvérvárosaink számára” Nemzetközi Turisztikai Konferencia Kaposvár, május 22.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
MTV Networks Magyarország A Viacom, a világ egyik legnagyobb szórakoztatóipari és média vállalkozásának tagja A következő csatornák tartoznak az MTV Networks.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Készítette: Werner Gábor
Önkormányzatok turisztikai feladatai
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Alcím mintájának szerkesztése Példaadó fenntarthatóság egy Balaton-parti településen Előadó: Góth Imre Árpád Gyenesdiás Nagyközség.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
Sponsorare necesse est
ZöldÖvezet Társulás Egyesület Mottó: Rendezvényzöldítés Újrahasznosítás: Szelektív hulladékgyűjtés Újrahasználat: ZöldRe Pohárral a szemétkupacok ellen.
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
„Sombereki Caritas Központ kialakítása” elnevezésű ROP mintaprojekt zárókonferenciája Somberek, június 12. Marketing szemlélet nonprofit szervezeteknél.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
VERSENY MINDEN HATÁRON TÚL: NAGYVÁROSOK KREATÍV FEJLESZTÉSE LUKOVICH TAMÁS, PhD.
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
A Balaton Régió környezeti állapotának értékelése
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Dél-dunántúli Régió közlekedése Morandini Kristóf III éves földrajz-informatika tanár.
Balaton régió turizmusában
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Budapest Turisztikai Marketingje Készítette : Romolhatatlan Norbert.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„Mindenről lehet beszélni” bűnmegelőzési modellprojekt 2010.
MAGNE B6 – A NAGYY STRESSZ TESZT Uniomedia Zrt.. A PROJEKT CÉLJA A Magne B6 ismertségének támogatása, valamint az eladási volumen növelése, branded megjelenések.
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Ország – márka – műhely imázsoktól a márkáig top-kreatív marketingfeladat alulról történő építkezés összehangolt alkotómunka „carrier” szerepvállalás.
az Akasztói Szikiponty
Előadás másolata:

DELTA FEST PREZENTÁCIÓ Projekt: BalaTONE FESZTIVÁL „nyaralás megzenésítve”

HÁTTÉR 1. •A Balatoni turisztikai régió feljövőben van (újra célpontja az ifjúsági turizmusnak) „trendi” hely lehet •Sikeres fesztiválrendezések a régióban •Könnyű megközelíthetőség (vasút, közút, stb.) •Több Balaton melléki helyszín közül mérlegelve ZÁNKA a megfelelő fesztiválhelyszín •A fesztiválpiac koncentrálódása várható (a kis fesztiválok megszűnnek/átalakulnak két három éven belül) •A turisztikai attrakciót is kínáló fesztiválok „élnek túl” •Versenytársak „A”: SZIGET, VOLT, EFOTT, BALATON SOUND? HEGYALJA •Versenytársak „B”: Beach House, Kapolcs, strandok ált., szórakozóhelyek ált., „déli part” stb.

HÁTTÉR 2. •ZÁNKAI GYERMEK és IFJÚSÁGI CENTRUM Megközelíthetőség: közúton: 71 es főúton szgk.-val; busszal (saját buszpályaudvar!) vasúton: Déli pu ról közvetlen járatok (saját vasútállomás!) hajóval: Tihany, Zamárdi és Badacsony felől (saját kikötő!) repülőgéppel: Sármelléki nemzetközi reptér 43 km-re

HÁTTÉR 3 •ZÁNKAI GYERMEK és IFJÚSÁGI CENTRUM •209 hektár teljes terület (8%os beépítettség a többi erdő) ebből fesztiválterület első évben 6-9 hektár (folyamatosan bővíthetően) •összközművesített, elkerített, őrzött, kertészetileg gondozott, kommunálisan önellátó (költséghatékonyság!) •Max 3000 férőhelyes épített szálláskapacitás (faháztól - *** hotelig) plusz a fesztiválterület sátras táboroztatása •2400 fő kapacitású catering (dolgozói, közreműködői ellátásra) •Megfelelő elektromos-, víz-, és szennyvíz kiépítettség •Saját takarító-, és karbantartó személyzet

HELYSZÍNRAJZ

CÉLCSOPORT •Elsődleges korcsoportok: 18 és 25 év közötti nyitott, aktív, társasági-, zene-, sport-, turisztika-, stb. érdeklődésű fiatal. •Másodlagos korcsoportok: év, illetve 25+ •Összetétel: „Hegyalja szerkezetű”: sok bérletes, (vonzó nyaralási célpont) kevesebb napijegyes (nincs nagyváros) Forrás Hegyalja és BalaTONE fesztiválok felmérései

KÖZÖNSÉG (területi eloszlás)

KÖZÖNSÉG (nézőszám)

CÉLKITŰZÉSEK •Rövid távon: sikeres rendezvény létrehozása 2007-ben: kb látogató (kb sátorozó +napijegyesek) •Hosszú távon: Minden paraméterében trendformáló, előremutató minőségi rendezvény megrendezése, Hegyalja méretű növekedés harmadik évre: látogató; hatodik évre: látogató. •Arculat: a régi zánkai „diák-nemzetköziség” modern megfelelője, „közösségi fesztivál” •Zenei kínálat: nemzetközi előadók, world music és modern elektronikus zenék, vezető hazai előadók •Mantra: „NYARALÁS MEGZENÉSÍTVE”

PROGRAMOK 2007 •Zenei programok: hazai pop-rock, disco, elektronikus zenei és world music élvonal •Külföldi világsztárok •Környezetvédelmi programok: előadások, beszélgetések, vitafórum, szabadegyetem, ökofalu, filmvetítések, szakértők és ismert médiaszemélyiségek részvétele. •Fesztiválmozi •Sportprogramok: a terület sajátosságainak megfelelően (strandröplabda, vízi foci, ill. extrém sportok). •fesztivál rádió •Kulturális programhelyszínek, nyitás a másodlagos célcsoport felé •Civil programok •Turisztikai programok

KOMMUNIKÁCIÓ Felület Április MájusJúniusJúlius 17.hét18.hét19.hét20.hét21.hét22.hét23.hét24.hét25.hét26.hét27.hét28.hét BTL promóció Indoor Ingyenes programmagazin Internet Jegykihelyezés Nyomtatott sajtó Outdoor Rádió Speciális média TV Zenei szaklapok

AZ EGYÜTTMŰKÖDÉS ELŐNYEI •Magas médiaérték. •A legismertebb brandek egyike a fesztivál szakmában. (Hegyalja- második-harmadik) •Országos offline kommunikációs lefedettség, 3 hónapos kampány. •Könnyen definiálható célcsoport, magas promóciós affinitás. •B2C üzenet, közösségformáló hatás. •A magas nézőszámból adódó, hatékony promóciós lehetőségek. •Limitált szponzorszám, alacsony marketing zaj. •„Fesztiválozás = divat, nyaralás, életérzés” (Napi Gazdaság). •ATL-BTL kommunikáció összekapcsolása. •Helyszíni értékesítés, magas volumen. •Földrajzilag jól elkülöníthető közönség (várhatóan 20% körüli átfedés Hegyaljával)

PROMÓCIÓS MEGJELENÉSEK

TV, RÁDIÓ MEGJELENÉSEK

EGYÉB MEGJELENÉSEK

PARTNEREINK

KONTAKT Hricz Károly ügyvezető Tel: +36/ Bukovinszky Béla stratégiai marketing vezető Tel: +36/ Goneth Jácint marketing vezető Tel: +36/

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET