ONLINE MARKETING STRATÉGIA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
Advertisements

FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
A munkahelymegőrző támogatás. Alapja  Az évi IV. tv. (a foglalkoztatás elősegítéséről és a munkanélküliek ellátásáról) 18. §.  A 6/1996. (VII.16.)
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Előadó: Bali Kornél Mikro-, kis-és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Internet tudományos használata
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Gazdasági informatika - bevezető
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
A szerkezetátalakítási programban bekövetkezett változások
Az „első lépés” TÁMOP
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
A kérdőívek, a kérdőívszerkesztés szabályai
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyűjtőköri szabályzat
Pályaválasztási tanácsadás
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
Az Internet megismerése
Mayer József Budapest február 27.
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
SZÁMVITEL.
Kórházi könyvtárak lehetőségei a tudáspiacon
FraMak Chambre de Commerce et d’Industrie Hungaro-Française
SZÁMVITEL.
Projektmunka Földrajzolok
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály egyetemi tanár
SZÁMVITEL.
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 9. előadás
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
középfokú felvételi eljárás
Jegyzői Értekezlet A településkép védelméről szóló évi LXXIV. Törvény végrehajtásának aktuális Önkormányzati feladatai Lukáts István.
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
A hatékony adományozás eszközei igazgató, Magyar Adományozói Fórum
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
GDPR – Adatvédelmi kihívások a könyvtárakban
ONLINE MARKETING STRATÉGIA
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Előadás másolata:

ONLINE MARKETING STRATÉGIA Tóth György Ferenc 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Stratégiai áttekintés (cikkekből) „Vagyonokat fecsérlünk el megtervezetlen termékekre és nem létező piacokra.” (Avram Miller, Intel) „A vállalkozói szféra válaszút előtt áll.” „A marketing a szemünk láttára alakul át.” „Az Internet új alapokra helyezi az ügyfélkapcsolatok felvételét, kibontakozását és ápolását.” „Aki nem csatlakozik az Internethez óhatatlanul lemarad.” 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Mi az igazság az online marketing körül? A vérbeli szakemberek tudják, hogy nem lehet egyik pillanatról a másikra meggazdagodni, de jó eséllyel vág neki céljai elérésének az, aki: konkrét célokat tűz ki maga elé, jól megfontolt terveket dolgoz ki, mérhetővé teszi a tevékenységét, további lépéseit az eredményhez igazítja. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 1. feladat Keressen öt honlapot és elemezze a következő szempontok szerint: Megfelel-e marketing céljainak a Web-oldal? Segíti-e az értékesítést? Nyújt-e ügyféltámogatást? Elmélyíti és kiterjeszti-e az ügyfél és a vállalat közötti kapcsolatot? pl.: számítógép kereskedés honlapjáról driver-ek letölthetők az általuk forgalmazott alkatrészekhez Válaszait indokolja! 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Integrált marketing összetevői Következetes üzenet Mindenkor azonos színösszeállítás, cégembléma és tipográfiai ismerősség a hitelesség érzetét kelti, elmélyíti a jelentéstartalmat. Interaktivitás A fogyasztó a kérdéseire gyors, pontos és személyre szóló választ kap. Küldetésmarketing A vállalat minden tevékenysége saját küldetésének meghatározásában gyökeredzik. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 2. feladat Keressen öt honlapot, amelyek Ön szerint maximálisan teljesítik az integrált marketing kritériumait! Írja le egy-két mondattal, hogy mi az ami Önnek legjobban tetszik az egyes honlapokon! 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Online márkanépszerűsítés Értékesítés-ösztönzők Abban hisznek, hogy az értékesítés egyenesen a reklám eredménye. Szalagcímeket vásárolnak, hogy minél inkább előtérben legyenek. A reklámozók Márkában és védjegyekben gondolkoznak. A márka adott termékre vonatkozó érzések és feltételezések összességeként definiálható. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

A márka a bizalom szimbóluma Nagy a jelentősége a virtuális világban. Az Interneten folyó szélhámoskodás a márkákat a bizalom szimbólumává emeli. A nagy márkák új partneri és értékesítési kapcsolatokat teremthetnek a kibertérben. Pl.: a General Motors honlapját a létrehozása utáni első 24 órában 300.000 látogató kereste fel. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 3. feladat Legalább öt nagy márka honlapját keresse meg az Interneten! Sorolja fel ezeket, és írja le, hogy miben látja a profizmusukat! 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Az internetes marketing négy hulláma Szöveg és grafika egyaránt továbbítható az Interneten. A világháló kereskedésre is alkalmas. Hirdetések és értékesítési tájékoztatók elhelyezése a Neten, az eredményeket nem mérték, célcsoportokat nem kerestek. Professzionális marketing technikákkal mérik az eredményeket. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Hol a komoly piackutatás? Meghatározható-e az online közösség valódi lélekszáma? Jónevű cégek által közrebocsátott internetes demográfiai mérőszámok is jelentős szórást mutatnak. Az internetes marketing körül hisztérikus volt a felhajtás, de nem mérhető, se nem becsülhető számadatokból következtettek az eredményességre. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 4. feladat Keressen internetes piackutató cégeket! Milyen mérési módszereket alkalmaznak? 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Miben különbözik az online marketing a hagyományostól? A TV olyan, mint a rádió, csak látjuk a bemondót? Az Internet olyan, mint a TV, csak online? Az online reklám fogyasztói maguk keresik meg a reklámot, maguk kezdeményezik a kommunikációt. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Miben különbözik az online marketing a hagyományostól? hely idő arculatteremtés a kommunikáció iránya interaktivitás felszólító jelleg 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Hely Egész enciklopédiányi anyagot könnyedén feltölthetünk az Internetre. Aki a számok nyelvén ért, annak adatokat, aki vizuális annak képeket. A fogyasztó maga válogatja ki az őt érdeklő információt. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Idő Az idő a fogyasztók ráfordítása. Kemény pénzt fizetnek azért, hogy a hálózatot használhassák. Értékes terméket és tapasztalható értéktöbbletet kell, hogy a weboldalon találjanak, ahhoz, hogy vissza térjenek. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Arculatteremtés Eszköze az információ. Legfontosabb a nyomtatott szó. Hipertext. Egyre részletesebb információk. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc A kommunikáció iránya A technika megengedi, hogy a fogyasztó megkereshessen információkat és maga is üzenhessen. Az információkat e-mailben is elküldhetjük, amire sok esetben újabb kérdéseket kapunk. Ilyenkor már emberi beavatkozás szükséges. 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Interaktivitás A feltett kérdéseinkre perceken belül választ kaphatunk Vitafórumokon E-mailben Videó film letöltésével Ugrópontok testreszabott összeállításával 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc Felszólító jelleg A fogyasztók konkrét kérdésekre keresnek választ. Az igény felkeltése is a tájékoztatáson alapul, nem az érzelmekre gyakorolt hatáson. A Web szövegre alapozott média, amelyen keresztül gyorsan meg kell ragadnunk az olvasó figyelmét és érdeklődését. „Könnyen használható statisztikai csomagot akar? Biztos találkozott már ilyen ígérettel… aztán persze kiderült, hogy ötkötetnyi leíráson kell átrágnia magát, mire hozzáfoghat a munkához. A StatView-val nem érheti ilyen meglepetés. Amivel mások kecsegtetik, azt a StatView valóban tudja.” 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc

Előadó: Tóth György Ferenc 5. feladat Keressen internetes reklámokat olyan termékekről, melyeket hagyományosan is reklámoznak! Hasonlítsa össze a termékek hagyományos reklámját az internetessel az előző szempontok alapján! 2019.05.05. Előadó: Tóth György Ferenc