Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Hirdetési termékek – Display
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Végfelhasználói Promóció Navigator > Navigator Promotion 2004, 2006, 2008 and óta mejelenő promóciók Díj: Euro 2004 jegy Díj: iPod.
Kellenek-e nekünk a TISZKEK? Mártonfi György Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet A Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Országos TISZK Konferenciája.
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
A jó webáruház fejlesztési igényei
Extra Árkedvezmény Azonnal! Fizessen kevesebbet akár: %-kal.
TT Kovács Sándorné.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
A web története és statisztikái. World Wide Web előtti internet, internet előtti hiperszöveg.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
A SOCIAL MEDIA HATÁSA A FOGYASZTÓI KULTÚRÁRA
HWSW mobilfizetési konferencia
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Előadás másolata:

Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu

Miről lesz szó? 1. Kik az iPhone/iPad felhasználók? 2. Hogyan tudjuk eljuttatni hozzájuk az üzenetünket?

Merre tartunk? forrás: Admob

USA UK Magyarország Mobil internet felhasználók megoszlása február (Admob) (Ponte.hu weboldalai alapján vett, nem reprezentatív minta) (Admob)

Az iPhone felhasználó Elégedett 91% ajánlja ismerőseinek Fiatal 67%-uk 45 év alatt Hajlandó költeni (50% vásárolt már fizetős alkalmazást) Fontos számára a design Technológia újdonságokra nyitott Jómódú Havi bevétel 40%-al az átlag felett Forrás: Admob, Rubicon, Comscore ( fő)

Mi a helyzet itthon? • Ipsos felmérés 2010 március: • Nagyságrendileg magyar iPhone felhasználó van jelenleg • Ez a lakosság 1,1%-ának felel meg • 17,8%-a kacérkodik a vásárlás ötletével. Forrás: Ipsos

Hogyan juttassuk el az üzenetünket? I. Mobil Bannerek II. Mobil TV III. Egyedi fejlesztésű alkalmazások

I. Mobil Banner • Alkalmazásokban, vagy mobil weboldalakon • Nemcsak iPhone • Legnagyobb szolgáltató: Admob (több mint 180 milliárd megjelenés, Google megvette, 750M $) • Cost per Click modell • Bejáratott módszerek, alacsony indulási költség

I. Mobil Banner - hatékonyság • Esetanulmány: Adidas Admob kampány • Cél: márkaépítés a fiatal városi véleményformálók körében • Eszközök: grafikus és szöveges bannerek, landing page-en ingyenes csengőhangok • kattintás a kampány során forrás: Admob

I. Mobil Banner - problémák • Kis felület, szűkek a kreatív lehetőségek • Bannerek legtöbbször zavaróak (a szükséges rossz) - negatív élmény, vagy figyelmen kívül hagyás • Mobil landing page-ek elkészítése elengedhetetlen • Kattintások jelentős része véletlen mellényúlás

II. Mobil TV • Mobil videózás jelentős változások előtt áll • Elhalt gigaprojektek helyett, egyszerű, működő megoldások • Világszinten: ABC, CBS, NBC megjelenik iPhone-on és iPad-en • Itthon: Duna TV (ponte.hu), de hamarosan több szereplő is várható

II. Mobil TV - Miért jó? • Fókuszált figyelem: Utazás, várakozás közben nézik, NEM háttérnek • Átugorhatatlan reklám • Nagyobb szabadság: teljes képernyő rendelkezésre áll • Költséghatékony gyártás: TV reklámok egyből felhasználhatóak • Részletes statisztikák

II. Mobil TV - Mi következik? • Késve, de követjük a nemzetközi trendeket • Mobil videotékák - célzott reklámok az eddigi tartalmak alapján • TV adók mobil megjelenése • Az iPad teljesen megváltoztathatja az otthoni médiafogyasztást

III. Alkalmazások • Esettanulmány: Volkswagen • 2 autóverseny, és a gyári Dakar csapatot követő alkalmazás • Üzenet: Sportosság, takarékosság, környezettudatosság • Motiváció: Autót lehet nyerni • Nem minden márkánál adott az ennyire egyértelmű kapcsolódás

III. Előnyök és nehézségek • Pozitív élmény (játékok), vagy hasznos információk (sport adatok, időjárás) • Aktív részvétel lehetősége • Teret ad az igazán kreatív megoldásoknak • Viszonylag drágább és hosszabb átfutási idejű projektek (mobil bannerhez képest) • Legkockázatosabb terület az eddigiek közül

III. Alkalmazások - néhány ötlet • Kombináció klasszikus BTL megoldásokkal: üdítőital kupakba beírt kóddal lehet továbbjutni a játékban. • Kapcsolódhat egy rendezvény promójához: visszaszámlálás, figyelmeztetések, jegynyerési lehetőség

III. Alkalmazások - néhány ötlet • Lehet a játék helyalapú (Location based), megmozgathatja az embereket: 4 fős csapatok közül az nyer, akik egyszerre a legnagyobb négyszög sarkait alkotják Magyarországon. •Kapcsolható Social Marketinghez: A feladat a terméken található kód beküldése, az nyer, akinek a facebook ismerősei a legtöbb kódot küldik be (nyeremény egy 50 fős buli)

Mi várható az iPad-től? Mire fogjuk használni? • Nyomtatott sajtó helyett itt olvasunk napilapokat? • Repülőn filmnézés? • Számítógép helyett, otthon a kanapén? Mennyire lesz sikeres? • első nap: db • jelenleg: > db • Nem várt érdeklődés miatt elhalasztották a világszintű premiert Itthon valószínűleg csak ősszel jelenik meg.