Digitális technológia - a hatékony kommunikáció szolgálatában Földvári Szilárd, Xerox Magyarország Kft. Reklámhét, Szeged 2007. október 8.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Global Distribution System
Advertisements

MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
To protect the confidential and proprietary information included in this material, it may not be disclosed or provided to any third parties without the.
Repülőgép nagyjavítás. ÍRORSZÁGI PÉLDA Munkaterhelés és kapacitás összehangolása.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
Szigorlati mintafeladat megoldása (folytatás)
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) május 26. Galyatető.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Hol szökik a hatékonyság
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
iGen!iGen!iGen! Bánfalvi Zsolt, ügyvezető igazgató
TDM Szakmai Nap november 21.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A kommunikációs mix elemei
CRM Customer Relationship Management –
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
Az online reklám esete a joggal
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Mit adhat egy jó controlling? A Kerry Hungária Kft. controlling rendszerének bemutatása Általános Vállalkozási Főiskola Vállalkozásszervező Szak 2003.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
INTÉZMÉNYKÖZI MEGÁLLAPODÁS SZERKEZET. TÖRTÉNET, SZEREPLŐK 1999-es megállapodás 2002-es megállapodás 2006-os (hatályos) megállapodás Módosítások: 2007,
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Tejfogyasztási szokásaink a demográfiai változások tükrében
© 2007 GKIeNET Kft. A környezettudatosság és informatika Lőrincz Vilmos.
Minőségdíjak.
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
Mennyiségi sorelemzés
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban! Ortutay György Prime Rate Kft február 5.
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban, avagy hogyan kezdjünk hozzá? Ortutay György Prime Rate Kft december 9.
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Océ a Magyar Felsőoktatásban
Termék & Márka Kopcsay László.
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
Mi történik a piacon?. A rohanó világ üzenetei “ Customers want new kinds of color printing that offset simply cannot do.” Kispéldányszám Gyorsabb átfutás.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Hogyan, és miért gondolkozzunk vállalkozóként rendszerben az üzleti tervezés során és a gyakorlatban? „Ötletből pénzt”
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
8. tétel.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Vállalati terv bemutató
Üzleti terv bemutatása
Cégnév Üzleti terv.
Előadás másolata:

Digitális technológia - a hatékony kommunikáció szolgálatában Földvári Szilárd, Xerox Magyarország Kft. Reklámhét, Szeged október 8.

Téma felépítése 1.Bemutatkozás, pár szóban a Xerox-ról 2.Piaci trendek 3.One to one marketing célja, területe 4.A VA dilemma 5.Jelenleg ki használ perszonalizált nyomtatást 6.Legérdekesebb sikertörténetek

iGen3 • 2002 piaci bevezetés • ~400 szabadalom • harmadik generációs tech. • 10 év fejlesztés, 1 milliárd $

Elégedettség Siker Szervíz és támogatás Rendszerek Üzleti növekedés Megoldások Átfogó stratégia

• Építeni a piacot (SSS kínálata) • Bizonyítani a jelentős üzleti növekedés lehetőségét • Irányítani a nyomdaipart az új üzleti modellhez vezető átalakulásban • Ügyfeleink elégedettségének elérése A mi küldetésünk

Igény kielégítéseIgény meghatározásIgény generálás Business Dev Kreáljunk új igényeket, építsük a piacot!

Mi történik a piacon?

Változó tartalom Átfutási idő Igény szerint Kis példányszám Source: InterquestSource: Frank Romano, RIT Source: CAPVSource: Strategies for Management Commercial Print ra a digitális nyomatok 33% -a változó adat vagy perszonalizált 2010-re a nyomdai munkák 33%-a 24 órán belüli átfutású lesz 2009-re 12% -ot nő az igény szerinti nyomtatás piaca 78%-a színes munkáknak 5000 alatt van Piaci Trendek

Európai nyomdai piac értéke 2001 – % 2.1% % 27% The Future of European Printing to 2011 Pira International Ltd Ofszet Digitális

A digitális nyomtatás jövője Európai piaci előrejelzés 2008-ra “…perszonalizált nyomtatás, DM, ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) és marketing stratégiák amelyek teljes mértékben az egyénre fókuszálnak…”

A színes nyomtatás iránti igény növekedése Source: IT Strategies

Változó adat nyomtatás igénye Jelenleg előállít 47% Nem használ 48% Gyártat 5%

Vtozó Átfutási idő Igény szerint Kis példányszám A passzivitás okai drága nincs rá igény tapasztalat hiány egyéb

Miért van rá igény? A színes digitális nyomtatás piaci értéke 61.1%-kal nő Ügyfelei igénylik versenyelőny növekvő kínálat Csökkenő nyomtatási ktsg. Profitabilitás erősítése Pozitív tapsztalatok

One to One marketing célja, területe

Miért értékesítsünk változó adat nyomtatást?

A rohanó világ üzenetei

A perszonalizált dokumentumok értéke 34% válaszarány növekedés Source: CAPV Study 48%-al nő az újrarendelések száma Átlagosan 25%-al nő az megrendelések értéke 32%-os árbevétel növekmény

Probléma: Pozicionálás Új ügyfelek elérése Versenytárssal azonos módszer Az ügyfél hozzáállása

Direkt marketing meghatározása “Teljeskörű elkötelezettség értékes fogyasztók gyűjtésére és megtartására”

Ügyfél kommunikáció menedzsment Meglévő ügyfelek megtartása, újak megszerzése

Ügyfél attitűdök változásai  Az ügyfelek 60%-ának negatív véleménye van a hagyományos marketingről és reklámról  61% szerint kontrolon kívűl esik  65% érzi úgy, hogy változatlanul működik Yankelovich Partners study 2004 Következtetés: Precíz, lényegretörő üzenetekre van szükség, meghározott ügyfélfókusszal

Új stílus bevezetése Ezt ellenőrizze! “A tegnap számlakivonata” Ezt olvassa el! Ezt tegye!

A színes nyomtatás értéke Source: Romano/Boudy study 2001 % százalékos növekedés a ff dokumentumokhoz képest érthet ő ség, tudatosság új ötletek id ő ben fizetés ismertség, visszahívás

Plus 44% Plus 45% Plus 135% Plus 500% Source: Romano & Broudy A perszonalizáció ereje

Ford Leasing (Loyalty Program) Ötször nagyobb válaszarány!

A VA dilemma? A digitális perszonalizált nyomtatás költségesebb mint az ofszet !

Költség a válaszarány tekintetében: Egy nyomatra eső költség magasabb. A találati aránnyal súlyozott tényleges költség alacsonyabb. Azonban!

Hol jön vissza a többletköltségből adódó hátrány? Hagyományos 100,000 levél =£32, % találati arány = 2,500 Találatra fordított költség=£ Változó adat nyomtatás 50,000 levél =£37,500 15% találati arány = 7,500 Találatra fordított költség=£ 5.00

A profit igazolja a költségeket Hagyományos Árbevétel/Értékesítés=£500 Profit/Értékesítés=£ * 250=£625,000 Változó adat nyomtatás Árbevétel/Értékesítés=£500 Profit/Értékesítés=£ * 250= £1,875,000

Jelenleg ki használ változó adat nyomtatást?

Pénzügyi szektor

Ügynökségek

Gyártók – High-Tech

Gyártók – Gyógyszeripar

Gyártók – Autóipar

 Milyen hosszú egy átlagos “pilot” elindítása?  Függ a munka komplexitásától Általános időztés Koncepció1-3 hét Adatbázis szegmentálás és fejlesztés2-4 hét Kreative design 2-4 hét Tesztelés1 hét Termelés1 hét Teljes becsült idő:8-14 hét

Legérdekesebb sikertörténetek

 TUI utazási iroda  Sumimoto Mitsui

TUI utazási iroda

A TUI háttere  TUI a négy legnagyobb utazási szolgáltató egyike az Egyesült királyságban  Európa legnagyobb utazási irodája  Légitársaságok, túraszervezők, kiránduló hajók, szobakiadás, bárok, szállodák, stb.  Az eladások 60%-ában limitált ellenőrzési lehetőség a külső kereskedelmi ügynökségek miatt  A profit az utazások extráiból származik

Célok:  Az ügyfél kapcsolat javítása  A kereskedelmi lehetőségek maximalizálása  Optimális márka kommunikáció... és az eddigi költség kereten belül kell megvalósítani!

A megoldás  egyetlen integrált jegy könyvecske,  teljesen személyre szabott tartalommal.

A hagyományos terv:  Ofszettel előre nyomtatott színes lapok  Fekete-fehér megszemélyesítéssel

De...  4 különböző anyagra  18 márka használatával  75 fajta előnyomott anyag 300 különböző tartalmi verzióban - naponta  1.6 millió hibalehetőség!

A végső megoldás  iGen3 és Creo digitális nyomtatási technológia alkalmazása  A dsi cég adatkezelés tapasztalatával kombinálva  Teljes színes nyomtatás az egész folyamatban  Mindössze 8 fájl verzióból megoldható

Az eredmény  3 hónap alatt elkészült!

Nyomtatás & eredmények

Anyagok: •Harmad A4 fekvő füzet ragasztva, sapkázva •Színes és ff. •Előre perforált lapok •Öntapadós forma etikett Változó adatok: •Utazási iroda •Utazó •Ügynök •Reptér térképe, leírása •Repülőjegy •Csomagolási tanácsok •Hirdetések •Biztosítás •Csomag címke •Tartalomjegyzék Tartalom

Új bevételi forrás 40% növekedés a helyfoglalásban

Személyre szabott ajánlatok 200% növekmény az ajánlatok elfogadásában

Üzemeltetési előnyök Lényeges csökkenés a beszállításnál Kevesebb hívás az ügyfélszolgálatnál

Hirdetési bevételek 300% növekmény a hirdetéseknél

Általános előnyök  Kivételesen jó fogadtatás az ügyfelek részéről  A szakma teljes támogatásával  Az eredeti költségeken belül maradt  Lényeges új bevételi forrásokhoz jutott a vállalatcsoport  Jelentős létszám megtakarítással járt  A TUI részére költségmentesen valósult meg  A kommunikáció területén piacvezetővé vált

2 millió „füzetke” évente...

Sumitomo Mitsui

Az ügyfél: Sumitomo Mitsui Card Co. Ltd. Tokio az első VISA kártya kibocsátó Japánban, ma 13 millió ügyféllel rendelkezik  Az alkalmazás:  Az első teljesen színes hitelszámla kivonat  Pontgyűjtő akciók hangsúlyozása – vásárolható termékek, beváltó helyek  Pontosabb szegmentálás, 1:1 marketing  Demográfiai adatok, vásárlási szokások, használat gyakorisága alapján célzott marketing üzenetek eljuttatása  Kivitelező: JAIS (Japan Research Institute) Osakában és Xerox XGS

Sumitomo Mitsui - JAIS 24 db iGen3 nyomtató Xerox Business Services partnerségben

Az egyetlen korlát….. …..a képzelőerő.