Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szirmai Andrea PhD hallgató 2005.
Advertisements

A szponzorálás.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Összefoglaló kérdések
Termékpolitika Fő kérdései Termékfejlesztés Terméktervezés
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
Árpolitika, értékesítési politika, kommunikációs politika
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Termék és márka politika
Az üzleti terv.
Az árpolitika (ismétlés) Marketing-mix Ár fogalma Árpolitika
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
Nagy zsolt istván – szakterületi tanácsadó
Üzleti terv.
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
Szolgáltatás marketing
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
Jogi és menedzsment ismeretek 6.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing
Árpolitika, értékesítési politika, kommunikációs politika
Reklám.
MARKETING.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Marketingmenedzsment 2008
Marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Marketing BA 2. Az árpolitika alapjai
SZEMÉLYZETI MARKETING
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing alapjai.
Marketing mix.
 A kiállítások és várásárok olyan különleges rendezvények, amelyek a személyes eladás, a PR, a vásárlásösztönzés, az eladáshelyi reklám és a direkt marketing.
A marketing piac tartalma
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Sponsorare necesse est
Vizsga feladatok (Minta)
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
8. Az eladásösztönzés.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Pénzügyi-számviteli mutatók
Ár, árstratégiai döntések
Marketing alapok Kopcsay László.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Az árképzés szempontjai
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
Mintacím szerkesztése Nemzetközi és interkulturális marketing Árpolitika Oktató: Eisingerné Balassa Boglárka Nemzetközi és interkulturális marketing Árpolitika.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Sági Sándor (Kontroll Pont ‘91 Kft). Üzleti terv Üzleti koncepció„Pénzügyi” terv Befektető tájékoztatása, pótlólagos pénzügyi forrás szerzése Folyamatos.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
az Akasztói Szikiponty
Marketing I. 7. előadás Árpolitika
2/18/2018 Marketingterv Név.
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
ÁRPOLITIKA.
Üzleti terv.
Üzleti terv bemutatása
Szirmai Andrea PhD hallgató 2005.
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Cégnév Üzleti terv.
Üzleti terv.
Előadás másolata:

Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka Kovács Melinda Muntean Júlia Szűcs Mónika

Amiről beszélni fogunk… Marketing terv felépítése Piackutatás, piacelemzés 4P Szolgáltatás Ár Értékesítési hely Promóció

Marketing terv tartalma Piac jellemzői Piackutatás Image Megcélzott piac szegmens Árak Értékesítési csatornák Promóció

Piacelemzés/Piackutatás Kereslet általános jellemzői Igényfelmérés Értékesítési prognózisok Termékéletciklus: bevezetés Kockázatok, korlátok

SWOT Erősségek Gyengeségek Versenyelőnyök: -megközelíthetőség -hangulat -olcsóbb korcsolyázási/kölcsön-zési/élezési lehetőség Versenyhátrányok: -szezonalitás -konkurencia Lehetőségek Veszélyek Fejlesztések: -szolgáltatás bővítés (rendezvények) Kockázatelemzés: -nem megfelelő kereslet -reklamáció (zaj)

Első P: Szolgáltatás I. Szolgáltatás sajátosságai: Célcsoport: Szabadtéri korcsolyapálya a Dóm téren Sport és szórakozás Célcsoport: Szegeden és Szeged környékén élők (korcsolyázni tudók/tanulni vágyók, sportolók, iskolák, cégek) Turisták

Első P: Szolgáltatás II. Kapcsolódó szolgáltatások: Rendezvények Tanfolyamok Korcsolyakölcsönzés, -élezés Ruhatár Jégbár Reklámfelület

Második P: Ár I. Árpolitikai célok kialakítása: Profit-maximalizálás Piaci részesedés növelése Árbevétel-maximalizálás Minőségi árképzés Árstabilizáció Túlélés

Második P: Ár II. Piaci bevezető ár-promóciós mix Lefölöző árstratégia Magas promóció Gyors lefölözés Behatoló árstratégia Gyors behatolás Alacsony promóció Lassú lefölözés Lassú behatolás

Második P: Ár III. Árképzési módszer: Költségbázisú Keresletbázisú Versenytársbázisú Többtényezős

Második P: Ár IV. A kereslet árrugalmasságának mérése: Ár 1%-os változtatása hány %-os keresletváltozást eredményez Rugalmas vs. rugalmatlan Versenytársak árainak, árképzésének elemzése

Harmadik P: Értékesítési hely I. Szolgáltatásnyújtás helye-szempontok: Megközelíthetőség (városközpont) Hangulat (Dóm) Figyelemfelhívás Elrendezés Szolgáltatás választék (rendezvények) Karbantartás

Harmadik P: Értékesítési hely II. Értékesítési rendszer (beszállítók, logisztika) Költséghatékonyság Image: szolgáltatásról alkotott kedvező kép Állandó jó minőség Széles szolgáltatás paletta Szolgáltatást nyújtók

Negyedik P: Promóció Marketingkommunikációs mix: Reklám (szájreklám, szórólapok, internet) Eladásösztönzés (kedvezmények) Közönségkapcsolatok (szponzorok reklámozása, sportesemények Személyes eladás

Köszönjük a figyelmet!