Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások. 2014. 06. 28. 2 Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Advertisements

Valóban azt látjuk, ami a retinára vetül? Dr. Kosztyánné Mátrai Rita Eötvös Loránd Tudományegyetem, Bölcsészettudományi Kar, Informatika Tanszék.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Hirdetési termékek – Display
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
PowerPoint program A PowerPoint programot nyissuk meg a Start menüből.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Korszerű beteghívó- és multimédiás rendszer a Margit Kórházban
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
Kommunikációs Főosztály
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Multimédiás technikák 1. kérdés Melyik diszkrét médium? a)hang b)videó c)animáció d)kép.
A Windows grafikus felülete
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Microsoft Access Menük és eszköztárak.
FLASH Készítette: Rudnay Gyula Györök Ferenc. Mi is a FLASH? A Flash eredetileg webes animáció készítő programnak indult, de ma már szinte ipari szabványnak.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Hyper Text Markup Language
Honlap készítés 4. óra.
Honlap készítés 3. óra.
Online marketingstratégia
Általános médiaajánlat
Kurzus adatlap Transzparens, a legfontosabb információkat tartalmazó saját kurzus adatlap Minden kurzusnak külön adatlapja van Minden oktató a saját admin.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Az EtherCore weboldal Jószai Zoltán 1. Az oldal célja Kedvcsináló a fejlesztés alatt lévő játékhoz 2.
Webprogramozó tanfolyam Űrlapok (form-ok). Űrlapok a HTML-ben Biztosan mindenki találkozott már vele – Űrlap példapélda Felhasználási lehetőségei – Regisztráció,
Média Ajánlat.
Az emberi agy… … ott vág át, ahol tud!.
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Crt Monitor. Általános  a televízióhoz hasonló  elektronsugár futja végig  a sorok és képek váltásának időpillanatait a vízszintes és függőleges sorszinkron.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
MP3, MP4 lejátszók.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1.
9. Óra Tömörítés Tömörítés fogalma: A tömörítő eljárások segítségével adatainkat olyan alakra hozhatjuk, amelyeknek kisebb a mérete, mint az eredetinek.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Haszon rendezvények médiaajánlat
33.óra Videóformátumok.
Multimédiás, interaktív Moodle tesztkérdések Molnár Tamás
Internet és kommunikáció
Velünk élő középkor Forrás:
Új felületek az Origo-n
Országos Mentőszolgálat
Előadás másolata:

Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások

Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket a videa-n belül lévő videókban vagy azok környezetében helyezhetünk el.  Előnye:  Azon a felületen érik el a fogyasztót, amire éppen fókuszál  Elkerülhetetlen, nem lehet elpörgetni, eltüntetni  Újszerűségével meglepi a fogyasztót és odavonzza a szemet  Típusai:  Ticker-text  Pre-roll videoszpot  Post-roll videospot  Logó a playerben  Banner a playerben

 Ticker text:  A szöveges hirdetés (ticker text) a videó lejátszás közepén úszik be a lejátszó képernyőbe és kattintható.  A hirdetés szövege lejátszás közben egyszer vagy többször megjeleníthető.  A szöveg paraméterei (betűtípus, méret, szín) hirdetői igény alapján alakíthatók.  Kategória és címke alapján targetálható Ticker text

Pre-roll videospot:  Minden videó előtt lejátszódó maximum 10 mp hosszúságú reklám videó  Nem átugorható  Kategória és címke alapján targetálható Pre-roll videospot

Post-roll videospot:  Minden videó után lejátszódó maximum 30 mp hosszúságú reklám videó.  Kategória és címke alapján targetálható.  A reklám videó spot lejátszása nem állítható meg és a lejátszás nem pörgethető előre Post-roll videospot

 Logó a playerben:  A 95x45 vagy 65x65 méretű hirdetői logó a videó teljes hosszában megjelenik és kattintható.  Kategória és címke alapján targetálható.  Banner a playerben:  A playerben futó banner a videó elejétől jelenik meg és kattintható.  A banner a user által bezárható.  Kategória és címke alapján targetálható Logo és banner a playerben

Videó hirdetési megoldások előnyei  Erőteljes image építő eszköz, fiatalos, innovatív, dinamikus kép alakul ki a hirdetőről a látogatóban  Azon a felületen érik el a fogyasztót, amire éppen fókuszál  Elkerülhetetlen, nem lehet elpörgetni, eltüntetni  Újszerűségével meglepi a fogyasztót és odavonzza a szemet

Köszönjük a figyelmet!