??? Reklám!!!.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Tartalom: Marketing alapjai Sajtó Sajtó marketing
Nyomtatott reklámok.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Reklámeszközök, reklámhordozók
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
A térkép és a propaganda kapcsolata Bobák Szilvia.
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
A reklámeszközök jellemzöi
Médiamarketing Lapok piaca 2012.február.
VIP Magazin MÉDIAAJÁNLAT. Nemzetközi magazin, megjelenik:  Magyarországon  Romániában (román nyelven),  Szlovákiában (szlovák nyelven).
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
A REKLÁM KOPCSAY LÁSZLÓ.
Marketingkommunikáció
Kommunikáció.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
ATL - mit hirdessünk és hol?
A PLAKÁT Készítette: Wiedermann Katalin.
1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
Nyomdatechnika, tudnivalók, hasznos információk
A megye napilapja= a hatékony hirdetéshordozó. 4 megye: Fejér, Vas, Veszprém, Zala 5 napilap: Dunaújvárosi Hírlap, Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe,
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Kommunikáció és tömegkommunikáció
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Reklámpapír A kötelezettek teljesítési fegyelme Viszkei György ÖKO-Pannon Kht. Budapest, január 21.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Média Ajánlat.
Az újság formai jegyei 1. csoport.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Előadás másolata:

??? Reklám!!!

Reklámhordozók, médiumok A reklám Nem személyes, fizetett, befolyásoló célzatú kommunikáció, azonosítható közzétevővel, termékekről, szolgáltatásokról és eszmékről, amelyeket különböző médiumokban tesznek közzé. Reklámeszközök Az üzenet kódolt, az adott csatornán való továbbításra alkalmassá tett megfogalmazása. Reklámhordozók, médiumok Azok a kommunikációs csatornák, amelyek üzenettől függetlenül léteznek és igénybe vehetők egyéb információk közlésére is.

Médiumok típusai: Vizuális (sajtó, szabadtéri hirdetések) Auditív (rádió) Audiovizuális (TV, internet, mozi)

Vizuális médiumok – A sajtó Jellemzője: publicitás periodicitás aktualitás

Tartalom szerint lehet: Vizuális médiumok – A sajtó Tartalom szerint lehet: általános politikai gazdasági társadalmi kulturális bulvár hirdetési sport stb.

Terjesztési kör szerint lehet: Vizuális médiumok – A sajtó Terjesztési kör szerint lehet: helyi regionális országos nemzetközi

Terjesztés módja szerint lehet: Vizuális médiumok – A sajtó Terjesztés módja szerint lehet: utcai előfizetéses vegyes terjesztésű ingyenes

Megjelenés gyakorisága szerint lehet: Vizuális médiumok – A sajtó Megjelenés gyakorisága szerint lehet: napi heti havi időszaki

Sajtóreklámok Szín felhasználás szerinti csoportosítás: Egy színű (fekete-fehér  a fehér adott) Két színű (fekete + 1 szín) Három színű (fekete + 2 szín) Négy színű (színes  négy-szín color)

Sajtóreklámok Méret szerinti csoportosítás: 2/1-es – két oldalas 1/1-es – egy oldalas 1/2-es 1/4-es 1/8-as Junior page – álló 1/2, 1/4 vagy 1/8 Tükör méret – margókon nincs hirdetés Kifutó méret – margókon is van hirdetés Hasáb 1/100-as (1 hasáb, 100mm magas) Szalag hirdetés lap alján, tetején Apróhirdetés a betűk száma lényeges

Sajtóreklámok Felár lehet: Szöveg oldal melletti reklám Kötésoldalon elhelyezett Külső, belső borítókon elhelyezett reklám Páratlan oldalon (jobb oldalon) lévő hirdetés Szerkesztői oldalon lévő hirdetés Behúzás „Ritka” reklámozási módok (kihajtható fül, pántolás, formalakk, pausz papír, beragasztás)

Sajtóreklámok Árcsökkentő tényezők: Egyszerre több, azonos kiadó által kiadott újságban reklámoz Több hétig, hónapig reklámoz ugyanabban az újságban Minden újságban szokott lenni akció

Sanoma Budapest Zrt. foglalkozik az újság médiaajánlatával A honlapon a „Médiaajánlat” linkre kattinthatunk Több újság tarifájáról is kaphatunk információt itt

A médiaajánlat tartalma: A lap profilja Hirdetési méretek Műszaki paraméterek Anyag leadása Célcsoport Piaci információk Hirdetési tarifák

A lap profilja: heti lap, milyen híreket közöl és kikről Hirdetési méretek:

Műszaki paraméterek: Terjedelem: belív: minimum 48+ borító 4 oldal Megjelenés: hetente, csütörtökön Lapár: 175 Ft Papírminőség: 60 gr SC (belív), 90 gr LWC (borító) Nyomási eljárás: rotációs ofszet Rácssűrűség: 54 (135 lpi) Szögállás: C=75, M=45, Y=90, K=15

Anyagleadás: a honlap címe, ahol további tájékoztatást kapunk. Célcsoport:18-49 éves, városi, dolgozó, családos nők, akik jól felszerelt háztartásban élnek és nyitottak az újdonságokra. Jellemző rájuk a fokozott érdeklődés a bulvár témák iránt. Piaci információk: Aktívan vásárolt példányszám: 288 130 Olvasottság: 1 242 ezer fő Előfizetők átlagos száma / megjelenés: 30 092 Forrás: MATESZ Gyorsjelentés, 2008. III. n.é. A terjesztési adatok pontosságát a Matesz garantálja. Forrás: Szonda - Gfk.; Nemzeti Médiaanalízis, 2008. II.-III. né.

Hirdetési tarifák: Elhelyezési felár: 15% A hirdetési árak 2009. január 1-től érvényesek! Áraink az áfát nem tartalmazzák. * A 2/1 oldalakon panorámahirdetés vagy 1 hirdetési és egy hozzá kapcsolódó advertorial-oldal helyezhető el. ** A BII+ 1/1 oldalakon csak panorámahirdetés helyezhető el.

2009. Február 12. XII. Évfolyam, 7. szám