prizma tárház-projekt

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

A nevelési tanácsadók szerepe a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének tartós és súlyos organikus okra vissza nem vezethető rendellenessége.
Pályázati megbeszélés a résztvevő összes kollégának BRAVIA TEREM, JÚNIUS 18. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /
Korai fejlesztés a bölcsődénkben
Eszköszkölcsönzési szolgáltatások bemutatása
TÁMOP nyitó szakmai konferencia A pályázat rövid bemutatása BRAVIA TEREM, NOVEMBER 30. KÉSZÍTETTE: KATONA KRISZTINA TÁMOP /1.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
AZ AUTIZMUSSAL ÉLŐ GYERMEKEK FEJLESZTÉSÉNEK ALAPELVEI Őszi Tamásné Autizmus Alapítvány.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
Tehetségpont létrehozása
Dokumentációs rendszer
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
Méltányossági elvek a közoktatásban
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Nem a tudás mennyisége a fontos, hanem a képességek fejlettsége
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
ORSZÁGOS PEDAGÓGIAI SZAKMAI NAPOK
Pedagógiai szakszolgálat
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Tájékoztató a 2011/2012-es tanév legfontosabb feladatairól
A fejlesztőpedagógus szerepe a Családok Átmeneti Otthonában
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Készítette: Gellénné dr. Nagy Valéria igazgató
Az Alapítványról A Gézengúz Alapítvány győri tagozataként 1993 óta látjuk el Győrben a születési károsult csecsemőket és kisgyermekeket. Gyógyító, egészségügyi,
NEVELÉSI TANÁCSADÓ munkatársai.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
RMÁI Kazinczy Ferenc Tagiskola Kincsesbánya, Iskola u. 1.
Kaposvári Általános Iskola II. Rákóczi Ferenc Tagiskola
Integráló iskolák a közoktatásban
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Tájékoztató óvodánk iránt érdeklődő szülőknek. Tájékozódási pontok Helyi Nevelési Programunkat teljes terjedelemben megnézheti a weblapon, de választhatja.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
Biztos Kezdet Gyerekházak
Szükségletfelmérés TÁMOP /1.
differenciált képességfejlesztés az iskolában
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Farkasné Egyed Zsuzsanna. Fejlesztő nevelés színterei évi CXC. Törvény a nemzeti köznevelésről 5. § (1) A köznevelési intézményekben folyó pedagógiai.
A korai felismerés és a státuszdiagnózis jelentősége és konzekvenciái a nyelv- és beszédfejlődési zavarral küzdő gyermekek logopédiai terápiájában Konzulens:
Az Alapítványról A Gézengúz Alapítvány győri tagozataként 1993 óta látjuk el Győrben a születési károsult csecsemőket és kisgyermekeket. Gyógyító, egészségügyi,
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
A Fejér Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Bicskei Tagintézménye
Készítette: Tóthné Babó Szilvia
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakszolgálati feladatellátás a JNSZMPSZ Kunhegyesi Tagintézményben
Szolnoki Tagintézmény
„Együtt, eredményesen”
Tankönyvellátás és iskolai könyvtár
VÁLTOZÁSOK címszavakban.
Tájékoztató a logopédiai ellátás változásairól
A tanulók foglalkoztatását áthatja:
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Konferenciához, rendezvényhez kapcsolódó eszközkölcsönzési szolgáltatások bemutatása Készítette: Bitai Margit gyógypedagógus Fucsek Ildikó gyógypedagógus – logopédus Barna Krisztián – fotó-technika

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 A speciális eszközök kölcsönzésére kifejlesztett protokoll elkészítésének célja Leírja a: A pályázati projekt keretében beszerzett sérülés – specifikus speciális eszközök kölcsönzési feltételeit A kölcsönzés folyamatát, eljárásrendjét

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Az eszközkölcsönzés célja A sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók fejlesztéséhez szükséges eszközök biztosítása Szülők és Pedagógusok számára

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Az eszközkölcsönzés feladatai Az eszközök kategorizált gyűjtése, rendszerezése Strukturált adatbázis készítése Eszközkölcsönzés biztosítása szülők és szakemberek számára Eszközök megismertetése Eszközök használatának, alkalmazásának bemutatása Adaptációs lehetőségek – sérülésspecifikumnak megfelelően Tematikus eszköz/játékbemutatók tartása

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Kik vehetik igénybe az eszközkölcsönzőt? SNI gyermeket nevelő szülők XIII. kerületben dolgozó óvodapedagógusok pedagógusok fejlesztést végző szakemberek a gyermekek

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Az igénybevétel feltételei Az EGYMI ellátási körzetében integráltan és elkülönítetten nevelt/oktatott SNI gyerekekkel foglalkozó pedagógus gyógypedagógus más szakember a gyermek szülei Eszközkölcsönző tagjának kell lenni.

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Az eszközkölcsönző személyi és tárgyi feltételei Személyi feltétel Tárgyi feltétel A PRIZMA EGYMI könyvtárosa Eszközkölcsönző terem: fsz.7. Számítógép Számítógépes nyilvántartó program Fejlesztő eszközök Fejlesztő játékok

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Az eszközkölcsönző működése Nyitva tartása: a tanév rendjéhez igazodik. Az eszközkölcsönző vezetésével megbízott könyvtáros feladatai: Ellenőrzi az eszközök állapotát Frissíti az eszköznyilvántartást Elektronikus nyilvántartást vezet Tájékoztató levelet ír a kerületi intézmények vezetőinek Figyelemmel kíséri a kölcsönzői igényeket - igénylista

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Kölcsönzési szándék esetén Jelentkezési lap kitöltése Egyéni kölcsönző kártya – igénybevevők kölcsönzései Kölcsönzési és visszavételi időpontok rögzítése Kölcsönző aláírása Elektronikus nyilvántartási lap vezetése Elvesztés – rongálás esetén – Jegyzőkönyv felvétele

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Fejlesztőeszközök – fejlesztőjátékok a gyakorlatban Betekintés Rendszerezés – Eligazodás

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 A rendszerezés kiindulási pontjai BÁZIS Sérülésspecifikus Célszemélyek igényei adaptáció Idő

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 A rendszerezés alapja Figyelem Beszéd Észlelés Szociális képességek részképességek Szerialítás Orientáció terápiák - korrekciók Gondolkodás

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Eszközkölcsönző

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Olvasás-írás Ori Orientáció

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Ori Beszéd Észlelés- figyelem

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Ofri Vizuális figyelem- észlelés Ori Emlékezet

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Ori Matematika

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Ori Szociális képességek

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Ori Finommotorika

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Ori Szerialítás Ori Gondolkodás

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 Szeretettel Várunk Minden Kedves Kollégát a Földszint 7-es terembe! JÁTÉKMEGTEKINTÉSRE-JÁTÉKBEMUTATÁSRA!

prizma tárház-projekt TÁMOP-3.1.6-11/3-2011-0002 KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET!