(Bedekovics Péter: London)

Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
Hosszú útra indultunk…
Klasszikus London.
Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
2012-es évben 2 szakács és 4 felszolgáló tanuló töltötte gyakorlatát az Europa Hotelben.
 - pedig volt itt szép főtér  - egy középkori templom  - gyönyörű,motorcsónakok és yachtok ringatóztak a kikötőben  - a várba sajnos.
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
A HÁROM FA.
NAGYBÖJTI TÖRTÉNET.
„Rejtett kincseink”.
AZ AJANTA BARLANGOK INDIA.
Leonardo da Vinci mobilitási projekt LdV-HU-10-IVT-1051 projekt Disszemináció február 24. Gundel Károly SZKI Alapítványi Est.
Zene: Mireille Mathieu & Alain Barriere - Tu t'en vas.
Manhattan a sivatagban
Szeretteim! Nemsokára elérkezik a születésnapom. Nagyon sok ember vásárol ilyenkor és készülnek már külön erre az alkalomra szóló rádió- és TV-műsorok,
Siófok, ahol a FESTŐ műterme áll. Első tájképe is itt készült,
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
CV avagy önéletrajzi csúcsmondatok eredeti helyesírással
Béla gondolatai a házasságról
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Szeged címere. Szeged címere Szeged Magyarország harmadik legnagyobb városa amely nagy történelmi múlttal sok turisztikai látványossággal rendelkezik.
PALICS ápr. 13-án mi, a szegedi SZTE Ságvári Gyakorló Általános Iskola 3.a osztályos tanulói egy nyertes pályázat jóvoltából részt vehettünk egy.
„A Radnóti-hagyaték eddig nem látott kincsei” (..aki ezt nem látja, az alig látott valamit Radnótiból…) Eredeti levelek (köztük a Fannihoz írott két utolsó.
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
Zene: Korda György Gyöngéden ölelj … Kattintgass!
Készítette: Bojtár Veronika
Zene: Charlie - Ha messze mész
Mára ugyancsak megtépázta az idő a sárkányok létezését, mivel kizárólag mesékben bukkannak fel. A 16 század elején, az emberek elkedztek hinni a sárkányok.
Most pedig jöjjön a mai napunk sztárja: a J/  részecske!
Pillanatok Download von Funny-Powerpoints.de
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Egy napom története Bemutatják a barátaim. Reggel felébredtem. Nagyon álmos voltam az előző esti huncutkodás miatt.
KÉPTOVÁBBÍTÁS MANUÁLIS
Dolmabache palota KÉZI KÉPTOVÁBBÍTÁS.
Schönherz Zoltán Kollégium
Oxford Czinege Julianna Trinity Term Mi volt nehéz? Minden héten volt tutorialom, ami azt jelentette, hogy minden hétre kellett írnom egy dolgozatot.
Folyamodjatok az Úrhoz,
Megváltóm, Oly boldoggá tettél, Értem váltságdíjat fizettél.
Az Élet Igéje február.
Angliai Út Nyezsnyik Csaba. Angliába érkezés Érkezés repülő géppel (első repülés) Nyelvi felkészítés Családi elhelyezés (Rachel & Andy)
Hajókirándulás Horányba június 11. szerda. Elterveztük, hogy együtt hajókázik az egész iskola Igyekeztünk elfoglalni helyünket a hajón És beszálltunk…
Angliai tanulmányi út február március 16.
Anglia Portsmouth.  Az angliai utazásunknak talán a szállás volt az egyik leg meghatározóbb kérdése számomra, hiszen mindég érdekelt, hogy hogyan élnek.
Bölcsességek, aforizmák
Obervellach, Karintia -A képek a 2010-es táborunkban készültek-
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Retusált látképek Mennyire ismered Magyarországot?
Ilyenek voltunk vadak és jók bűnösök közt is ártatlanok….
A világ egyik legromantikusabb városa,amely a divat, és a kultúra terén talán a legtöbbet kínálja nekünk. Festőket, szobrászokat, zeneszerzőket,és írókat.
KÜLFÖLDI GYAKORLAT. Szabadidőmet nagyon ki kellett, hogy élvezzem mert nem volt sok belőle. Az első napokban még furcsa volt kicsit a közlekedés.
A Bábel tornya A Bábel tornya (más néven a bábeli torony) a Biblia egy ószövetségi leírásában szerepel, mely arról számol be, hogyan jöttek létre a világ.
Más lettem? Más lettem..
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Angliai gyakorlat Készítette: Merhelik Ákos. Szállás hely A szállás hely nagyon tetszett. Külön szobát kaptam. A házigazda nagyon rendes volt. Az étellel.
Angliai élménybeszámoló. Paul barátommal Szakmai gyakorlatom alatt Paul volt az aki mindenben segített A tapasztalatom hogy az emberek segítőkészek és.
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
Nagykároly Készítette:
A gyerekek így képzelik el az I. Világháborút
„Mutasd, csinálom, tudom, nem adom fel” tanári továbbképzési program Malaga Február
Márk és Németország. Egy iskolai pályázat során tízen elindulhattunk Németországba. Ez az élmény amit kint átéltünk felejthetetlen számunkra. A táj egyszerűen.
Erdély.
Tanulmányi kirándulás 2016
A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A.
A HÁROM FA.
Retusált látképek Mennyire ismered Magyarországot?
PASSAUI ZARÁNDOKLAT ( ).
'eurotrip.
Erdélyi kirándulás Élmények.

(Bedekovics Péter: London) Az én Angliám „Léleksebző sápatag, hatalmas üveghegyek. Némán mindet átkozom. De meglelem szüntelen, orcád rejtett kincseit, s ismét Rádcsodálkozom!” (Bedekovics Péter: London)

Mielőtt Angliába értünk volna, egy kis kitérővel felfedeztük Brüsszel városát. A főtér megtekintése életre szóló élmény volt számunkra. Lenyűgözött minket magas, patinás házaival. A céhpaloták épületeinek gazdag díszítése felidézi az emberekben építésüknek korát, bizonyítékul szolgál a város gazdagságára. Bizonyára ideális munkahelyek voltak a mesterek számára.

Az angol királynő kedvenc rezidenciájának, a windsori kastélynak megtekintése volt az egyik legnagyobb élmény. Gyönyörű bútorok, szebbnél szebb festmények és szobák… igazi királyi kastély. Minket teljesen elvarázsolt az a pompa, az a királyi elegancia, ami ezekből a szobákból, étkezőkből, szalonokból árad. Ha lett volna rá lehetőségünk, akár az egész napot itt töltöttük volna, hogy még tovább gyönyörködhessünk a királynő kastélyának civilek számára is látogatható részében.

Azért választottam ezt a képet, mert lenyűgöz Anglia nyitottsága, kulturális befogadóképessége. Érdekes tapasztalat volt, hogy annyi világhírű, nagy múzeum látogatható ingyenesen. Ugyancsak jó volt azt látni, hogy nem csak egy szűk réteget érdekelnek ezek, hanem tömegek látogatják őket minden nap. E szobor kivitelezése és elhelyezése mindnyájunknak tetszett.

Ez a kép angliai kirándulásunk legjobb napján készült Ez a kép angliai kirándulásunk legjobb napján készült. Aznap voltunk Madame Tussaud Panoptikumában, megnéztük a British Múzeumot. Délután volt alkalmunk sétálni a világ egyik leghíresebb utcáján, az Oxford Streeten. Itt mutatkozott meg igazán London etnikai sokszínűsége. Sok magyar emberrel is találkoztunk. A nap végén átmentünk a Temze túlpartjára, hogy a London Eye-ról is megcsodáljuk a várost. Ez tökéletes befejezése volt a napnak, mivel volt szerencsénk látni London fényeit naplemente után.

Amikor megérkeztünk Párizsba, sütött a nap Amikor megérkeztünk Párizsba, sütött a nap. Ennyi elég volt ahhoz, hogy az előző napok egyhangúan szürke időjárása után mindenki felviduljon- ha csak egy kicsit is. Aztán megérkeztünk az Eiffel-torony lábához, ahol már reggel 9-kor hatalmas sorok kígyóztak. A torony második szintjén ilyen és ehhez hasonló lakatokat találhattunk. Alexey és Christina körülbelül két és fél évvel előttünk csodálták a kilátást. Egyszerűen lélegzetelállító volt lenézni Párizsra. A legfelső szinten már vacogtunk a hidegtől, de akkor is mosolyogva néztük az alattunk elterülő város zavarba ejtő gyönyörűségét.

Készítők: Balogh Dorottya Bíbok Brigitta Bimbó Nóra Kovács László Masir Bence Lázár Kincső Pusztay Botond Oskolás Éda Váradi Dóra Varga József Zemplényi Réka