Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján 2012. szeptember 11.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
??? Reklám!!!.
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Internetes látogatottsági statisztikák
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Reklámeszközök, reklámhordozók
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
A reklámeszközök jellemzöi
Parajdi István.
Van-e élet a Facebookon túl? szeptember 11..
Az e-banking távlatai 1117 Budapest, Pázmány sétány 1/a / 6827
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Internet alapjai. Szakmák Multimédia szerkesztő Content-szerkesztő Content-Manager Webriporter Infobróker Online-szerkesztő Online-újságíró.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
ATL - mit hirdessünk és hol?
1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Finta István Ph.D. tudományos munkatárs MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Avagy mire is emlékezem…
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
A Zalaegerszegi Televízió nézettségi mutatói A felmérés április- májusában készült.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
Általános lakossági ismeretek a szén-monoxid elleni védekezés vonatkozásában Honeywell Szabályozástechnikai Kft november 11.
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
Gazsó Tibor Századvég Alapítvány
Felmérés a MÚOSZ-tagok üdülési szokásairól, igényeiről Készítette: Bellai László, Horváth Zoltán – január 25.
Non-profit TV Kereskedelmi Rádió Újság Internetes Hírportál Üzleti TV Rádió Reklámozók és eladók Média Ügynökség Támogatók.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Idősek az idősekért Győrben
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Előadás másolata:

Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján 2012. szeptember 11.

Miért van szükség Reklámfelmérésekre? átfogó helyi kutatássorozat a témáról – sok hasznos infó; rengeteg a reklámozó, nagy média-felületen; nehéz mindenkinél mindent jobban tudni  igényfelmérés, a reklámok fogyasztásának helyi sajátosságainak megismerése; szakmai alapok a marketingtervezéshez: hol hirdessünk, hogyan hirdessünk, hogy hatékonyabban tudjuk kiszolgálni a vevői igényeket. A kutatási adatok végső célja: segítenek eladni a terméket.

Kutatási metodika alkalmanként 500 fő személyes megkérdezés a lakáson omnibusz jelleg rendszeres, de nem panelkutatás (évente 2-3 alkalom) – trendek kimutatása kvótás, véletlen sétás mintakiválasztás – 10 reprezentatív adatok (nemre, korra), 5% hibahatár adatok: főleg 2012 januári adatok, ahol régebbi, azt jelölöm

Milyen gyakran olvassa a Délmagyarországot?

Helyi napilappiac: egy szereplő Helyi szinten az egyetlen fizetős napilap A metropollal nincs összehasonlítási alap, mert azért nem kell fizetni, a példányszámot ott a terjesztésre fordított erőforrások határozzák meg ÉRTÉK: az egyetlen olyan médium, amiért direktben fizetni kell, ez kiemeli a többi közül – ez megnyilvánulhat a hirdetési tarifában

Melyik rádiót milyen gyakorisággal hallgatja?

A helyi kereskedelmi rádió dominál, megelőzi az országos csatornákat A helyi kereskedelmi rádió dominál, megelőzi az országos csatornákat! Rádió88 – jelentős hallgatói fölény, több, mint 50% a napi hallgatottság.

Milyen gyakran nézi a helyi televíziókat?

Az összesített gyakori nézettség is alacsony (24,4%), de enyhén emelkedik és az országos csatornakínálat is bővül

Mennyire szokta figyelmi a buszokon, villamosokon, trolikon a monitorokon futó reklámokat?

Tömegközlekedési reklámfelület Rétegelérés – van egy jelentős réteg akit nem lehet elérni (feltehetően az autóval rendelkezők) Célcsoport elérésre jól használható A helyiek fele valamilyen gyakorisággal találkozik a hirdetéssekkel

Milyen gyakran internetezik Ön?

Mely szegedi hírportálokat nézi meg az alábbiak közül rendszeresen Mely szegedi hírportálokat nézi meg az alábbiak közül rendszeresen? (passzív jelölés)

A felsorolt (és megmutatott) ingyenes terjesztésű hirdetési újságok közül melyiket viszi fel magával és lapozza át leggyakrabban? (TÖBB VÁLASZ IS LEHETSÉGES) megjegyzés: a Szegedi Hirdető azóta megszűnt

Az ingyenes hirdetőújságok közül melyiket mennyire tartja ÉRTÉKESNEK, HASZNOSNAK? 1-10-IG TARTÓ skálán értékelje (átlag) megjegyzés: a Szegedi Hirdető azóta megszűnt

Ön és barátai, ismerősei körében a felsorolt médiumok melyike számít a legfontosabb tájékozódási és hírforrásnak a helyi hírek tekintetében? (kettőt jelölhet/passzív)

Helyi médiapiac Délmagyar - dominancia (print és online) Rádió88 – konkurencia nélkül, magas elérés Helyi tv-k – alacsony befolyás, de feljövőben Internet – kihasználatlan lehetőségek helyi szinten (?) Tömegközlekedési reklám – célcsoport-specifikus, de van deklarált réteg, akit nem ér el Ingyenes lapok – valójában mára már “kétszereplős” piac + áruházláncok hirdetőújságjai

Köszönöm a figyelmet!