DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Internetes látogatottsági statisztikák
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Új online technológiák: lehetőségek és kihívások Kerese István Fejlesztési platform üzletág igazgató Microsoft Magyarország
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
1 Internet. 2 WWW  World Wide Web  Hivatkozásokkal összekötött hipermédia dokumentumok rendszere  Dokumentumok -> Weboldalak  A weboldalak hipertext.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
Keresőmarketing – megtudhatják rólunk… Földesi Tamás ügyfélkapcsolati igazgató.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
mLearning megoldások Moodle környezetben
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
WEB Technológiák Dr. Pance Miklós – Kolcza Gábor Miskolci Egyetem.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
1 A bannernek is van szeme. Erre ma már megvannak az eszközök! 6.
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
WEB 2.0. Amiről szó lesz… Web átalakulóban, a WEB 2.0 –Újszerű weboldalak… –Első a tartalom! –A felhasználók hatalomátvétele?! –A Web mint platform –
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
Térképes Alkalmazásfejlesztés Firefox OS rendszeren.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
Hatékonyságmérés az online marketingben
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Violet nails Készítette: Csőke Vivien. Bevezetés Téma: Violet nails - műkörömkészítő weblapjának elkészítése A weboldal elérhető az alábbi címen: violetnails.atw.hu.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
SZOFTVEREK (programok)
Hatékonyságmérés az online marketingben
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
DIGITÁLIS MESTERKURZUS
Digitális marketing stratégia - összegzés, kitekintés, jövőkép
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
A felület mindenek felett – mobilon is BarCEMP 2011.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Google Confidential and Proprietary Az online vásárlási folyamat jobb megértése attribúciós modellezéssel nov. 6. Erdős Ádám Account Strategist,
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Internet és kommunikáció
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
Internet és kommunikáció
Előadás másolata:

DISPLAY HIRDETÉSEK

Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív. Fontos a technológiai háttér

Display hirdetések

Adszerver - a display hirdetési technológiák alapja FELADATAI Kampánymenedzsment interfész biztosítása Mérés Targetálás A hirdetések megjelenítése

AZ ITTHON LEGGYAKRABBAN HASZNÁLT ADSZERVEREK

Általában a hirdető és a tartalomszolgáltató is használ adszervert Forrás: http://www.mywebpresenters.com/

A hirdetéskiszolgálás folyamata Kérés 1 Tartalomszolgáltatói web szerver Az oldal kódja (benne az adszerver kóddal) Kérés 2 Tartalomszolgáltatói adszerver Hirdetői adszerver kód Kérés 3 Hirdetői adszerver Hirdetés A hirdetéskiszolgálás folyamata (tartalomszolgáltatói és egy hirdetői rendszer esetén)

Kampány Hirdetői adszerver Tartalomszolgáltatói adszerver 1 „A” weboldal Tartalomszolgáltatói adszerver 2 „B” weboldal Tartalomszolgáltatói adszerver 3 „C” weboldal Tartalomszolgáltatói adszerver X . . .

Tartalomszolgáltatói adszerver Hirdetői adszerver Fix kódok az oldalban Targetálás, frequency capping Targetálható Csak a tartalomszolgáltatóhoz tartozó kampány rész optimalizálható, átlátható Nem fix kódok, a hirdető/ügynökség küldi a weboldalaknak Targetálás, frequency capping beállítása nem szokás A teljes kampány optimalizálható, egyben átláthatóak a mérések

Az adszerverekbe felvitt kampány alapja a médiaterv

A KAMPÁNYOK FELÉPÍTÉSE AZ ADSZERVEREKBEN Kreatív Zóna/Placement Targetálás Egyéb mérőkódok (konverziókövetéshez, retargetinghez) + Csoportosítási lehetőségek (hirdető, tartalomszolgáltató, hirdetési csoport/alkampány; rendszerenként különböző) Opcionális

A KAMPÁNY A teljes hirdetési kampányt (vagy tartalomszolgáltatói rendszer esetén annak az adott médiatulajdonosra eső részét) átfogó egység A médiatervből ide tartozik: Időszak Megrendelt mennyiség

A KREATÍV A hirdetés, ami az adott weboldalon megjelenik Landing page Dimenzió Fájlméret Típus: Flash/kép/szöveg/HTML Rich media formátumok

A ZÓNA/PLACEMENT A tartalomszolgáltatónál a hirdetési helynek felel meg, ahol a hirdetés megjelenik A hirdetői oldalon a tartalomszolgáltatónak küldendő Tartozik hozzá egy kód, ami a megjelenítést és mérést végzi

A TARGETÁLÁS Technikai paraméterek alapján: böngésző, mobil eszköz, képernyő felbontás, Flash képes-e a készülék, keyword, URL, stb. A média oldalon: kizárások Frequency capping Viselkedés/érdeklődés alapú targetálások

AZ EGYÉB MÉRŐKÓDOK A hirdető oldalába kell beépíteni Szükséges: a konverziók méréséhez (regisztráció, hírlevél feliratkozás, stb.) retargetinghez

CSOPORTOSÍTÁSI LEHETŐSÉGEK A rendszerben való munkát könnyítik meg Segítik a kampányok, kreatívok, stb. rendszerezését, hogy átláthatóbb legyen a munka

MÉRŐSZÁMOK Hirdetésmegjelenés|AdView|Impression Kattintás|CT Átkattintási arány|CTR = CT/AV*100 Egyedi látogató|Unique user adatok Konverziók: Post-view Post-click Felhasználói interakciók Viewable impression A fentiekből számolt adatok

PERFORMANCE MARKETING

PERFORMANCE MARKETING Alapja a szoros partnerség és bizalom a hirdető és a médiafelület között Önmagában, branding nélkül kevésbé hatékony Konverzió méréshez fontos: ellenőrizni a kódok helyes beépítését a kampány előtt meghatározni a konverziós pontokat (regisztráció, vásárlás, stb.)

MOBIL HIRDETÉSEK KIHÍVÁSOK: Sokféle platform, eszköz böngésző Sztenderdek hiánya

MOBIL HIRDETÉSEK LEHETŐSÉGEK: Személyesebb eszköz Lokáció alapú targetálás

MOBIL HIRDETÉSEK Hirdetések applikációkban Platformonként más app Hirdetések mobil oldalakon Böngészőre optimalizálás

MOBIL HIRDETÉSEK Targetálások Lokáció alapon Eszköz/platform Készülék paraméterek (képernyőfelbontás, MMS képes-e, be van-e kapcsolva a WiFi, stb.) + a weben is elérhető targetálások

MOBIL HIRDETÉSEK Kreatívok Képek Rich media formátumok -> HTML5 Fontos a kreatív fájl mérete Különböző eszközökön másképp viselkedhet -> mindig kell tesztelés!

MOBIL HIRDETÉSEK Sztenderdizált kreatív formátumok A hazai piacon: 480x120, 320x50 IAB Mobile Rising Stars:

KÉRDÉSEK

Köszönöm a figyelmet! ebalatoni@adverticum.com