Infiniti Galéria megnyitó

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Befektetett eszközök, tárgyi eszközök, forgóeszközök
Advertisements

A gazdaságos közlekedésért... Budapest, FORENSIS Autóklub.
Tisztelt Leendő Partnerünk! Engedje meg, hogy néhány mondatban bemutassuk kereskedésünket. Köztudott, hogy a takarítás, tisztítás szakipar területén egyre.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
Automatikus szállítási hűségprogram
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Ön is szokott vásárolni: élelmiszert , üzemanyagot, ruházatot?
Biztosítók. Bevezetés  Biztonság  A biztosítások célja, hogy előre nem látható, esetleg- vagy biztosan bekövetkező, anyagi következményekkel is járó.
Európai Utazási Biztosító Zrt. (EUB) Oktatás 2008.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
D ALE C ARNEGIE T RAINING  Dale Carnegie ® : A hagyomány  Alapítva: 1912  Cég-központ: New York City  DC Kutató-központok: New York, St.Louis, Washington.
Miért kell a néző? … azért, mert belőle élünk. Nem kell… •A nézővel csak probléma van –Ülni akar –Állni akar –Meccset akar nézni –Enni, inni, pisilni.
E.ON – Versenyben Önökért!
A világ karnyújtásnyira van… Velencei-tó kártya - Live Guide
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE.
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
© Michel Roggo / WWF-Canon 1 Vállalati autóflották környezettudatos használata Benkő Dániel WWF Magyarország október 17. Zöld flotta program.
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Minőségmenedzsment 2. előadás
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
A kiskereskedelmi árusítás légköre Birtalan Ágota SPMKM.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
E-beszerzés Bravo csoport.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
A cég alapítója, és tulajdonosa James Ward
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
Marketing mix.
Az ellátási láncok biztonsága
Amiről szégyenlősen nem beszélünk korrupció és árverseny Korrupció, kiváltó okok, következmények és azok hatása a kereskedő és az importőr piacára. A felhozott.
Stratégia célrendszer
EURÓPAI TANÁCSADÓK SZÖVETSÉGE (ETSZ), European Consultants Unit (ECU)
8. Az eladásösztönzés.
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
AIG központ, New York. ALICO központ, Wilmington.
AutoSOS „A gondtalan utazásért!” Budapest, november 10. Előadó: Kalmár László ügyvezető igazgató Europ Assistance Magyarország Kft.
Natura 2000 fenntartási/ fejlesztési tervek készítéséhez nyújtandó támogatás – az ÚMVP-n keresztül -Natura 2000 konferencia – November 22. Makovényi.
2014. augusztus 20. Új kialakítási koncepció augusztus 20.2 A postabolt elhelyezésével és belső elrendezésével kapcsolatos levárások Egyfelől legyen.
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Cégtulajdonosok Jutalékszabályzata
Pénzvisszatérítés minden vásárlás után
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
AMC a siker záloga!  Akár ingyenesen regisztrálhatsz  Vagy1.200,-Ft induló tőke kell  3 olyan partnert keress magadnak akiket érdekel  Kövesd a javaslatokat.
Mire jók az üzletben díjak? László Géza. Díjak a világban Mi alapján?  Tényalapú díjak  Értékelés alapján kiosztott díjak  Garancia díjak Ki adja?
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Új Japán luxusvonat A JR Japán vasút naponta 16.8 millió utast szállít Japánban, és 1688-állomása van. Csaknem dolgozót foglalkoztat, az irodái.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Az expressz szállítási iparág mai tendenciái a magyarországi TNT példáján keresztül Október 16.
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Az informatikai stratégia tervezése BPR üzleti folyamatok újjászervezése Dr. Kovács Árpád Endre SZIE – GTK TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet.
Biyovis a mi üzletünk.
Operátor (betanított szerelő) munkatársakat.
Lear Corporation Magyarország Kft.
Operatív menedzsment és versenyképesség
Retailtainment.
Vállalati terv bemutató
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Előadás másolata:

Infiniti Galéria megnyitó

Minden téren egy lázadó és újító Nem egy megszokott autó kereskedés – egy galéria a szép és a különleges számára (Adeyaka) Infiniti luxus: Bőséges térkínálat A márka kiemelkedő minőségéhez illeszkedő megfelelő alapanyagok Természetes részletek (fény, fa, stb.) Világos és átlátható terek és design IREDI (Infiniti Retail Environment Design Initiative) koncepció: Az IREDI 2005-ben született Célja: Egy barátságos és hívogató környezet kialakítása, mind az új mind a szervizes ügyfelek számára, amely növeli mind a TOE-et mind az ügyfél lojalitást A szalon, tervezői kialakítása egyben energetikus és modern, hangsúlyozva a természetes anyagokat és a fényt Egy teljesen új vásárlási élményt nyújt az Infiniti vásárlók részére Kulcsfontosságú a design rugalmassága, amely nem hagyja figyelmen kívül a szalon földrajzi elhelyezkedését

Háttér történet Hol a Japán DNS? IREDI Az IREDI koncepciót a Lippincott & Mercer, New York-i ügynökség dolgozta ki, amelyet a Four Seasons szállodalánc ihletett (vendéglátás / szolgáltatás tekintetében) és designer márkáktól mind a Tod’s, Luis Vuitton, Gucci és Dior (építészet / értékesítés tekintetében) Hol a Japán DNS? A szolgáltatásban teljesül ki Az építészeti inspirációkban, melyek nem a párizsi LV vagy Gucci üzletekből származnak, hanem a híres Omotesando sugárútról Tokyoból, ahol a luxus üzletek koncentráltsága a legnagyobb a világon.

Különleges Egy élmény, amely a vevőre és a termékre irányul. Az elrendezés ezen túlmenően a márka életérzését is közvetíti, modern egyedileg definiált luxuson és kényelmi tényezőkön keresztül, mely a gépkocsik leleplezésében teljesül ki „lobbi, lounge és galéria„

Kalkulált kockázatvállalás a megkülönböztetés érdekében Márkafilozófia “Az Infiniti nem a mindennapos luxusról szól, amit mindenki más ebben a kategóriában tesz, és nem is tradicionális luxusról. Mi nem akarunk minden lenni mindenki számára, mi mindent szeretnénk jelenteni kevesek számára” Kalkulált kockázatvállalás a megkülönböztetés érdekében

A TOE Total Ownership Experience = Teljes körű tulajdonolási élmény Az egyéniség jutalma Egyfajta márkafilozóia, amelyből a márka táplálkozik Akár a kormány mögött vagy máshol az Infiniti által kínált élmény mindig egyedi és megjutalmazó Infiniti gépkocsi vezetési élmény + Infiniti vásárlói & szolgáltatói élmény Célunk, hogy az Infiniti minidig egy jutalmazó élményt képezzen életében (az egyéniség jutalma)

Az Infiniti márka fő pillérei „Méltóságteljes erő” három fő pillérre épül: A lélek nyugalma: Bizalom az autóban és a vállalatban (VIP assistance, Touring assistance) Szolgáltatás: Az Infiniti szolgáltatása ösztönös és megelőző – nem csak a vezető speciális szükségeit elégíti ki, hanem a vágyait is Vezetési élmény: Üdítő, energizáló, korlátlan előkelő érzelem

Kommunikációnk vezérfonala

Ritka Ritka Egy Infiniti nem látható minden sarkon, ellenben biztatóan (megnyugtatóan) ritka. Egyben tökéletesen demonstrálja ezáltal az Ön egyéniségét. DRAFT

Az EX37 a világ első crossover coupeja, egy inspiráció designban és eleganciában. DRAFT

Klub Klub Lépjen be egy megnyugtató és ösztönző világba. Tapasztalja meg mit jelent a a személyre szabott luxus DRAFT

Design filozófia Méltóságteljes erőt „Mi olyan emberek vagyunk akik nem egyszerűen mechanikus tárgyakat tervezünk, hanem élvezzük a valós életre való tervezést „ Mérnöki munkánk a következőt sugallja: Méltóságteljes erőt Tiszteletet a Japán hagyományok iránt Időtlenséget Infiniti design lényegében merész és dramatikus, kombinálja a modern, progresszív luxust az erőteljes kortalan Japán örökséggel

Jelenlét

Globális Infiniti értékesítési adatok

A magyar piac sajátosságai Minimálisan eltérő célcsoport: Arányosan tekintve minden modellre elmondható, hogy a célközönség körülbelül 3-5 évvel fiatalabb a Ny-európai megszokottól Az Infiniti márka két célcsoportja: A fiatal extravagáns, akinek a megkülönböztető faktor fontos Középkorú visszafogott, aki nem szeretné, hogy egy márka pozícionálja őt, hanem ő maga az egyéniség, egy jelenség képviselője

A célcsoport Quiet Rebel (Csendes lázadó) Vs. Prémium ügyfél Elvárásokat támasztó Minőség Imázs Státusz Prémium termék Lenyűgözés Vs. Quiet Rebel (Csendes lázadó) elvárások felett csavarjunk egyet a megszokotton egy történettel elismerés hasonlóan gondolkodók között prémium tapasztalat önkifejezés (az egyéniségre való törekvés)

Árpozicionálás Nettó árképzés szempontjából Magyarország a legkedvezőbb piac Az Infiniti külön kezeli a magyar piacot árképzés szempontjából

Modellek G37 GT Sedan: Nettó vételár: 8 977 600 HUF Bruttó vételár:14 429 000 HUF

Modellek G37 GT Coupe: Nettó vételár: 10 146 400 HUF Bruttó vételár: 15 890 000 HUF

Modellek EX37 GT: Nettó vételár: 10 588 000 HUF Bruttó vételár: 16 442 000 HUF

Modellek FX 37 GT: Nettó vételár: 11 869 600 HUF Bruttó vételár: 18 044 000 HUF FX 50 S: Nettó vételár: 15 653 600 HUF Bruttó vételár: 22 774 000 HUF

Szürke import Az Infiniti egyedi árszabása jótékony hatással van a szürke import visszaszorítására A folyamatos kommunikáció felébreszti a felelősség- tudatot a potenciális ügyfelekben (amerikai autókra nincsen garancia, magas európai normák) A minőségi jelenlét olyan háttérszolgáltatást biztosít, amely indokolja a szürke import és a magyar piacról származó autók árkülönbségét (garancia, VIP assistant, Touring assitant)

Szállítási folyamat Autók négyféleképpen rendelhetők: Saját raktár (szállítási idő 2 hét) Amszterdami raktár (szállítási idő 3 hét) Partner raktár (szállítási idő 3 hét) Gyártás (szállítási idő 3-4 hónap) Alkatrész szállítás terén Magyarország kiemelt helyzetben van, minden alkatrészt az amszterdami raktárból 48 órán belül megkapunk Az Infiniti vevőigényre gyárt!

Különleges szolgáltatások VIP assistance Infiniti Touring assistance

VIP assistance Miért nyújtjuk ezt a szolgáltatást? A szolgáltatás tartalma: Az autó az ügyfél által meghatározott helyen kerül felvételre, majd elszállítjuk az Infiniti központba szervizre / javításra ezt követően visszaszállítjuk a megállapodott címre 1 szerviz per év; 3 szerviz maximum 3 év alatt Felhasználható kizárólag karbantartás vagy javítás céljából A gépkocsi a kiindulási pontra lesz visszaszállítva Miért nyújtjuk ezt a szolgáltatást? Egyedi célcsoporthoz tartozó, egyedi igények kielégítése Növeljük a márka iránti lojalitást személyre szabott szolgáltatásokkal Ne csak a minimum elvárásoknak feleljünk meg (prémium autó + szolgáltatás) Prémium márkaérték ügyfélorientált megoldásokon keresztül

VIP assistance Milyen földrajzi lefedettségre vonatkozik ez a szolgáltatás? A szolgáltatás 250 km-es utazási lefedettségre érvényes az Infiniti központtól számítva Minden ügyfél, aki ezen a távolságon belül van ezt a szolgáltatást ingyenesen igénybe veheti Azon ügyfelek, akik 250 km túl tartózkodnak egy külön kilométer díjat fizetnek

Infiniti touring assistance Mi az? Egy személyes mobilitási lefedettség egyedi szolgáltatás, amely az autóra és az ügyfélre is vonatkozik (függetlenül a márkától, amit abban a pillanatban vezet) Ügyfél szükségleteihez igazított megoldások Részletek: Prémium Patrol/Assistance gépkocsik RSA személyzet A hangsúly a helyszínen való javításon van és nem vontatáson Vontatás Vontatás a legközelebbi Infiniti központhoz (távolsági korlátozás nélkül) Korlátozva 250 km-re, amennyiben az ügyfél gondatlanságából következett be a meghibásodás, illetve baleset

Infiniti touring assistance További részletek: Mobilitási és elszállásolási megoldások Prémium csere-autó Prémium autó sofőrrel Repülőjegy (Business class) 5/4 csillagos szálloda Engedmény a szálloda szórakoztató szolgáltatásaiból (naponta 50 EUR Nettó összegig) A szolgáltatást az Infiniti a Mondial közreműködésével közösen biztosítja

I-View

Köszönjük figyelmüket!