Reklámeszközök, reklámhordozók

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
??? Reklám!!!.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Információs irodák menedzsmentje Szegedi Tudományegyetem
REKLÁM ESZKÖZÖK Tantárgyfelelős dr. Kisváradi György
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
6. A reklámeszközök.
Nyomtatott reklámok.
Köz- és zártterületi reklámok
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A direkt marketing fogalma
Készítette: Horváth Zsolt Éliás Krisztián
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
MARKETING.
A reklámeszközök jellemzöi
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
A REKLÁM KOPCSAY LÁSZLÓ.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Marketingkommunikáció
…mű lehet: nyomtatott (névjegykártya, prospektus, levélpapír, boríték, jegyzetpapír, plakát) elektronikus (prezentáció, hírlevél, weboldal, multimédia,
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
Készítette: Csaja Katalin ISZM 2/14
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
A reklámozás lehetőségei és korlátai a hazai gyógyszerpiacon Abádiné dr. Erdei Ildikó Csakurdáné dr. Harmathy Zsuzsanna Országos Gyógyszerészeti Intézet.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.
Rádióreklám Auditív reklámeszközök azok az eszközök, amelyek a hallás útján hatnak.
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
Mozireklám Készítette: Kovács Zoltán.
A marketingkommunikáció
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
DPR kommunikáció lehetőségei
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Kommunikáció és tömegkommunikáció
MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ
IKT struktúra.
Avagy mire is emlékezem…
A tömegkommunikáció.
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
Auditív médiumok és eszközök
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Alkalmazott nyelvészet I.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Kommunikáció.
Magyar Mária - BME MVT Marketing II. – 5. előadás.
A hagyományos és a hagyományos médiumoktól különböző, informatikai eszközöket alkalmazó lehetőségek, azok felhasználása. Czékmány Ilona.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
1. Témakör. A tanév feladatai A terem rendje Ülésrend kialakítása Érintés és-balesetmegelőzés Eszközök bemutatása.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
A kommunikációs folyamat tényezői és funkciói
2/18/2018 Marketingterv Név.
Egy plakát elkészítése, nyomtatási eljárások,
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Készítette: Juhász Judit
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák
ONLINE MARKETING STRATÉGIA
Előadás másolata:

Reklámeszközök, reklámhordozók

Reklámhordozó : Olyan közvetítő eszközök vagy csatornák amelyek valamilyen reklámüzenet továbbítására alkalmasak. Pl.: Tv, Rádió, Újság

Reklámanyag: A reklámhordozó technikai követelményeinek megfelelő közvetítő közeg. Pl.: filmszalag, CD

Reklámeszköz: Reklámhordozó és reklámanyag együttese

Médiamix: A reklámozás során felhasznált kommunikációs csatornáknak egy adott információ közvetítéséhez felhasznált konkrét összeállítása

Az információ közvetítés A reklámeszközök csoportosítása: Reklámhordozó Reklámeszköz Az információ közvetítés Alapelemei Jellemzői Köztéri felület (háztető, korlátok, lámpaoszlopok,hirdető oszlop, óriásplakát, buszmegálló épülete stb.) Plakát, fényújság, neonreklám Közlekedési eszköz Betűk, jelek, képek A reklámhordozó nem mozgatható, az érdeklődőknek találkoznia kell az információforrással Sajtótermék Napilap, folyóirat Betűk, jelek, grafikák, fotók Mozgatható, hordozható információforrás Tévéadás Tévéreklám Betűk, jelek, mozgóképek, hangok (zörejek, zenei aláfestés, emberi beszéd, ének) animációs és digitális effektek Mozgatható információforrás Mozifilmvetítés Reklámfilm Betűk, jelek, mozgóképek, sztereó dolby hangeffektek De csak ritkán hordozható Szórólapok, termékek, csomagolás, prospektus Nyomtatott eszközök Az információforrás mozgatható

Reklám eszközök sajátosságai, jellemzői: Publicitás: Mekkora célközönséghez juthat el a reklám. Meddőszórás: Olyan célcsoporthoz is eljutott, akikhez nem szól.

Rugalmasság: Mennyi idő alatt képes befogadni a reklámeszköz az új reklámot. Presztízs/Elfogadottság : A reklámeszköz hitelessége. Technikai adottságok: Milyen képet, hangot tud publikálni a reklámeszköz.

Befogadói szituáció: A fogyasztót milyen hatások közben szólítják meg a reklámok. Célozhatóság: Az adott reklámeszköz mennyire pontosan tudja elérni a kívánt célcsoportot. Költségek

Célpiac összetétele: Adott reklámeszközt kik, hányan, mikor stb Célpiac összetétele: Adott reklámeszközt kik, hányan, mikor stb. nézik, hallgatják, olvassák rendszeresen. A hirdetés élettartama Jogi korlátozás

Reklámeszközök Audióvizuális Egyéb Auditív Vizuális Nyomtatott reklám Sajtóhirdetés Reklámnyomtatványok Egyéb nyomdai Köz- és zártterület Plakátok Festett táblák Tűzfalak Fényreklámok Közlekedési reklámok Egyéb Direkt Mail Audióvizuális TV, mozi Internet Egyéb Egyéb Kiállítások Vásárok Eladáshelyi POS reklám Reklámtárgyak Auditív Rádió Hangbemondás Egyéb auditív Reklámeszközök

Készítette: Katona Kitti Csicsó Alexandra