Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök"— Előadás másolata:

1 Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
Készítette:

2 Köszöntés, mottó

3 Használat

4 Tartalom Általános szempontok (5.) Megjelenési formák (10.)
Jelek, jelzések (15.) Nyomtatott anyagok (20.) Elektronikus anyagok (25.) Egyéb (53.) 7. SWOT analízis (57.)

5 1. Általános jellemzés Ide egy kép (témával kapcsolatos)

6 Az intézmény tevékenysége
5-10 sorban

7 Célközönség

8 Szervezeti kultúra és filozófia

9 Szervezeti magatartás

10 2. Megjelenési formák Ide egy kép (montázs)

11 A cég helye a településen
Kép az épületről

12 Közvetlen külső bemutatása
Zászlók Épület Épület környezete Beltér Néhány életkép

13 Belső eligazító táblák
Kép

14 Általános belső megjelenés
Porta Vevőszolgálat Lábtörlő

15 3. Jelek és jelzések Kép

16 3.1.Akusztikus jelek Zene Szignál
Szlogen metalingvisztikája (milyen hangnemben: tárgyilagos, erotikus, erélyes, ripacs, géphang stb.) Jelzőhangok Ezek technikai kivitelezése (technikai hibák, beszéd dinamika, kísérőzene és beszéd kapcsolata, zörejek) Kísérőzene ismétlődése (loop) idegesítő Zavaró hanghatások az ügyfélszolgálatban Összességében az akusztikus feeling

17 3.2. Vizuális elemek Kép

18 3.3. Logó Forma, szín Textúra
Faktúra (felület minőség, élénk, rusztikus, koptatott stb. Utalás a cég tevékenységére

19 3.4. Szlogen Írott vagy hang Szlogen tartalma, mennyire ütős
Milyen a hanghordozása Gyakoriság Van-e hozzá kísérőzene

20 4. Nyomtatott anyagok Kép (montázs)

21 4.1 Levélpapír, boríték kép

22 4.2. Névjegykártya, matrica
kép

23 Nyomtatvány 1 kép

24 Nyomtatvány 2 kép

25 5. Elektronikus médiumok
Kép Film, CD, weboldal, mobil oplogo

26 5.1. Prezentáció háttér kép

27 Prezentáció címkép kép

28 Prezentáció értékelés
A cégnél lévő prezentációk értékelése Margók Tartalom Tagolás Színek, háttér Szinergia (szöveg-kép kapcsolata) Olvashatóság, navigáció, interakció

29 5.2. Spotfilmek, reklámfilmek
Egy filmrészlet

30 Szinopszis Film forgatókönyv Ötlet, célközönség Időtartam Szereplők
Helyszín Utómunkálatok igénye Közzététel helye

31 Meglévő reklámfilm értékelése
Milyen a hatása (informál, mozgósít) Blickfang (tekintetfogó a reklámban, egyedi, eredeti ötlet)

32 5.3. Multimédia kép

33 Screenshot 1

34 Screenshot 2

35 Screenshot 3

36 Multimédia értékelése
A tartalom Átláthatóság Struktúra Navigáció Kommunikáció, interakció Pedagógiai, didaktikai szempontok Pszichológiai, ergonómiai szempontok

37 Médiumok részletes értékelése
Kép (szöveg, kép hang, mozgóképelemek montázs)

38 Multimédiás szövegelemek értékelése
Olvashatóság, Képernyőtartalom Dinamika (animált szövegelemek) Előtér és háttér kapcsolata Kiemelés, tagolás, felsorolások, alcímek Tömbszerűség kerülése Szem és fülbarát megjelenítés

39 Multimédiás állóképek értékelése
Vonalas, színkitöltéses, fotorealisztikus Vonalvastagságok Színek, és színkitöltések Felbontás, színmélység, élesség Képméret Kompozíció Kiemelés Láthatóság Értelmezhetőség Szinergia (szöveg és kép kapcsolata)

40 Multimédiás animáció értékelése
A mozgás folytonossága Filmszerű vagy interaktív Felbontás, színmélység, élesség Képméret Kompozíció Kiemelés Láthatóság Értelmezhetőség Szinergia (szöveg és animáció kapcsolata)

41 Multimédiás mozgóképelemek értékelése
Technikai kivitelezés Hibák Kameramozgás, variózás, állvány használat hiánya, fehéregyensúly, élesség, megvilágítás Műfaji sajátosságok (kompozíció, szín és formavilág, montázs, képsor építés)

42 Multimédiás hang elemek
Narráció, aláfestő zene, effektek Technikai kivitelezés Zavaró hatások

43 Multimédiás hivatkozások értékelése
Hivatkozások száma Működőképessége Hitelessége Szerző, cím, oldalszám, év URL:

44 5.5.Weboldal elemzése Ide be lehet tenni egy montázst vagy a weboldal introját (ha van) A oldalon tájékozódni erről! A pontos link:

45 A látogatók igényeinek való megfelelés

46 Tájékozódás és navigáció

47 Tartalom eredetisége

48 A külső megjelenés esztétikuma

49 Használhatóság és működőképesség

50 5.6. Mobil eszközök montázs

51 Oplogo értékelése 1 Találó utalás a cégre Dinamika Mennyire globális
Eredetiség

52 Oplogo értékelése 2

53 6. Egyéb

54 Járművek

55 Munkaruházat

56 Kültéri reklámok

57 7. SWOT analízis Montázs

58 Erősségek, gyengeségek

59 Veszélyek és lehetőségek

60 SWOT analízis összegezve

61 Vége Készítette: Kovács Dóra Elérhetőségek : …………


Letölteni ppt "Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök"

Hasonló előadás


Google Hirdetések