e-Ügyintézv-e E-Ügyintézés a gyakorlatban dr. Neizer Zita
Ügyek száma ügytípusonként 2018. november 07-től
Beadott kérelmek osztályonként
Nehézségek/feladatok Elfogadás-elfogadtatás („kettősség”) Tanulás (könnyű) Szabályozás (folyamat, intézményi dokumentumok) Ellenőrzés Visszajelzés
Papír alapú ügyintézés TMGI Papír alapú ügyintézés e-Ügyintézés Időkorlát Van Nincs Ügyintéző Osztályfőnök Forma Szabad Egységes(ebb) Tárolás Szükséges Automatikus Ellenőrizhető? Problémás Könnyű Szülő értesül Általában Igen Intézheti más is? Problémás lehet Adatvédelem Szabályozandó
Papír alapú ügyintézés gondviselő -> pedagógus TMGI Papír alapú ügyintézés e-Ügyintézés lépés Igazolás benyújtása (személyes vagy házirendben szabályozott módon)írásban (cetli, gyűrött, tépett, elhagyott) gondviselő -> tanuló -> pedagógus Igazolás benyújtása e-Ügyintézés felületén keresztül: egységes, szövegpanel, szülőnek gyors, könnyű, praktikus, BÁRMIKOR (határidő) gondviselő -> pedagógus 2. lépés Tudomásszerzés Tudomásszerzés (!) Belépés + 2 kattintás 3. lépés (Döntés) Döntés (4 kattintás) VAGY 4. lépés Igazolás a KRÉTÁban Belépés + 2 kattintás/szólni a tanulónak-üzenet/telefon a szülőnek Döntés + igazolás a KRÉTÁban A rendszer navigál (Teendők – Segítség 4 + 3 kattintás) 5. lépés Tárolás valahol Tárolja a rendszer (6. lépés) Hová tettem? Belépés + 3 kattintás
Gyakorlati példák