Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr, 2011. 06. 03.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Állattartás mindenkinek. Mi a probléma? • Nagyon fontos lenne állatot tartani, mivel – Több, mint 2 millió kutya van Magyarországon – Ez előfutára lehet.
Advertisements

Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
„Ez a projekt az Európai Bizottság támogatásával valósult meg
Eumanók csapata POLGÁR AZ EURÓPAI DEMOKRÁCIÁBAN OTV.
Borsod-Abaúj Zemplén Megyei Tehetségsegítő Tanács június 04.
Projektoktatás április 8. Papp Dolli.
Intézményi innováció Szociális és karitatív tevékenység a Máltai Szeretet Szolgálat kapcsolatrendszerén keresztül, és velük együttműködésben.
Gimnázium Szigeti épület A kollégium Iskolánk rövid története.
A Budapesti Egyetemi Katolikus Gimnázium és Kollégiumban
Parkfelújítási program középiskolánkban Készítette a Meglepetés nevű csapat: Pintér Petra Albrecht Armand Fischer Kristóf Róna Bence.
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
GYERMEKBÁNTALMAZÁSOK A TABULA RASA ALAPÍTVÁNY TEVÉKENYSÉGE Kovácsné Duró Andrea ME BTK Tanárképző Intézet
Projektmenedzsment szeminárium 1 Projektkészítő szeminárium Pályázati technikák gyakorlati alkalmazása.
Megújuló energia előállítás marginális területeken Az M2RES projekt Kéri Zsuzsanna REC for CEE március 21.
Összeállította: Horváth Csabáné NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Instrukció – kompetencia Megelőzés – Alkalmazkodás - Gondoskodás.
Gyerekek a szerelemről, családról
A III. Béla Gimnázium és a Bolyai Farkas Elméleti Líceum.
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Ökoiskola Készítette:Horváth Eliza Anna Felkészítő tanár:Marton Anikó
World Issues Hagyj nyomot a világban
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
1 „Esélyteremtés és értékalakulás” „Esélyteremtés és értékalakulás” Az MTA Szociológiai Kutatóintézete és a Somogy Megyei Esélyegyenlőségi Iroda közös.
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Kárpátaljára megyünk… A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon Missziói Terepgyakorlatának bemutatása MTGY.
Iskola a határokon A magyar-szlovák-ukrán hármashatáron végzett kvalitatív kutatás eredményei, Sik Dorka és Szécsi Judit ELTE TáTK A projekt.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
Polgár az Európai Unióban A „Révaisok Uniója” által készített prezentáció
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Múzeumpedagógia Komárom, Múzeumpedagógiáról általában: Pedagógus feladata: - Múzeumlátogató, értő közönség nevelése - környezeti nevelés.
A kistérségi szereplők funkciója a pályaorientációban
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
A VILÁG HÉT CSODÁJA.
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Gazdagító programpárok Logikai-matematikai tehetséggondozás.
A beiskolázás előkészítése
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard.
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
,,Szent László”Római Katólikus Gimnázium Készitette:Kurucz Brigitta Kállai Dóra Kállai Dóra Mateoc Teodor-Dávid Mateoc Teodor-Dávid 2011 Február 16.
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
A VILÁG HÉT CSODÁJA. E gy csapat diák azt a feladatot kapta, hogy készítsenek egy listát arról, mit tekintenek most a világ hét csodájának. V alószínűleg…
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
LEGO Dacta program.
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Az autentikus motiváció feltételei a munkahelyen
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
A Közösségi Alapítványokról Lekeny Hajnal Kárpátok Nemzetközi Alapítvány
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Picasso: Festival Mondial HUNGART © LEGE ARTIS Felnőttképzési Intézmény E – /2014 A „rossz osztály” Iskolai mediációs eset bemutatása 2015 október.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
Valuable Variable Very able Abonyi Dávid – elnök
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Hogyan indítsunk cserkészcsapatot közösségünkben?
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM
Előadás másolata:

Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,

• Médiában gyakran szereplő témák • A világ vezető országainak problémái: AIDS, víz egyre nagyobb hiánya, stb. • Győri Anya-, Csecsemő és Gyermekotthon • A projektünk célja

Információgyűjtés: • Interjú iskolánk igazgatójával, tanárainkkal és osztálytársainkkal • Felmérések készítése különböző osztályokban • Statisztika értékelés készítése

Végzett-e önkéntes munkát? Megkérdezettek: fiúk és lányok egyforma arányban vettek részt

Végezne-e önkéntes munkát, ha lenne rá lehet ő sége?

Részt venne-e egy a rászorulóknak segít ő gy ű jtésen?

„Nagyon fontosnak tartom, mert az ember társas lény, közösségben él, és a közösség jólétét fejleszteni, segíteni önkéntes munkával lehet. Nem segítenék, hanem segítek. Rendszeresen részt veszek adománygyűjtésekben, ruha gyűjtésekben. A közösségért téve tanulnának felelősséget a mai tizenévesek és ez pozitív változásokat hozna.” /Bencze Kinga tanárnő/ „Szerintem az önkéntes munka nagyon jó, de nem csinálnám, mert sok az elfoglaltságom. Ha meg lenne szervezve, akkor gyerekeken szívesen segítenék. Szerintem régió függő. Valahol több tinédzser vállal önkéntes munkát, valahol kevesebb.” /V. B./ „Nagyon jó kezdeményezésnek tartom a programot. Csodálatos dolog, hogy négy 15 éves lány vállal egy ilyen komoly feladatot. Különösen azért, mert nem öncélúan, saját problémájuk megoldása az elsődleges, hanem teljesen ismeretlen embereken segítenek. Ügyesen bevonták az osztályt, felkeltették érdeklődésünket.”/K.A./

• Véleményem szerint a mai fiatalok mindenképp több önkéntes munkát végeznek, mint amennyit gondolnánk, de még mindig nem eleget. / Horváth Péter igazgató úr/ • Léleknemesítő feladat /Dr. Somogyi Sándor tanár úr/ • A projekt nekem legjobban tetsző része, hogy kiderül, ki mennyit törődik mások érzéseivel. /W.V./

• Téma kiválasztása • Egyeztetés az érintett intézménnyel • Az iskolában tanulók figyelmének ráirányítása projektünkre • A helyi média bevonása • Adományok összegyűjtése • Intézmény felkeresése, ajándékok átadása

Megvalósítás útján: • Id ő pontkeresés • Ajándékok elvitele • Egy kis játék : ) • „Örömöt adtunk, örömöt kaptunk” • „Végül minden jóra fordul. Amíg gyerek vagy, ezzel biztatnak a felnőttek, de később magad is tapasztalod.” /Agatha Christie/

Látogatás a gyerekeknél

•R•Rendszeres látogatás •Á•Állatkerti kirándulás •J•Játszóház •M•Mesedélután

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET! Csapat tagjai: Foltányi Flóra Paluscsák Titanilla Suhayda Anna Weisz Viktória