E-Ügyintézv-e E-Ügyintézés a gyakorlatban dr. Neizer Zita.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gyermekvédelem alapjai – miért szükséges, mire jó a gyermekvédelmi protokoll? Csókay László KPSZTI április 13.
Advertisements

Barabás Katalin november 5.. Mentor-rendszer Egyetemi életvezetési tanácsadó (Szenes Márta) Egyetemen kívüli lehetőségek: egyetemi lelkészségek,
Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
HEVES MEGYEI CIVIL INFORMÁCIÓS CENTRUM EGER Létesítő okirat módosítás - Tájékoztató.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
Fókuszban az önkormányzati tagsággal rendelkező szociális szövetkezetek _ A pályázatkezelői felület bemutatása.
Az új közbeszerzési törvény megalkotásának körülményei, várható jövőbeli változások május 26. Dr. Kovács László Miniszterelnökség Közbeszerzési Szabályozási.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
A fogyasztóvédelemről szóló évi CLV. törvény módosításáról szóló évi LV. törvény A békéltető testületeket érintő változások Dr. Szomori Béla.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
A 2015/16. évi NB I-es klublicenc alapeljárás bemutatása MLSZ Klublicenc Adminisztráció.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Iskolai információs rendszer. Alapkövetelmények Oktatási, nevelési intézmények részére fejlesztett Oktatási, nevelési intézmények részére fejlesztett.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Továbbtanulás
Új típusú tehetséggondozás a gyógypedagógiában
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Pályaválasztási tanácsadás
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
IFA – INTEGRÁLT FUTBALL ALKALMAZÁS Sportszervezeti oktatás
Biztonságos Internet Nap február 7.
Magyar Tudományos Művek Tára
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Projektmunka Földrajzolok
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Tananyagfejlesztés a sporttudományi képzés területén
Tanfelügyelet, önértékelés tapasztalatai
Felvételi eljárás dokumentumai
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
középfokú felvételi eljárás
Intézményvezetői célkitűzések
Dr. Hubai Ágnes Közbeszerzési Tanácsadók Országos Szövetsége, elnök
Ákr. – új eljárási törvény a közigazgatásban
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Környezeti Kontrolling
A KRÉTA rendszer céljai, fejlesztési irányai
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Köszöntő A Dokumentumkezelő rendszerek helye és szerepe
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Ivóvíz térfogatáram adatgyűjtő egység összeállítása és a beüzemelés egyes tapasztalatai Előadó: Kiss András.
A többcélú kistérségi társulások közoktatási feladatellátásának elmúlt 6 éve november 30.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
A „Szertár” iskolai és óvodai szociális munka projekt célja
Adatvédelem.
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Iskolai szociális segítő
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
„Az Ákr. a jegyzők alkalmazási gyakorlatában” „dr. Laza Margit”
Előadás másolata:

e-Ügyintézv-e E-Ügyintézés a gyakorlatban dr. Neizer Zita

Ügyek száma ügytípusonként 2018. november 07-től

Beadott kérelmek osztályonként

Nehézségek/feladatok Elfogadás-elfogadtatás („kettősség”) Tanulás (könnyű) Szabályozás (folyamat, intézményi dokumentumok) Ellenőrzés Visszajelzés

Papír alapú ügyintézés TMGI Papír alapú ügyintézés e-Ügyintézés Időkorlát Van Nincs Ügyintéző Osztályfőnök Forma Szabad Egységes(ebb) Tárolás Szükséges Automatikus Ellenőrizhető? Problémás Könnyű Szülő értesül Általában Igen Intézheti más is? Problémás lehet Adatvédelem Szabályozandó

Papír alapú ügyintézés gondviselő -> pedagógus TMGI Papír alapú ügyintézés e-Ügyintézés lépés Igazolás benyújtása (személyes vagy házirendben szabályozott módon)írásban (cetli, gyűrött, tépett, elhagyott) gondviselő -> tanuló -> pedagógus Igazolás benyújtása e-Ügyintézés felületén keresztül: egységes, szövegpanel, szülőnek gyors, könnyű, praktikus, BÁRMIKOR (határidő) gondviselő -> pedagógus 2. lépés Tudomásszerzés Tudomásszerzés (!) Belépés + 2 kattintás 3. lépés (Döntés) Döntés (4 kattintás) VAGY 4. lépés Igazolás a KRÉTÁban Belépés + 2 kattintás/szólni a tanulónak-üzenet/telefon a szülőnek Döntés + igazolás a KRÉTÁban A rendszer navigál (Teendők – Segítség 4 + 3 kattintás) 5. lépés Tárolás valahol Tárolja a rendszer (6. lépés) Hová tettem? Belépés + 3 kattintás

Gyakorlati példák