Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások
Videó hirdetési megoldások Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket a videa-n belül lévő videókban vagy azok környezetében helyezhetünk el. Előnye: Azon a felületen érik el a fogyasztót, amire éppen fókuszál Elkerülhetetlen, nem lehet elpörgetni, eltüntetni Újszerűségével meglepi a fogyasztót és odavonzza a szemet Típusai: Ticker-text Pre-roll videoszpot Post-roll videospot Logó a playerben Banner a playerben
Ticker text: A szöveges hirdetés (ticker text) a videó lejátszás közepén úszik be a lejátszó képernyőbe és kattintható. A hirdetés szövege lejátszás közben egyszer vagy többször megjeleníthető. A szöveg paraméterei (betűtípus, méret, szín) hirdetői igény alapján alakíthatók. Kategória és címke alapján targetálható Ticker text
Pre-roll videospot: Minden videó előtt lejátszódó maximum 10 mp hosszúságú reklám videó Nem átugorható Kategória és címke alapján targetálható Pre-roll videospot
Post-roll videospot: Minden videó után lejátszódó maximum 30 mp hosszúságú reklám videó. Kategória és címke alapján targetálható. A reklám videó spot lejátszása nem állítható meg és a lejátszás nem pörgethető előre Post-roll videospot
Logó a playerben: A 95x45 vagy 65x65 méretű hirdetői logó a videó teljes hosszában megjelenik és kattintható. Kategória és címke alapján targetálható. Banner a playerben: A playerben futó banner a videó elejétől jelenik meg és kattintható. A banner a user által bezárható. Kategória és címke alapján targetálható Logo és banner a playerben
Videó hirdetési megoldások előnyei Erőteljes image építő eszköz, fiatalos, innovatív, dinamikus kép alakul ki a hirdetőről a látogatóban Azon a felületen érik el a fogyasztót, amire éppen fókuszál Elkerülhetetlen, nem lehet elpörgetni, eltüntetni Újszerűségével meglepi a fogyasztót és odavonzza a szemet
Köszönjük a figyelmet!