Hogyan és mire neveljük őket? © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl 5. Nevelőszülői módszertan.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szent Pál Korintusiaknak írt 1.levele 13.
Advertisements

Sikeres emberek.
Jánosi Beatrix szeptember 08.
Hahó, itt az új év ! Boldog 2014-et !.
Tommy's Window dia ♫ Hangszóró szükséges A gyerekek örökkévalók
Don Bosco Oratóriuma. Don Bosco egykor  nevelni másképp!  a kezdetek: börtön és utca  „az alapítás”  „laboratórium” – a kor oratóriumai  háttérbe.
Szociálpedagógia szak (BA). A képzés célja: • olyan szociálpedagógusok képzése, • akik képesek a gyermek és ifjúsági korosztály • tanulási, szociális.
Pedagógiai eszközök és módszerek a században
Bölcsőde – óvoda közös intézményként történő működtetése
Hogyan készüljünk az óvodás évekre?
Hogyan válhatunk nevelőszülővé?
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Hargita Megye Tanácsa, azzal a céllal indította a Barangoljunk Székelyföldön! című, természetjárásra ösztönző programsorozatát, hogy minél több gyerek.
A SIKERES ÉLET TITKA.
Hogyan építs fel egy termelő hálózatot, ami minden hónapban növekvő forgalmat generál?
A TISZTELET RELÁCIÓI ÉS HATÁSA ÉLETÜNKRE
Napocska Napköziotthon
Interjú Istennel. Azt álmodtam, interjút készítek Istennel.
© Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl
Csapatban a szakmával „Csapatjátékosok”
A diákok megismerésének lehetőségei - szükségessége
Fegyelmezés Rokszin Mónika.
Ádventi ráhangoló gondolatok
A gondozás,nevelés egysége
Tudod, hogy ki vagyok én? Manuel et musical Soy alguien con quien convives a diario Én vagyok az, akivel Te nap mint nap együtt vagy.
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Alakulóban az ekoiskolák (?) hálózata MNB Tanárszeminárium, április 17.
A motiváció.
Tanítók: egy szakmacsoport az adatok tükrében Nagy Mária, Országos Közoktatási Intézet Tanítóság: szakma, mesterség, hivatás Előadóülés. MTA, június.
BOHÓCOK ÉS BÖLCSESSÉGEK.
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
„Törekedjél inkább igaz lelkületre, életszentségre, hitre, szeretetre, türelemre és szelídségre!” (1 Tim 6, 11).
NEVELÉS A CSALÁDBAN.
♫ Hangszóró szükséges ♫ Hangszóró szükséges Az oldalak kattintásra haladnak tovább. Copyright © 2008 Tommy's Window. All Rights Reserved David Brandt.
Az igaz ember Lépteit az Úr vigyázza, Megvédi azt,
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Nevelés és nevelői attitűdök
(Program-akkreditációs lajtsromszáma: PL-2661)
Merre tovább? Előre gondolkodás © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl 6. Nevelőszülői módszertan.
Kapcsolat a vér szerinti családdal © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl 3. Nevelőszülői módszertan.
Interjú Istennel. Azt álmodtam, interjút készítek Istennel.
Ajánlás a nevelés és az oktatás újjáépítésére 2010.
Hozzátartozói csoport
Mit nyújt a gepárd-iskola©?. Minden gyerek gepárd- kölyökké válhat? O Igen, minden gyereknek van tehetsége valamihez. O Igen, minden gyerek felszínre.
Jelen és jövő A Budaörsi Nevelési Tanácsadóban. Mi történik a Nevelési Tanácsadóban? Vizsgálunk Szakvéleményt írunk Terápiát végzünk, gyógyítunk (rajz,
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
mint ami mások szerint szükséges!
PROGRAM.
Margotzy Barátság, szeretet.
Emelj fel, mutasd meg tervedet, Vigyázz rám,
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Debreceni Egyetem Gyakorló Óvodája. Tehetségpontunk Humán erőforrás Speciális képesítések Tehetségműhelyeink: -Borsószem bábcsoport -Kismesterségek -Gyermektorna.
Generációk és család.
Kereszténység - nevelés
A gyermekkép történeti alakulása
1 Gyermekvédelmi képzések a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskolán.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Barátság Készítette: Kovács Mária.
csütörtök A Menedék Alaítvány módszertana Alkalmasság a szociális munkában 1 Alkalmasság a szociális munkában Paróczi Zsolt.
1. Üdvözlégy Mária, kegyelmek Anyja! Kiért az ég Ura csodáit adja. ||: Ave, Ave, Ave Maria! :||
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
A pszichológiai mérés alapjai
A KONSTRUKTÍV ÉLETVEZETÉS MINT NEVELÉSI ÉRTÉK
A viselkedés és az iskolaérettség kapcsolata
Miért vannak az iskolának szabályai?
Egyszer volt, hol nem volt, egy gyermek megszületni készült.
A dajka a nevelés folyamatában
Irgalom a családban.
Nincs ideális Egyház, de van egy, szent, katolikus és apostoli Egyház.
Előadás másolata:

Hogyan és mire neveljük őket? © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl 5. Nevelőszülői módszertan

Tartalom •Céltudatosság – hogyan? ►Tudatosság és határozottság ►Következetesség és irgalom ►Rugalmasság, nyitottság, humor ►Feltétel nélküli szeretet •Nevelési területek – mit? ►Önuralom, szófogadás és akaraterő ►Tisztaság, egészség és igényesség ►Becsületesség és szorgalom ►A munka és a pihenés értéke © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan 5.

„A gyereknevelésben nem beszélni kell. Mondhatsz, amit akarsz, úgysem a szavaiddal - az életeddel mutatsz példát.” Nyírő András Légy kész a szülői feladatokban fejlődni. Sem az önfejűség, sem a megfogadott tanácsok sora nem elegendő ahhoz, hogy jó nevelő légy. © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan 5.

•Tudatosság •Határozottság © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan Céltudatosság – hogyan? 5.

•Következetesség •Irgalom © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan Céltudatosság – hogyan? 5.

•Rugalmasság •Nyitottság •Humor © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan Céltudatosság – hogyan? 5.

•Feltétel nélküli szeretet © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan Céltudatosság – hogyan? 5.

•Önuralom •Szófogadás •Akaraterő © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan Nevelési területek – mit? 5.

•Tisztaság •Egészség •Igényesség © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan Nevelési területek – mit? 5.

•Becsületesség •Szorgalom © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan Nevelési területek – mit? 5.

•Munka szeretete •Pihenés, szabadidő © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan Nevelési területek – mit? 5.

•Elvárásaink folyamatos felülvizsgálása, összevetve a gyermek mélyebb megismeréseivel, képesség- határaival •Befektetés nélkül nincs eredmény •A türelem rózsát terem, még ha olykor tüskéset is © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan Az eredményekről 5.

Folytatás •Hová mennek? •Csapatban a szakmával •Nevelőszülővé válni © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl Nevelőszülői módszertan 5.

Köszönöm a figyelmet!  Vége Reménység Nevelőszülői Hálózat Dél-Dunántúl / Nevelőszülői módszertan 5. © Bánhidi Tibor