Jóból Nagyszerűvé! Gregg Maughan. • Megértjük az üzenetet • Megértjük a közönséget, hallgatóságot • Megfelelő eszközöket használunk a kommunikációban.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Partnereivel együttműködve a Parker sikerrel javítja termelékenységüket és fokozza nyereségüket.
Miért hirdetne egyenként több online állásközvetítő portálon, ha Önnek elegendő 1 helyen kérnie, hihetetlenül alacsony áron? hihetetlenül alacsony áron?
ELINDÍTÁS Csak LELKESEN LEHET.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
Az állam szerepe az öko- marketingben Tátrai Miklós helyettes államtitkár március 17.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
B A C Termék felhasználói kör Termék értékesítési Manager (PRO1 PRO2) WowWe partnerprogram Az iWowWe nyújtotta három féle üzleti lehetőség!
Mi is az a Multi-Level Marketing?
A B2B e-kereskedelem sajátosságai
Magyarországon és az Európai Unióban bevizsgált
AgeLOC ® Galvanic Body Trio Bevezetés: május 2.
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
"vállalkozások klímatudatossága" Melyek vagy melyek lennének a legjobb, leghatékonyabb állami eszközök a vállalkozások klímatudatosságának erősítésére?
A marketing Készítette: Fajka Melitta Zeng Fanni.
FEDEZD FEL A NEXEUROPE-ot. A cég • Október • Adómentes, 7 éves cég • 2009-es terjeszkedés Oroszországba & Mexikóba • Széles piac! Németországban.
Egy jövedelmező üzleti lehetőség.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Nemzetközi tárgyalási technikák
FEDEZD FEL A NEXEUROPE-ot. A cég Október Adómentes, 7 éves cég Széles piac! Németországban példának okáért a férfiak kétharmada, a nők fele pedig.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Ismétlés Szabály: Minden diák kap egy-egy kártyát 1-8- ig. Minden diák ír egy-egy ismétlő kérdést a lapjára. Click a Gomb-ra. A diák akinek a számnak.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja Homolka Éva Piac & Profit konferencia „Pénz,de honnan? Pénzszerzés és pénzgazdálkodás”
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
III. A logisztika jövője
Mennyire gátolja a vevőkockázat magyarországi mértéke a gazdasági növekedést? 300 Mrd Ft a tét évente Előadó: Felfalusi Péter ügyvezető.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Nemzeti fejlődés és versenyképesség a mai világgazdaságban
BCG mátrix A BCG mátrix a vállalat stratégiai helyzetét két dimenzióban elemzi és értékeli: (relatív piaci részesedés és piaci növekedési ütem).
Managerek éjszakája.
10 kérdés, melyeket az Úr nem fog neked feltenni azon a napon kérdés, melyeket az Úr nem fog neked feltenni azon a napon...
Miért pont Magyarország? avagy Hogyan szerezzünk külföldi befektetőt?
Személyes akcióterv.
Személyes fejlődés - Szponzorrá válás. 2 A tanácsadó szerepe : a tanácsadók követése Toborzás és Szponzorálás Példa + képzés = eredmények.
Forever Living Products illetve Vision International People Group MLM vállalatok jogdíjas jutalékainak összehasonlítása.
7 HATÉKONY JÖVEDELEM FORRÁS LEG LEG LEG ? A LEGEGYSZERŰBBEN ÉPÍTHETŐ A LEGNAGYOBB KIFIZETÉS A LEGGYORSABB NÖVEKEDÉS.
Jóból Nagyszerűvé! Gregg Maughan. Megértjük az üzenetet Megértjük a közönséget, hallgatóságot Megfelelő eszközöket használunk a kommunikációban Felmérjük.
       Két hadsereg probléma
HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ A gazdasági növekedés társadalmi feltételei: értékek, intézmények, kizáródás, tudás, egészség - Panelbeszélgetés.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
Miért lehet érdekes az Ön számára egy MLM vállalkozás?
Értékesítési technikák
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
Vállalkozói attitűd „ Legyen tartásod „.
Dr. M Egyetemi prezentációs sablon 1. HOFFER ILONA A MÚZSA CSÓKJA ÉS AZ ALKOTÁS MŰVÉSZETE AZ INNOVÁCIÓBAN INNOVÁCIÓ A SZOLGÁLTATÁSOKBAN BUKARESTRMÜE 2015.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Amennyiben a marketing terv valamely része a nyelvi értelmezés miatt nem egyértelmű, esetleg különbözőséget mutat, az angol nyelvű változat az irányadó.
Európai Uniós ismeretek Közös Agrárpolitika (CAP).
Tájékoztató NGM_AK004.
Okos városok – buta márkák?!
PÉCS FEJLESZTÉSI STRATÉGIÁJA A VÁLLALKOZÓI SZFÉRA SZEMSZÖGÉBŐL
Érvényes: től (Tiens augusztus)
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, mint a fenntarthatóságot támogató szemlélet - Berkesné Rodek Nóra -
Ütős Prezentáció készítés
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
Üzleti terv bemutatása
Emberierőforrás stratégiák
ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

Jóból Nagyszerűvé! Gregg Maughan

• Megértjük az üzenetet • Megértjük a közönséget, hallgatóságot • Megfelelő eszközöket használunk a kommunikációban • Felmérjük a hatásokat • Újra hangoljuk magunkat • Még inkább fókuszba helyezzük és kiemeljük a Küldetésnyilatkozat fontosságát • 5% növekedést tűzünk ki Gregg Maughan Bécsi Rally-n elhangzott szavai

A Nagyszerűség nem egy kirakós játék

 TOBORZÁS “A Nagyszerűség alapkövei”

 ÚJ FORGALMAZÓ  MEGTARTÁS “A Nagyszerűség alapkövei”

 TOBORZÁS  MEGTARTÁS  FEJLŐDÉS “A Nagyszerűség alapkövei”

 TOBORZÁS  MEGTARTÁS  TERMELÉKENYSÉG  FEJLŐDÉS “A Nagyszerűség alapkövei”

Új Forgalmazó  Jelentkezési lap kitöltése -Rendszerbe kerülés  Első megrendelés -Hálózatépítés lehetősége Productivity Retention Development Recruitment

Hogyan tudom saját területemen növelni a FOREVER-hez csatlakozó új Forgalmazók számát egy megrendeléssel?

Új Forgalmazó megtartása  2. rendelés +  Aktív  Supervisor „ A siker elérhető és fenntartható azok számára, akik megpróbálják és folyamatosan próbálják elérni azt.” W. Clement Stone Productivity Retention Development Recruitment

Hogyan tudom saját területemen növelni az AKTÍV Forgalmazók számát?

Fejlődés  Egy-egy szinttel feljebb jutás  Eagle Manager-ek  Autó ösztönző  Global Rally  Profit Sharing “Nem a hegyet kell legyőznünk, hanem saját magunkat” Sir Edmund Hillary Sir Edmund Hillary Productivity Retention Development Recruitment

Hogyan tudom saját területemen növelni a Global Rally-ra minősültek számát?

Hány Forgalmazó érte el a Profit Sharing-et kevesebb, mint 1500 cc-vel? 56

Hogyan tudom saját területemen növelni az Eagle Manager-ek számát?

 Használj több terméket!  Értékesíts több terméket! Termelékenység “ Kevesebb munkába telik sikeresnek lenni, mint megbukni” W. Clement Stone W. Clement Stone Productivity Retention Developmen t Recruitmen t

Hogyan tudom saját területemen növelni az új és meglévő Forgalmazók megrendeléseinek értékét?

 Jelentkezési lap  Első megrendelés  2. megrendelés +  Mindenki 4 CC  Supervisor  Több termék használata  Több termék értékesítése “A Nagyszerűség alapkövei”  Eagle Manager-ek  Autó ösztönző  Global Rally  Profit Sharing

 Toborzás  Megtartás  Termelékenység  Fejlődés DISZTRIBÚTOROKHÁLÓZATÉPÍTŐK NDP-S ÁRON FOGYASZTÓK = Disztribútortól Assistant Supervisorig DISZTRIBÚTOROK = Assistant Supervisortól Supervisorig HÁLÓZATÉPÍTŐK = Supervisor és a fölött NDP-S ÁRON FOGYASZTÓK

• Fejleszd a meglévő piacot! • Győzd le a hullám hegyeket és völgyeket! • Törj be az üzleti felfogást előtérbe helyező új piacra! (új generáció)

Köszönöm a figyelmet! Jó munkát kívánok!