1. Multimédiafejlesztés feladat (1) Név : Egri Zoltán Szak: Informatikus könyvtáros Évf.: 3. évfolyam Tagozat: távoktatás 34.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Halmosné Dancsecs Katalin Informatikus-könyvtáros szak Távoktatás Médiaismeret beküldendő házi feladat Inzert kép Az ötlet rövid leírása: Egy közismert.
A bemutató készítés bemutatója
Bemutató-készítés PowerPoint.
Divat a történelemben Készítette: Péterné Szolnoki Ildikó
Készítette: Sábián Róbert
A prezentáció művészete
PowerPoint program A PowerPoint programot nyissuk meg a Start menüből.
Vizuális képességek fejlődése
Prezentációkészítés Feladat: 12 képből álló non-lineáris multimédiás
Pár szó a digitalizálásról
Multimédiafejlesztés feladat (1.) Név: Juhász Miklósné Szak: Informatikus-könyvtáros szak Évf.: III. évfolyam I. félév Tagozat: Távoktatás Telefon,
Forrás: Infografika Forrás:
Animáció Multimédia MA 2013.
Interaktív tábla használata a gyakorlatban. Az oktatás, nevelés olyan aktív folyamat, amely során különböző eszközök segítségével próbáljuk mi pedagógusok.
Multimédiafejlesztés Informatikus könyvtáros
Alapok Néhány apróság, amit tisztázni kell. Első feladatok Szúrj be egy diát a legelső helyre! Legyen rajta valami főcímszerű szöveg!
Készítette: Dorogi Mária Szak: Informatikus könyvtáros
Készítette: Riczu Józsefné
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
MÉDIAISMERET I. INZERTKÉP SZINOPSZISA Beküldendő feladat 2. Készítette: Nemes Marianna Informatikus Könyvtáros Szak Távoktatás tagozat II. évfolyam II.
„Barangolás a barokk korban” című multimédia értékelése
Egyszerű függvények az Excelben
Informatikus könyvtáros
Az én prezentációm Feladat : 12 képből álló non-lineáris multimédiás elemeket tartalmazó prezentáció elkészítése. Tel : 06 (20)
A „Madách Imre Városi Könyvtár” című prezentáció értékelése
1. Akciógombok elhelyezése
Interaktív multimédiás CD elemzése
1. Multimédiafejlesztés feladat (1)
Beküldendő feladat MÉDIAISMERET I.
Paul Testud Kft. Imázs-elemzés.
Írásvetítő transzparens Készítette: Huszár Anita informatikus könyvtáros szak II. évfolyam, távoktatási tagozat Alsózsolca, 2005.
A Star Wars című multimédia értékelése
NeoBook ® projekt interaktív prezentációja Készítette:Danyi Gyuláné informatikus-könyvtáros szak III. évfolyam távoktatás tagozat
Dr. Magyar Miklós"JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!" „JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!” „MultiMédia az oktatásban 2007” Nemzetközi Konferencia.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Egyéni animáció készítése
Szakdolgozat címe Készítette: Név Konzulens: Név 2006.
Prezentáció készítés MS PowerPoint segítségével
Bemutatókészítés Takács Béla
Prezentáció készítése Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT Bevezetés az Openoffice Impress használatába.
Honlapszerkesztés, weblapszerkesztés
A prezentációkészítés alapjai
Prezentációkészítés összefoglaló
Internet, Elektronikus levelezés
1. Multimédiafejlesztés feladat (1) Szak: informatikus-könyvtáros szak Évf.III. Tagozat: távoktstás Tagozat: távoktstás Név: Tőzsér Veronika.
Kurzus adatlap Transzparens, a legfontosabb információkat tartalmazó saját kurzus adatlap Minden kurzusnak külön adatlapja van Minden oktató a saját admin.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
Többoldalas dokumentum készítése
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
A prezentáció-készítés szabályai
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
MULTIMÉDIA FEJLESZTÉS
Magyar - Irodalom Mítoszok és Biblia
Szak: Informatikus-könyvtáros
Prezentációk készítése
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 HasábokHasábok.
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 Bekezdések formázása 3.
Készítette: Derecskei Nikolett
Multimédia-fejlesztés. 2. számú beküldendő feladat Készítsen el egy multimédia alkalmazást! Neobook for windows szoftverrel Neobook for windows szoftverrel.
Wireless Home Gateway Handover, roaming, keletkező veszteségek Készítette: Tóth Balázs Viktor.
e-Portfólió bemutatása hallgatók számára
Számítógépes programok használata
IKT A PEDAGÓGIÁBAN 1 Készítette: dr. Létray Zoltán.
Kedvenc prezentáció készítő szoftverem
Internet, Elektronikus levelezés
Instrukciók a szakdolgozat prezentáció elkészítéséhez
Multimédia.
Adatfeldolgozási ismeretek 15. ML osztály részére 2017.
Instrukciók a szakdolgozat prezentáció elkészítéséhez
Előadás másolata:

1. Multimédiafejlesztés feladat (1) Név : Egri Zoltán Szak: Informatikus könyvtáros Évf.: 3. évfolyam Tagozat: távoktatás 34

2. Témaválasztás indoklása  A témaválasztást megkönnyítette számomra, hogy elég otthonosan mozgok a mobiltelefonok világában. Ez sok embert érdekel a környezetemből.  Nekik készült a prezentáció, hogy kis betekintést nyerjenek ebbe a misztikus világba.

3. Leírás (Help) Akciógombok következő előző utolsó első Help (segítség) Home (tartalomjegyzék) utoljára megtekintett dia

4. Tartalom 1. Multimédia értékelés Multimédia értékelés 2. Multimédia tervezet, szinopszis Multimédia tervezet, szinopszis 3. Médiaanalízis Médiaanalízis 4. Multimédia struktúra. Multimédia struktúra. 5. A főmenü képernyőterve A főmenü képernyőterve 6. Képes-forgatókönyvKépes-forgatókönyv

1.Saját multimédia értékelés 1,Az üzenet pontossága, érthetősége: A felhasználók ­ jelen esetben a 25 év alatti fiatalok igényeinek megfelelően lett kialakítva. Csak betekintést nyújt a témába nem dolgoz fel komplett ismeretet. 2,A rendszerben való gondolkodás: Tartalmilag látszik a rendszerezettség. A közbenső oldalak nem lógnak ki sem a megelőző, sem a következő megjelenéstől. 3,A strukturáltságról: Az indítóképén a bemutatkozás látható. Az elágazásos jelleg a főoldalon tapasztalható először. A felhasználó válogathat a főmenü alpontjai között. Ezeket a készítők egységesen jelenítették meg. 4,A navigációról: A felhasználó “eltévedését” gátolja meg a navigációs gombok helyes alkalmazása.

1.Saját multimédia értékelés (2. oldal) 5, Kommunikáció, interakció: A beavatkozás lehetősége és élménye a produkció esetében sajnos nem adott. 6, Pedagógiai ­ didaktikai szempontok: A cél az, hogy a multimédia használata során a célközönség valami újat, érdekeset kapjon. Sajnos ebben a munkában, csak bemutató jelenik meg. Célja nem az oktatás hanem a ismeret átadása a téma iránt érdeklődök számára. 7, Pszichológiai­ergonómiai szempontok: Ez a multimédia­program csak prezentációnak azaz bemutatónak készült. Nem sokszori felhasználásra, csak egyszeri átnézésre.

1.Saját multimédia értékelés (3. oldal) 8, A mediális közlési elvárásoknak való megfelelés: A multimédiás programban ­ így ebben is sok kép jelenik meg. Ami érdekes, hogy itt mozgóképeket nem lehet találni. A megjelenített szöveg jól olvasható, tartalmas, rövid, tömör, lényegre törő. A multimédia színanyaga kellemes, nem ingerlő inkább figyelemfelkeltőnek nevezhető és együttműködést sugall a felhasználónak. A gombokra rá van írva amit jeleznek. A multimédia aktív felületei teszik lehetővé a felhasználó számára a vezérlés lehetőségét. Ilyenek például a kiindulási pontra (a főmenübe) lepések vagy a kilépés gomb, mely a menekülést jelzi. 9, A multimédia technikai kivitelezése: A produkció hang és képmegjelenítése zajmentes.

1.Saját multimédia értékelés (3. oldal) 10, Járulékos elemek: nincs 11, On­line frissítés: nincs 12, Szubjektív értékelés: A multimédiás program egyéni értékelése nagyon szerteágazó. Egyrészt ez egy nem túl magas szakmai színvonalon elkészített alkotás, viszont ahhoz képest hogy első próbálkozás, elég jól sikerült.

2. Multimédia tervezet (szinopszis) A GSM története Magyarországon 1. Az ötlet rövid leírása: A gsm rendszer és készülékek bemutatása 2. A produkció célja: A téma iránt érdeklődök tájékoztatása 3. A célközönség megnevezése: A fiatalok 25 év alatt 4. A kivitelezési, megjelenítési módja prezentáció és multimédia 5. A struktúra leírása: A produkció elsődleges célja a tájékoztatás a struktúra kialakítása ennek megfelelően történne 6. A kivitelezéshez szükséges eszközök, szoftverek: MS Word, Photoshop, NeoBook programok és Pc számítógép

2. Multimédia tervezet (szinopszis) (2. oldal) A GSM története Magyarországon 7. Forrásanyagok: Meglévő produkciók: Fejben tárolt tudás 9. Költségtervezet: Egyéb megjegyzések: -

3. Médiaanalízis Szint/ Médium BEJELENTK. KÉP I. Főmenü III. Menüpont I/1 Irodalmi szöveg  --A GSM történet összefoglalása Főcím A készítő neveGSM Története A GSM rendszer története Text  A szöveg a text közepén helyezkedik el, középre zárt. Betű: Ariel A szöveg a text jobb oldalon helyezkedik el. Betű: Ariel A szöveg a text közepén helyezkedik el, balra zárt. Betű: Ariel Hang  Zene Halk filmzene Állókép Telefon - Háttér Egyszínű kevert  Adatbázis ---

3. Médiaanalízis (2. oldal) Szint/ Médium BEJELENTK. KÉP I. Főmenü III. Menüpont I/1 Navigáció, Forrópont   Kezdőlap, főoldal, előző, következő, kilépés, help, hang ki- be Kezdőlap, főoldal, előző, következő, kilépés, help, hang ki-be, alpontok gombjai Előző, következő, vissza, hang ki-be Idő (sec) 

4. Multimédia struktúra

5. A főoldal képernyőterve

6. Képesforgatókönyv (StoryBoard)

6. Képesforgatókönyv (StoryBoard) (2.oldal) TARTALOMNAVIGÁCIÓADAT ÁLLOMÁNYOK IDŐ Aktuális menü Főoldal Háttéregyszínűszínkódos MenüpontGombokGombok.jpg Szövegmező Szöveg PanelA1.doc ÁllóképR01.jpg HangHang be ikon01.mp37 perc NavigációLap aljánGombok.jpg Egyéb

Készítette: Egri Zoltán