Médiatámogatói ajánlat az IPM részére

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ahol találkozik a valóság és a fantázia!. A múlt és a jövő  Antológiaként indul 1972-ben 1985-ben havi magazinná alakul 175 alkalommal jelenik meg 1995.
Advertisements

Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Szervezők: Beszámoló az Országos On-line Középiskolai Próbaérettségi Versenyről. hu október 10-december Főtámogató:
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Coke Zero sampling
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Rendezvényszervezés Csapatépítés Hajókirándulások T Flotta Kft
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György december 12.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Medvehagyma-fesztivál Orfű /17.. A programok színes palettájával, illetve gasztronómiai kuriózumokkal várja az érdeklődőket Orfű az áprilisban.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
A kulturális turizmus trendjei és a
UniTech online mérnökverseny
K épes s ég F ejlesz t ő j átszó H áz és C salá D i N ap K özi M iku L ás P rogra M ja.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Juventus általános prezentáció.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
Rendezvényszervezés Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok! Educatio Gondolkodom, tehát ott vagyok!
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
„ Kalandvágyból felelősség” Ismerjük meg az Ifjú Polgárőrt Dr. Christián László PhD tanszékvezető egy. docens NKE RTK.
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

Médiatámogatói ajánlat az IPM részére Balatoni Nyomozó Médiatámogatói ajánlat az IPM részére Kapja: Vajdics Enikő, IPM Magazin Küldi: Katona Renáta, DFT-Hungária Könyv- és Társasjátékkiadó Kft., kiado@dft.hu

Tartalom Mit keres a Nyomozó a Balatonon? (az ötletről) Kit keres a Nyomozó a Balatonon? (a célcsoportról) Együttműködik a hatóságokkal? (bemutatjuk szponzorációs ajánlatunkat) Nyomozó iskola felvételt hirdet (promóciós terv)

Mit jelent neked a Balaton? Nyár és napsütés. Fagyi és lángos. Retro hangulat és parti diszkó. Szabadság, lazaság, kemping feeling. Vitorlázás, strandpapucs, gumimatrac és vízibicikli.

Balaton kultusz A Balatont mindenki ismeri, itt már mindenki járt Nyári emlékek új és régi barátokkal A Balaton tipikusan „nyári” hely: fürdés, buli, napfény A fiatalok szüleinek is hasonló emlékei vannak a Balatonról (nem függ generációtól) Balatonhoz kötődő sztereotípiák és hagyományok: Fesztiválok (gasztronómiai, zenei, kulturális, sport stb.) Kulturális és szórakoztató centrumok (Siófok, Keszthely, Tihany, stb.) „Ide egy fürdőruhával is le lehet jönni”

A Balaton és a magyar film(színészek) Kertmozi, kultúrház, (vad)kemping – igazi retro életérzés, amit bárki megengedhet magának Magyar filmekben visszatérő helyszín: 60-as évek: Tüskevár 80-as évek: Ötvös Csöpi filmek, Linda sorozat epizódjai 90-es évek: Zimmer Feri most: „Tibor vagyok, de hódítani akarok”, Tüskevár újra nyáron forgatják: Zsaruvér csigavér 3-at

Előzmények: Alapötlet: Nyomozó Budapesten c. társasjáték - saját ötlet alapján a DFT-Hungária kiadásában jelent meg 2005-ben - 2-8 játékos, vagy játékos-csapatok részére kialakított, egyedi hangvételű rendhagyó logikai és krimitársasjáték - a játék során a szereplők híres nyomozók bőrébe bújva göngyölítenek fel 1-1 bűnesetet. A megoldáshoz vezető (vagy félrevezető) részleteket informátoraik segítségével, a táblán elhelyezett 22 helyszínen gyűjthetik be. A játék hangulata: Agatha Christie regényeitől egészen a Columbo filmekig széles spektrumot ölel fel, klasszikus nyomozó zsánerre építve (elgondolkodó, lírai hangvételű eszmefuttatások, vegyítve a gengszter filmekből ismert karakterekkel).

A Nyomozó Budapesten termékről Megjelenés: 2005. november Példányszám: 8000 db Értékesítési csatornák: Pécsi Direkt Alexandra könyvesboltok (60 boltországosan) Libri könyvesboltok ( 40 bolt országosan) Líra és Lant bolthálózat (15 boltországosan) Gulliver játékboltok (20 bolt országosan) Régió bolthálózat (15 bolt országosan) FISZ Klubrendszer (40.000 regisztrált fő) Online könyvesbolt rendszerek (6 hálózat) Értékesítet példányszám 2006. március 1-ig 5040 db

Játéktábla

Nyomozó Budapesten promóciója 1. Elsősorban BTL aktivitásokra helyeztük a hangsúlyt Aktív kampányidőszak: 2 hónap (november-december) Teaser kampány célja: figyelemfelkeltés alternatív felületeken eszközök: outdoor matricák, indoor plakátok oktatási intézményekben (középiskolák, felsőoktatási intézmények), online flash hirdetések (www.iwiw.hu, www.erettsegizo.hu, vírusmarketing eszközök) Online kampány célja: a www.anyomozo.hu brandoldalra vinni a látogatókat, közösségépítés a krimit és gengszter filmeket kedvelő felhasználók körében eszközök: önálló brandoldal létrehozása: www.anyomozo.hu bannerek (www.index.hu, www.fisz.hu, www.erettsegizo.hu, www.puska.hu, www.kepzeslista.hu ) linkajánlók, www.startlap.hu, www.linkcenter.hu

Nyomozó Budapesten promóciója 2. POS kampány célja: az eladáshelyi vásárlás ösztönzése eszközök: Könyvesboltokban plakát (52 Alexandra bolt, 167 nagyvárosi központi bolt) Print hirdetések célja: Imázs hirdetések eszközök: Egyenes út az egyetemre lapban, Aktív Szemeszter c. egyetemi lapban, Nyomozó Budapesten c. könyvben PR kampány célja: véleményformálók megszólítása és személyes találkozás élménye eszközök: Nyomozó délután az Alexandra könyvpalotában Sajtókampány I. Sugár IQ és Társasjáték Fesztivál (2006.04.01-02.) Karrier Expo (2006.04.05-06.) Nemzetközi Könyvfesztivál (április 20-23.) Promóció: Nyereményjáték: „Krimiszerzők kerestetnek!” (online)

A nagy sikerre való tekintettel a Kiadó úgy döntött, hogy társasjáték-sorozat formájában új kreatív ötletekre építve további 2 kiadását jelenteti meg 2007-ig a Nyomozó társasjátéknak: Balatoni Nyomozó (2006) Nyomozó Európában (2007)

Balatoni Nyomozó Kult helyszín: Balaton + kult film: Ötvös csöpi filmek + egy jó társaság = Balatoni Nyomozó társasjáték Alapötlet: - saját ötlet alapján a DFT-Hungária kiadásában jelenik meg 2006 augusztus végén - 2-8 játékos, vagy játékos-csapatok részére kialakított, egyedi hangvételű, retro hangulatú társasjáték - a történetekben a játék állandó szereplői Bujtor István és Kern András karakterei (Ötvös Csöpi és Kardos doktor, valamint 6 további, a filmből ismert állandó szereplő) segíti őket a rejtélyes esetek felgöngyölítésében - a játéktábla Balaton körüli „kulturális körút” is egyben 17 tipikus balatoni helyszínen A játék hangulata: teljes egészében az Ötvös Csöpi filmek és a nyári balatoni hangulatot idézi

Adatok a Balatoni Nyomozóhoz Megjelenés: 2006 augusztus vége, expediálás: szeptember Példányszám: 8000 db Expediált példányok, helyük: Pécsi Direkt Kft. (Alexandra könyvesboltok) 5.000 pld Gulliver játéknagyker: 1.000 pld Régió játéknagyker ( a Pécsi Direkten keresztül): 500 pld FISZ Klubrendszer: 1.500 pld

Kreatív anyagok: A vizuálé megtartja a Nyomozó logót, ami kiegészül az Ötvös Csöpi filmek szereplőinek rajzaival.

Balatoni Nyomozó promóciós terve 1. Célcsoportok : Elsődleges: - 13-18 év közötti kamaszok - 19-25 év közötti egyetemisták - 25-35 közötti értelmiségi fiatalok Másodlagos: - A krimi és krimijátékok iránt érdeklődő 18-35 éves korosztály Az erős BTL aktivitások mellett ATL elemekkel is kiegészül a kampány Aktív kampányidőszak: 2 hónap (szeptember-október) Teaser kampány célja: figyelemfelkeltés alternatív felületeken eszközök: online flash hirdetések (www.iwiw.hu), vírusmarketing (a film és a játék közös alapötletéből humoros kreatív elemek kiemelésével) www.index.hu címoldalán saját flash játék futtatása legalább a kampányidőszakban

Balatoni Nyomozó promóciós terve 2. Online kampány célja: a játék ismertségének növelése, online játékfelületen az alapötlet bemutatása, kipróbálási lehetőség és a brandoldal népszerűsítése eszközök: bannerek (www.index.hu, www.fisz.hu, www.erettsegizo.hu, www.puska.hu, www.kepzeslista.hu; www.hotdog.hu; www.habostorta.hu; www.honfoglalo.hu ) linkajánlók, www.startlap.hu, www.linkcenter.hu hírlevelek (OOH- 119 ezer fő, Érettségiző- 84 ezer fő, Dint- 20 ezer fő) e-dm kampány a FISZ Klub tagjainak Játékoldalakon és közösségi oldalakon a termék futtatása (www.jojatek.hu, www.jateklap.hu, tarsasjatek.lap.hu, jatek.lap.hu, stb.)

Balatoni Nyomozó promóciós terve 3. POS kampány Könyvesboltokban: 52 Alexandra bolt, 230 nagyvárosi központi bolt Print hirdetések Egyenes út az egyetemre lapban IM Aktív Szemeszter Creative Magazin Felsőoktatási intézményi és kari lapok (min. 58 címben) Pesti Est IPM PR kampány Sajtókampány (terveink szerint az új, Zsaruvér Csigavér 3. bemutatójával egy időben és arra építve)

Javaslat közös játékra Nyomozz az IPM-mel! Javaslat közös játékra 1. Az IPM hasábjain és weboldalán egy Nyomozó játék megjelentetése: 1-1 számban megjelentetünk egy-egy krimi feladványt, melyre az olvasók küldhetnek be megoldásokat. A nyereményük a Balatoni Nyomozó társasjáték. 2. Híres nyomozókról színes, érdekes anyag összeállítása az IPM-nek, utána 3 kérdés a cikkből, a helyes megfejtők Balatoni Nyomozó társasjátékot nyerhetnek.

Nyomozz az IPM-mel! 2. Az IPM-et megjelenítjük: - a játékban található történetekben (pl. A szerkesztőségben kezedbe akad az IPM aktuális száma, melyben arra leszel figyelmes, hogy… [ide jön az adott feladványhoz tartozó információ] ) - az IPM által átadott szórólapot, ismertetőt helyezünk el a társasjáték dobozában a magazinról

Bízunk benne, hogy játékötletünk elnyerte tetszését. Véleményére számítva várjuk megtisztelő visszajelzését! Köszönettel: Katona Renáta kiado@dft.hu 0620-338-0297 (1) 266-7601