KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
A vállalkozó szellem érvényesülése a hazai TDM rendszerben Dr Lőrincz Katalin Dr Raffay Ágnes.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
Vállalkozói pályázatok Széchenyi Programirodák létrehozása, működtetése VOP
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Környezetipari Export Klaszter pályázat 2011-ben Morvai Balázs - Pál Attila KSZGYSZ – dec. 14.
„ T ő lünk függ minden, csak akarjuk!” Széchenyi István Forrás: MAG Zrt.
Szigorlati mintafeladat megoldása (folytatás)
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
KBSZ STRATÉGIA KBSZ SZAKMAI NAPOK - VASÚT Siófok, április 10. Bajkó Erika kommunikációs vezető.
Informatikai megoldások egy kézből
KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja.
Költségtani gyakorló feladatok
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Divizionális (divíziós) szervezet
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
SZEMÉLYZETI MARKETING
IT-ÜZLET-INTELLIGENCIA Polner Tamás Szerver üzletág vezető Microsoft Magyarország
Megjelentek az ÚMFT első pályázatai!. Megnyíló források ● Gazdaságfejlesztési Operatív Program (GOP) ● Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) ●
Kérdések a második zh-hoz
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
Magyar Controlling Egyesület Szombathely, október MCE Konferencia 2008 A controlling gyakorlata CONTROLLING RENDSZER A PANNONTEJ ZRT.-NÉL.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
Regionális jelentőségű klaszterek közös beruházásainak támogatása, szolgáltatásainak kialakítása, fejlesztése ÉMOP – 2007/1.2.1 TERVEZET.
Bankolás az [origo] szemszögéből
Szakképzési hozzájárulás Saját dolgozó képzési költségeinek elszámolása 2011.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Környezetvédelmi pályázatok a GOP-ban PÁTOSZ workshop április 21. Kovalszky Dóra, NFÜ GOP IH.
A nemzeti hálózat ma 1887 működő végpont 1430 kiképzett eTanácsadó 19 megyei központ.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
A HULLADÉKGAZDÁLKODÁS FEJLESZTÉSE Farkas Endre Projekt Iroda vezető.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Transznacionális és multinacionális vállalatok
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
Emma telefonos ügyfélszolgálat
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
A szaktanácsadás támogatása között
Magyar Nemzeti Kereskedőház
Az innováció, mint a versenyképes gazdasági növekedés alapja
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
Aktuális pályázati lehetőségek Okos Jövő Innovációs Klaszter O KOS J ÖVŐ I NNOVÁCIÓS K LASZTER K LUBEST június 16. NOS Kft.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
Készítette: Jakcsi Etelka Szöllősy Ervin Szegedi Tudományegyetem GMF Beszerzési Főosztály.
Beszerzések hatékonyság növelése
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Üzleti terv bemutatása
Vállalati terv bemutató
Előadás másolata:

KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja

 Túlságosan magas szervezet:  88 fő beosztott + 40 vezető (45%)  Korszerűtlen termékportfólió, egyre rendszeresebben jelentkező minőségi problémák  Értékesítés kizárólag kiskereskedéseken keresztül  Nincs hatékony marketingstratégia  Termékfejlesztés nem a piacképes termékek irányában történik Termékfejlesztés – Értékesítés - Marketing „Jelen:”

 Szervezet le- és újrafelépítése: Hatékonyságnövelés, költségcsökkentés:  61 beosztott + 15 vezető (24%)  49%-os Bérköltség-megtakarítás a részlegen  Stratégiai célnak megfelelő termékstruktúra kialakítása: Portfóliótisztítás  Célpiacok újragondolása, nyitás külföld irányába  Termékfejlesztés új iránya Termékfejlesztés – Értékesítés - Marketing „Jövő:”

Megújult marketingstratégia  Potenciális közületi megrendelők közvetlen megkeresése, az területi képviselőkön keresztül  Közbeszerzési pályázatokon való részvétel  Új piacok célba vétele: Külföld, szomszédos országok  Kiállításokon, konferenciákon történő aktív részvétel:  A járműparkban meglévő teherautó átalakítása mozgó bemutatóteremmé. Egyszeri költség: EUR térkép

Megújult marketingstratégia Új út a lakossági piachoz:  TV reklám:  Szükséges, de nem a fő vonal  Magas fajlagos költségek: 650 EUR / perc  Terv: havonta minimum 55 perc jelenlét = EUR / hó  Időtartam 4 hónap  Webes bannerek: 3300 EUR / hó, folyamatosan  City light táblák: Kampány 150 egységgel, 5 hétig: EUR  Építési hálók: 10 Helyszínen: EUR / hó, 4 hónap  Járműreklám: EUR / év

Megújult marketingstratégia Marketingköltségek szezonális megoszlása

Értékesítés újjászervezése  Rövid távú cél:  Belföldi értékesítés árbevételzuhanásának megfékezése  Következő évben 10M EUR tervezett exportbevétel  Fokozatos nyitás a külföldi piacok irányába:  Benelux, Német nyelvterület, Franciaország  Spanyolország, Nagy Britannia, Olaszország, Skandinávia  Közép-Kelet Európa  Cél: Exportbevétel növekedésének tartása. 11% növekedés / év  Új, korszerű, kis önköltségű értékesítési csatornák bevezetése, Internetes Áruház, csomagküldés

Értékesítés újjászervezése Szervezet átalakítása:  Központ Böblingenben:  informatikai fejlesztés, továbbképzés  webshop-üzemeltetés:  Münsterben létszámleépítés:  csak a mintabolt személyzete marad 13 fő helyett 4 (0,2M EUR megtakarítás)  Direkt értékesítés, területi képviselők jutalékos rendszerben térkép

„Know How Center” Böblingen „Know How Center” létrehozása Uniós finanszírozás segítségével:  Oktatási központ: már üzemi tapasztalattal rendelkező pályakezdő fiatalok képzése a szakmának  Stuttgarti Berufsgenossenschaftliches Schz. Tagintézményeként, Óraadókkal  Képzési irányok: Bútorasztalos, CNC gépkezelő, Munkaelőkészítő/Ügyintéző, Termék- és Formatervező  Formatervezési pályázatok, versenyek kiírása, a győztes dizájnok bekerülnek a gyártási programba

„Know How Center” Böblingen „Know How Center” létrehozása Uniós finanszírozás segítségével:  Prototípusgyártó és tanműhely létrehozása korszerű gépparkkal  Meglévő géppark értékesítése  A műhely kapacitásfeleslegének kihasználása az egyedi bútorgyártás idehelyezésével

Termékfejlesztés új alapokon  Portfóliótisztítás: Optimalizálás a gyártással együttműködve  A fejlesztés központja Böblingen, Münsterben megszűnik az osztály  Böblingenben a fejlesztési osztályon minőségi cserék, megállapodások ismert dizájnerekkel  Prototípusüzem segíti a termékfejlesztés felgyorsítását

Átstrukturálás időterve