Egy pályázat az Internet használat népszerűsítésére Tanulás a főzésen keresztül A Tempus közalapítvány Grundtrig pályázatása beadott projekt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Ma –mintegy erdélyi magyar számára vált lehetségessé az internetes kommunikáció –160 hozzáférési pontból álló hálózat –közvetlen kapcsolat jöhet.
A projekt-előkészítés lépéseinek bemutatása: esettanulmány
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
A SZETT bemutatása A 20 éves múltra visszatekintő Szövetség magyarországi nonprofit, civil szervezetek szövetsége; Kiterjedt hazai és nemzetközi partnerhálózattal.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Nemzetközi körkép az Élelmiszer Önrendelkezésről
Bemutatkozik a Nagykapos és Vidéke Társulás
Projektkezdeményezés és pályázatírás
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
e-Learning a tanárképzésben
. Droginfo Európai Addikciós Portál Kovács Beatrix Informatio Medicata szeptember 26.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Több nemzetre kiterjedő programok lehetősége GRUNDTVIG Pécs, január 27. Szellő János osztályvezető.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
A COACH-bioenergy projekt eredményeinek bemutatása
COACH BioEnergy A biomassza energetikai hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – egy nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
ELEMÉR
Esettanulmány a projektmenedzsment lépéseinek bemutatására
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
1 A szegedi Hansági a nemzetközi együttműködésért.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
COACH BioEnergy A biomassza energetikai célú hasznosításának erősítése és népszerűsítése Közép-Európában – nemzetközi információs és tanácsadói hálózat.
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
A beiskolázás előkészítése
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
MAVE Budapest, május 24. INCLUSIVE – project bemutatása E-learning „A távolságot, mint üveg golyót, megkapod..” /József Attila - Altató/ Wenhard.
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Nyílt rendszerek összekapcsolása
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u Az ökoiskolák előtt álló jelenlegi kihívások és a lehetséges válaszlehetőségek.
EUROPROFESSIONAL HUNGARY KFC Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium KARCAG.
IT ESZKÖZÖK KEZELÉSE. P ROJEKT HÁTTERE, KONTEXTUSA, HELYI IGÉNYEKRE REFLEKTÁLÁS A technikai eszközök megosztják az idősebb és a fiatalabb generációt.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat nemzetközi tevékenysége EQUAL program zárókonferencia Szombathely, szeptember 25.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁMOP E-15/1/Konv Új generációs sporttudományi képzés és tartalomfejlesztés, hazai és nemzetközi hálózatfejlesztés és társadalmasítása.
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Erasmus+ tapasztalatok
Beszámolás a Mobility Tool+ felületen – tartalmi tudnivalók
Proj_men_nazs_1 Nagy Zsolt
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
Online közösségek pedagógusoknak
„Tudásátadás – generációk összefogása a családban és a munkahelyen”
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
"Comenius iskolai együttműködések városunkban "
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Közösen a bántalmazás ellen
Előadás másolata:

Egy pályázat az Internet használat népszerűsítésére Tanulás a főzésen keresztül A Tempus közalapítvány Grundtrig pályázatása beadott projekt

Résztvevők • Wales University Bangor, UK - Shan Ashton • Cramars, IT (olasz munkanélküliek átképzésével foglalkozó szervezet) - Sara Danelon • Machm-it. Org e. V., D (német felnőttképző központ) - Christine Graf • Martha Association, FI (finn nők munkába állását segítő szervezet) - Solveig Backström, Camilla Pihlgren • Gregus Máté Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola, HU - Bodrogi Anita, Láng István

A pályázat központi gondolata • A tradicionális és a modern kultúra elemeinek összekapcsolása

A pályázat célja • hagyományőrzés a legmodernebb ICT eljárások segítségével, közvetlen emberi együttműködés alapján • ötvözni az idősebb generáció tudását az ifjabb generáció tudásával • az egyes országok sajátos hagyományainak őrzése • az európai országok kölcsönösen ismerjék meg egymás gasztronómiai hagyományait, az egészséges táplálkozással kapcsolatos szokásokat

A pályázat konkrét célja • Interaktív weboldal folyamatos működtetése • Online szakácskönyv elkészítése

A megvalósítás módja • a résztvevők közösen weboldalt készítenek • minden résztvevő a saját országában négy darab négy fős csoportot szervez, melyeknek feladata lesz, hogy a környékükön gyűjtsenek a főzéshez kapcsolódó történeteket és ételrecepteket • a csoportok az összegyűjtött anyagot felrakják a weboldalra

A projektben vállalt tevékenység • Az elkészített weboldal címe: • a projekt céljának megismertetése és terjesztése • csoportok szervezése • a csoportok felkészítése a feladatra • A gyűjtött anyag angolra fordítása, felrakása a weboldalra • A többi csoport által gyűjtött anyag magyarra fordítása

Az elvárt hatás • új kommunikációs módszer elterjedése • nemzetközi hálózat kiépülése • a helyes táplálkozás iránti figyelem felkeltése • emberi kapcsolatok kiépülése a gyűjtés során • angol nyelvben való nagyobb jártasság

Az elvárt hatás kiterjed • a résztvevő tagokra • szervezetekre és intézményekre • arra a régióra, ahol az intézmény van

A tapasztalatok átadásának módja • weblista (interaktivitás, könnyen hozzáférhető) • blog (lehetővé teszi a véleménynyilvánítást)

A projekt értékelése • Értékelés módja • folyamatos értékelés, Interneten keresztül • a résztvevők kitöltenek egy önértékelő űrlapot, melyen a saját tanulási előmenetelüket értékelik • Értékelés aspektusai • statisztikai adatok gyűjtése • eredmények értékelése • folyamatértékelés • önvizsgálat • kommunikáció

Projekt értékelés • Az értékelés kiterjed • találkozókra • terjesztési tervre • folyamatokra • ismeretszintre • kommunikációs tervre • hatás értékelésre