Coke Zero sampling 2008 1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2011. szeptember SzeptEmber Feszt 2011 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Advertisements

Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
A célcsoport közvetlen közelről
Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
Szponzoráció.
KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Dr. Golopencza Pál szolgálatvezető főorvos
Szakmai alaptréning 3. fejezet Készítette: Balázs Zoltán.
„Ön célokat fogalmaz meg, mi megoldásokat ajánlunk” Engedje meg, hogy levegyük a válláról a „rendezvényproblémát” Rendezv é nyszervez é si div í zi ó.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Humánerőforrás logisztika
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Kovács Zita Tiborcz Anikó
SzponzorációSzponzoráció. MIÉRT ÉRDEMES A BSI-T VÁLASZTANI A BSI Magyarország piacvezető sportrendezvény szervező cége. Évente eseményt szervezünk,
MARKETING.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges.
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
. Tölts 17 napot Magyarországon, járd körül nagy- és kisvárosait, ismerd meg múltunkat és járulj hozzá a jövő építéséhez! Mindehhez nem kell mást tenned,
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
BEMUTATKOZIK THE ONE AZ ÚJ SMINK TERMÉKCSALÁD as évek1970-as évek1980-as évek1990-es évek2000-es évek.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
2010. szeptember Új helyszínen: a Népligetben SzeptEmber Feszt 2010 Gasztronómiai és kulturális fesztivál.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Az eseményszervezés formái, eszközei
Besenyi Sándor Regionális szakmai munkatárs Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. Régiós szakmai műhely - Szeged A „FoglalkoztaTárs.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
Minőség menedzsment 6.előadás
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Hányan élnek fedél nélkül?
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla.
A kulturális turizmus trendjei és a
MegaService Europe Kft
Támogatói tájékoztató. A Magyar Ügyvédi Kamara november 15-én hetedik alkalommal rendezi meg a Magyar Ügyvédek Napját. Az egész napos rendezvény.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Juventus általános prezentáció.
Bérelhető installációs elemek. Fotók Dátum, helyszín: március, Nemzeti Múzeum Kertje Rendezvény: Március 15-i ünnepségek.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
DIREKT SALES A DIREKT értékesítés és a bizalom kialakításának szerepe a 18 – 25 évesek utaztatásában.
smart times augusztus 28 – 30 | budapest autó a hősök terén a legnagyobb smart találkozó valódi közösségi élmény több ezer érdeklődő,
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
Sztorik a pénzről – szórakoztatva tanítás avagy médiakampány a Petőfi Rádióban a Café PR közvetítésében.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Haszon rendezvények médiaajánlat
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
2/18/2018 Marketingterv Név.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Értékesítési képviselő – Food Téged keresünk, ha rendelkezel:
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
A BIIRSZ tegnap, ma és holnap;
Előadás másolata:

Coke Zero sampling 2008 1

Coca Cola – Coke Zero Promóció neve: Coca Cola Zero utcai termékminta osztás, magyarországi termékbevezetés kampány Helyszín: Magyarország Célcsoport: Fiatal, városban élő és aktív felnőttek, fókuszban a férfiak 16-28 év között Promóció leírása: forgalmas útkereszteződések, koncertek, éjszakai partik, fesztiválok, egyetemi rendezvények országos promóció A terméket minden helyszínen 3-5oC között kellett kínálni

Ügynökségi részvétel a Coca Cola Zero kampányban Termékbevezetés At work termék értékesítés a legfrekventáltabb éttermekben irodai dolgozó a célcsoport Pr és Média sampling több, mint 100 budapesti médium szerkesztőségében mintaosztás

Street Sampling

Mechanizmus A promócióban 3 fő vett részt, 1 hostess, 1 host és a csapat vezetője, egy fő supervisor. A supervisor feladata a busz vezetése és a munkavégzéshez szükséges mennyiségű termékminta biztosítása volt, aki aktívan részt vett a samplingben. A termékeket hűtve, a megadott hőmérsékleten adtuk át, felbontva. Az üdítő hidegen tartásához jeget használtunk. Az üdítő és a jég együttes tárolásához egy brandingelt jégtároló volt a segítségünkre. A csomópontokban az autósoknak és a járókelőknek adtuk a terméket; a többi promóciós helyszín esetében az érkezőknek és/vagy távozóknak, koncentrálva a célcsoportra. The creatures from the TVC presenting the countdown in 5 sec spots. 5

Kitelepülés

Zero Station Túra Feladataink voltak: Brandingelt konténerrel kerestük fel Budapest kiemelt pontjait. A célcsoport elérésének érdekében a hétvégi időpontokban látogattunk el az adott helyszínekre. Feladataink voltak: Termékminta osztás Adott szolgáltatások elvégzése Coke Zero hangsúlyos megjelenése

Zero outfit team szolgáltatásai Fodrászat Cipőpucolás Vasalás

Zero outfit team szolgáltatásai Gombfelvarrás Termékminta osztás Információ közlés Innovatív megjelenések

A termékminta és a különböző szolgáltatásokon túl az érdeklődők még ajándékokat is kaphattak. Autómatrica, Egyedi póló, Túlélő csomag: brandingelt alsónadrág, brandingelt zokni, brandingelt fogkefe, óvszer A kitelepülés sikerességét segítette a jeep, amit a szerencsések a kitelepülés alkalmával egy-egy éjszakára meg is nyerhettek

Fogyasztói vélemények

Minden fogyasztó dicsérte az új kellemes, telített ízt, többek szerint jobban hasonlít az íze a "valódi" Coca-Coláéhoz, mint a Coca-Cola light-é. Nagy előnyt jelent, hogy természetes színezőanyagokat tartalmaz valamint azt, hogy a cukorbetegek is biztonsággal fogyaszthatják, mivel édesítőszert tartalmaz. Nagyon ütős lett a termék csomagolása és megjelenése, igazán fiatalos a célcsoportnak megfelelő.

A sampling képekben

Street Sampling

Street Sampling

Street Sampling

Kitelepülés

Köszönjük a figyelmet! 18