Marketing- és reklámügyintéző. KEDVCSINÁLÓ Reklámzabálók Promóciós kiállítás Promóciós kiállítás Év eleji kirándulás Év eleji kirándulás Egynapos kirándulás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyire ismered Magyarországot?
Advertisements

JÁSZKISÉRRŐL KÁRPÁTALJÁRA Történelmünk nyomában Kárpátalján - nemzettudat formáló kirándulás -
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
A HORVÁTH MIHÁLY GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZ Ő ISKOLA Vízilabda sportágra szakosodott osztálya.
Készítette:Tóth Nikolett
KIRÁNDULÁS ÓFALUBAN II. rész május 8.
Készítette: Albert Krisztina
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Miért érdemes francia nyelvi képzést választani? Franciául a világ minden részén beszélnek: az öt földrészen összesen több mint 200 millió ember beszél.
2014. ÁPRILIS UTOLSÓ HETE AZ IMMUNIZÁCIÓ VILÁGHETE „ Ön mennyire naprakész ? ’’ Szerkesztette: dr Lázár Sarnyai Nóra.
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Szendrő Városi Sport- és Szabadidő Klub Természetjáró Szakosztály
A DUNAKANYAR DIÁKSZEMMEL Szentendre
Nyilvánossági és tájékoztatási kötelezettségek Ékes Gyula, Váti Nonprofit Kft. Mátészalkai Területi Iroda Információs nap magyar partnerek részére, Békéscsaba.
Promóciós eszközrendszerünk
PÉCS.
HATÁRTALANUL! • A pályázati program célja: minden magyar diák tanulmányai alatt legalább egyszer eljusson határon túli, magyar lakta területekre ( Felvidék,
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
NYON 1.
. Magyar Gyógytornászok Társasága V. Kongresszusa Sopron november (Élmény) beszámoló a tanszék 9 előadásáról.
Zarándoklás a Felvidéken
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
Mintacím szerkesztése Mintaszöveg szerkesztése –Második szint Harmadik szint –Negyedik szint »Ötödik szint 1 ENERGETIKAI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS KOLLÉGIUM „ESZI”
Szeged címere. Szeged címere Szeged Magyarország harmadik legnagyobb városa amely nagy történelmi múlttal sok turisztikai látványossággal rendelkezik.
Plakátok és mozgalmi dalok a szocialista évekből Magyarországon
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Általános Iskola Medgyessy Ferenc utca
Szendrő nevezetességei
A kisebbségi (magyar) felsőoktatás kialakulása és perspektívái Szatmárnémetiben Készült a Debreceni Egyetem Nevelés – és Művelődéstudományi Doktori Program.
RENDEZVÉNYSZERVEZÉS TÖRTÉNETE
Készítette: Szőke Gréta. A Művészetek Palotája egy többfunkciós kulturális létesítmény.Palotája Három művészeti ág kedvelőinek ad otthont : Zene Vizuálisművészet.
Eger vonzerői Készítette: Panghy Bence.
Pécs turisztikai marketingje 2356/4
Készítette: Nagy-Kovács Beáta Míra Szekszárd turizmusa
Medvehagyma-fesztivál Orfű /17.. A programok színes palettájával, illetve gasztronómiai kuriózumokkal várja az érdeklődőket Orfű az áprilisban.
Balatoni Múzeum- Keszthely Készítette: Kleri Dzsenifer.
A vendégek befogadásáról és gyámolításáról „A vendégek s a jövevények akkora hasznot hajtanak, hogy állhatnak a királyi méltóság hatodik helyén… Mert.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
Fels ő - Répcementi Kistérségi Foglalkoztatási Információs Pontot (FIP) M ű ködése.
BUDAPESTI SÉTA 6. ÉVFOLYAM.
Az Arany János Tehetséggondozó Program diákszemmel
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
Szakmai munkánk a pályázatban
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Határtalanul pályázat
Boronkay György Műszaki Középiskola és Gimnázium.
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Angliai tanulmányi út február március 16.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Hogyan jutsz el hozzánk? A Jókai felől könnyen megközelíthető iskolánk. 3-as vagy 69-es villamossal 5-ös busszal Mexikói útig Valamint: Kisföldalattival.
Asahi Glass Company Bálint Brigitta Bán Edina
Határtalanul!.
Budapest Turisztikai Marketingje Készítette : Romolhatatlan Norbert.
 Multilaterális iskolai együttműködési pályázat  Célja: a partnerországok megismerése a kultúra minél több oldaláról  Részt vevő országok:
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Az Anthropolis Egyesület
TÁMOP / A mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok tapasztalatai.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Museé d’Orsay Párizs Panyik Sára.
M ű vészeti korok szépségei Játékos vetélked ő Kriván Norbert Buzás Kristóf 12.C 12.A.
Road - Show BELGIUM. 10,6 millió lakos, km2 Új ország (1830), mini EU (7 kormány, 7 Parlament) 3 hivatalos nyelv plusz kommunikációra angol.
Meghívó Föld napi rendezvényekre
Sao Paulo.
Pályaválasztási Kiállítások 2008
'eurotrip.
3. osztályban.
Előadás másolata:

Marketing- és reklámügyintéző

KEDVCSINÁLÓ Reklámzabálók Promóciós kiállítás Promóciós kiállítás Év eleji kirándulás Év eleji kirándulás Egynapos kirándulás Egynapos kirándulás Reklámtervezés SAJT-Ó tájékoztató SAJT-Ó tájékoztató Mi a marketing? Mi a marketing?

Tudod mi az a reklámzabá-ló?

Reklámzabálók A 13. M osztály tanulóinak nem mindennapi élményben van részük november tájékán. Részt vesznek a Reklámzabálók éjszakáján a Kongresszusi Központban. A fergeteges éjszakán kb. 600 reklámfilmet vetítenek a világ minden tájáról.

A program általában este nyolc órakor kezdődik és hajnal három óráig tart. Mi bírtuk hajnalig!

Ez is promóció! Brazíliát népszerűsítő táncos lányok is szórakoztatták a közönséget!

Ezek a filmek humorosak, meghatóak, impozánsak, néhol giccsesek, döbbenetesek és nosztalgikusak. Hűen tükrözik a reklámműfajban megbúvó filmművészetet, tükrözik a kort, amelyben készültek, valamint annak az 54 országnak a hangulatát és kultúráját, ahonnan érkeztek. A vetítés mellett koncert, karaoke show, díjkiosztás, támogatók promóciós versengése, nyereményjátékok teszik még izgalmasabbá a felejthetetlen éjszakát.

A évi 7. PROMOTION Nemzetközi Marketing- kommunikációs Szakkiállítás hivatalos hirdetését látjátok! Ugye, hogy mennyire számít a megfelelő tálalás?

A marketing és kommunikáció világában mindig újabb és újabb megoldások születnek, melyek még hatékonyabbá teszik az eladást. A végzős osztályok kilátogathatnak a hazai marketing-kommunikációs szakma egyik legrangosabb és legátfogóbb kiállítására a HUNGEXPO területére. Rengeteg ötlettel, újdonsággal találkozhatunk itt. Várjuk a következőt!

Kirándulás Az esztétika óra keretében egynapos kirándulást szervezünk egy látnivalókban gazdag magyar városba. Cél, hogy a SZÉP-ről ne csak beszéljünk, hanem közvetlen valóságában átéljük, és felfedezzük hazánk kulturális értékeit. Az előző osztály Pécsett volt. A mostani diákok TATÁ-ra látogattak. Néhány látnivaló következik:

TATAI KIRÁNDULÁS Az Öreg-várban lévő kiállítások: Középkori kőtár Lovagterem Freskóval díszített római szoba Főúri élet c. kiállítás Fazekasműhely

A fotó készítője:

Görög-római másolatmúzeum 200 darab antik szobor látható a Zsinagóga épületében

Kilátás a Fellner Jakab Kilátóból A Geológiai Szabadtéri Múzeumot látjuk és a Kálvária- Dombot.

Művészetek Palotája

Nemzeti Színház – 1.

Nemzeti Színház – 2.

Tervezés Egy nem létező termék (epres-kávés csokoládé) csomagolóanyag terve látható. Természetesen a termék nevét is a tanulók találták ki

 Szlogent   Szórólapot   Plakátot   Reklámfilmet   Csomagolóanyagot  A tanév vége felé összefoglaló feladatként alkotunk egy adott termékre:

Mi a marketing? Egy nagyvállalatnál focimeccset rendeznek a marketing és a karbantartó osztályok között. A meccset a karbantartók nyerik nagy fölénnyel. A vállalati hirdetőtáblán megjelenik a marketing osztály beszámolója a mérkőzésről:

Ez a marketing! Örömmel jelenthetjük, hogy a évi futball szezonban a marketing osztály második helyet szerezte meg, míg a karbantartók – mindössze egyetlen győzelemmel – az utolsó előtti helyen végeztek.

SAJT-Ó TÁJÉKOZTATÓ

Kerületi rendezvényen népszerűsítettük iskolánkat: Standot állítottunk fel, szórólapot osztogattunk, A nevéhez hűen a SAJT-Ó tájékoztatón - az információk mellett - sajtfalatkákkal kínáltuk az érdeklődőket.