Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,"— Előadás másolata:

1 Regionális marketing egyeztetés

2 Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február, december) előtérben az egészségturizmus •„Ébredés” - Tisza-tó, a Közép-Dunántúl és a Nyugat- Dunántúl előtérben az aktív és ökoturizmus

3 •„Zsongás” – összes régióban (június-augusztus) előtérben a fesztiválok és vízparti turizmus •„Derű” - Észak-Magyarország, a Balaton és a Dél-Alföld régiók előtérben a bor és gasztronómia

4 Négy évszak régiós kampányai 1. Déli tél (január-február) – „Harmónia”  országos kampány fókuszában DD  kiemelt termékek: egészségturizmus, fesztiválok

5 2. Buli suli (március-május) – „Ébredés” •Osztálykirándulás ajánlatok •Korcsoportok: 10-12; 13-14, 15-18 •1-5 napos program csomagok, 1 napos modulokból, húzó márkanevekkel •Desztináció határokon átívelő programok •Olcsó szálláshelyek kiajánlása (iskolák közötti barter) •Budapesti buszos partnerek

6 3. Családom a csodacsapat (június-augusztus) – „Zsongás” •Játékos családi 10 próba •Célcsoport: (6-14 éves) gyerekes családok •1 napos program / desztináció •Program: kreatív, játékos, hely specifikus, költség kímélő •„Jutalom”? (dicsőségfal, nyeremény kütyü?) •Eszköz? (pecsételő füzet, print vagy e? fotófeltöltés?) •Szálláshely alternatívákkal, szabadon (együttműködőkhöz info, eszköz telepítés; megjelenés csatornáikon)

7 4. Őszi mámor (október-november) – „Derű” •Bor, gasztronómia, zene, fesztiválok •Célcsoport: baráti társaságok, AB •Eseménynaptár! •Helyi termelők, helyi ízek útvonala (megyénként 1-1 útvonal) •Szálláshely alternatívákkal, szabadon (szálláshelyi tematikus kínálat? megjelenés csatornáikon)

8 Belföldi tanulmányutak •„Déli tél” tanulmányút – január, február, december •„Buli suli” tanulmányút diák újságíróknak – március, április, május •„Családom a csodacsapat” családi média tanulmányút - június, július •„Őszi mámor: barátság és bor” bor és gasztronómai újságíróknak– szeptember, október •„Miért szeretjük?” – vendégségben hírességeknél - május

9 Külföldi tanulmányutak •Tour operátor és kiemelt viszonteladói tanulmányút – német beutazó partnerek (március-május) •„DD és NYD titkos kincse” – osztrák média (március-április) •„Rejtett kincsek, vidéki ízek” – spanyol szakmai és nagyközönség média (április) •Bloggerek tanulmányútja – horvát blogírók (június) •Prémium szolgáltatókat bemutató tanulmányút – svájci és német média, prémium utazásszervezők (szeptember) •Kultúra és borturizmus tanulmányút – horvát nagyközönség média (november)

10 Külföldi vásárok •Turisztikai szakvásár – Belgrád (február) •Place to go – Zágráb (március) •ITB és RDA vásárokon partner tárgyalások folytatása, újdonságaink prezentálása – Berlin, Köln (április illetve július)

11 Belföldi vásár: Utazás 2014

12 Megjelenési lehetőségek Élmény Itthon Magazin •Anyagleadás a megjelenést megelőzően másfél hónappal (minden hónap 20-ig, 2.500 karakter, 2-2 fotó) •Megjelenés 65.000 példányban (Magyar Nemzet, Heti Válasz, Tourinform irodák) •Kampány időszakban kiemelt régiós megjelenés

13 PR és online megjelenések •Anyagleadás a megjelenést megelőzően másfél hónappal •2013. évi teljes médiaelérés belföldön: online: 95.000 látogató/nap, print: 1.350.000 példány •A 2013. évi megjelenések (jelenleg októberig) megtekinthetők és letölthetők http://ddrmi.deldunantul/online

14 Itthon.hu •2013. január-október között 1 millió 770 975 oldalletöltés, 620. 732 látogatás •Folyamatosan várjuk a desztinációktól a híreket •Anyagleadás: word formátum, jogtiszta képek

15 Itthon.hu - csomagajánlatok •A belföldi kampányokat megelőző hónapban (nemcsak a kiemelt időszakban) minden alkalommal felhívást küldünk ki adatlappal a NETA-ban szereplő összes partnerünknek

16 Facebook/Élmény Itthon – Játék a kiemelt régiókkal •A kiemelt kampányidőszakot megelőző hónapban felhívást küldünk minden érintett partnerünk részére a játékban való részvételre

17 Itthondeldunantulon.blog.hu/napi hírek, érdekességek •Folyamatosan várjuk a desztinációktól a híreket •Anyagleadás: word formátum, bármilyen fotóval, videóval •Régiók megjelenése ad hoc jelleggel az Index2.hu-n

18 Köszönöm a figyelmet! Hegyi Zsuzsanna regionális marketing igazgató www.itthon.hu/deldunantul www.itthondeldunantulon.blog.hu rmipecs@itthon.hu 72/514-620


Letölteni ppt "Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések