Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Magyar Nemzeti Kereskedőház

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Magyar Nemzeti Kereskedőház"— Előadás másolata:

1 Magyar Nemzeti Kereskedőház
Bemutatkozás Magyar Nemzeti Kereskedőház

2 Magunkról ALAPÍTÓK: MAGYAR ÁLLAM (99%) és
MAGYAR KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA (1%) Kormány: Keleti Nyitás stratégia Új piacok, új lehetőségek!

3 Küldetésünk Hazai kis- és középvállalkozások exportpotenciáljának növelése és külpiaci aktivitásuk előmozdítása KKV szektor teljes foglalkoztatottság 73%-át adja Magyarországon Ennek érdekében a Magyar Nemzeti Kereskedőház: támogatja a kis- és középvállalkozások tartalékainak hatékony mozgósítását, külpiaci tevékenységeik bővülését; export kapacitásukat fejleszti, külpiaci aktivitásukat szervezettebbé/hatékonyabbá teszi; KKV-k középtávon önfenntartóvá válnak. Üzleti alapon, de a tulajdonosok gazdaságdiplomáciai céljának segítése

4 Ágazatok Mezőgazdaság és élelmiszeripar Környezetipar Gépipar ICT
Könnyűipar Egészségipar Építőipar, mérnöki szolgáltatások

5 Versenyképesség hosszú távú fenntartása
Üzleti stratégia Versenyképesség hosszú távú fenntartása Komplex-, „csomag” rendszerek értékesítése Magyar minőségi termékek exportja Kereskedelmi márkák létrehozása Know-how létrehozása

6 Magas minőségű fogyasztási cikkek
Gyümölcslé (de nem ásványvíz) Fagyasztott zöldségek és gyümölcsök Fokhagyma és pirospaprika Hús és húskészítmények Kozmetikumok Dizájnbútorok Szőrme

7 Szolgáltatásexport Mezőgazdasági technológiák
Klasszikus mérnöki szolgáltatások, képzések Informatikával ötvözött mérnöki tudás / Szoftverfejlesztés Környezetvédelmi és vízipari megoldások „Smart City” projektek (szennyvízkezelés, városfejlesztési projektek, intelligens közvilágítás) Egészségügyi projektek (egészségipari dolgozók képzése, onkológiai központ, integrált e-gyógyászati rendszerek, komplex gyógyászati rendszerek, helyszíni kórház menedzsment) Oktatási kapacitások exportja Turisztikai és wellness szolgáltatások exportja

8 Tevékenység Külkereskedelmi ügyletek lebonyolítása
Exportlehetőségek feltárására célpiacok, termékek, ágazatok elemzése, célzott tenderfigyelés Közvetítői tevékenység: konkrét vevői igényekre belföldi szállító és árualap biztosítása A vevő és eladó közötti ügylet teljes körű menedzselése az ajánlattól a leszállításig, illetve pénzügyi rendezésig Közreműködés a finanszírozási folyamatokban Szállítmányozás, egyéb logisztikai szolgáltatások Az üzlet nyomon követése – szállítás, fizetés, garanciális kérdések

9 Célzott külpiacok 2013-2014-ben megnyílt képviseletek:
Oroszország Kazahsztán Azerbajdzsán Kína Egyesült Arab Emírségek Szaúd-Arábia Jordánia Törökország Szingapúr Laosz Vietnám Macedónia Ghána Brazília Örményország Montenegró 2013: Kína, Oroszország, Kazahsztán, Azerbajdzsán, Szaúd-Arábia, Egyesült Arab Emirátusok, Jordánia, Törökország Közeljövő piacnyitásai: Vietnám, Szingapúr Brazília, Mexikó, Ghána Algéria, Kuvait Montenegró, Macedónia Georgia, Ukrajna Év végére: 25 országban lesz kereskedőházi képviselet Magyar Kereskedőházak 25 országban az év végére

10 Köszönöm szíves figyelmüket!
Dr. Kerekes György vezérigazgató 1095 Budapest, Ipar u. 5. Tel.: +36 (1)


Letölteni ppt "Magyar Nemzeti Kereskedőház"

Hasonló előadás


Google Hirdetések