Kombinatorika Érettségi feladatok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.
Advertisements

Étrend-kiegészítő vagy gyógyszer? Határterületi termékek elhatárolásának szempontjai Medical Tribune konferencia október 1. Dr.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Nem várt terhesség. NEM VÁRT TERHESSÉG Pánikba essünk? -Megtartsuk vagy elvétessük? -Kitől kérjünk tanácsot? -Hová forduljunk?
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
VIZSGAFELADATOK PMMIK, MÁJUS 26. LETÖLTHETŐ:hr2.pte.hu/vizsgappt.
Távlati öntözési vízigények felmérése Somlyódy Balázs főigazgató Országos Vízügyi Főigazgatóság.
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Irattári és levéltári funkciók a tanúsított szoftverekben Vágujhelyi Ferenc.
Útmutató az adatbázis használatához. − 1957 – ODK - Orvostudományi Dokumentációs Központ − 1960-tól: OOKDK - Országos Orvostudományi Könyvtár és Dokumentációs.
2011. évi zárás Készítette: Juhász Ágnes. 1. Zárást megelőző feladatok  Leltározás  Folyószámla egyeztetés (kapcsolt vállalkozásoktól egyenlegkérés)
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Hol tartunk… Beszámoló –Mérleg –Eredménykimutatás Értékelés – – – –2004- –Immateriális javak,
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
EUCIP képesítések csatlakozás a magyarországi vizsgáztatási rendszerhez Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, 2016.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A szakiskolák aktuális problémái
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
Merre tovább magyar mezőgazdaság?
2. előadás Viszonyszámok
A protestáns vallások terjedése Magyarországon
2017. Szeptemberében induló képzések
Pályaválasztási tanácsadás
WE PROVIDE SOLUTIONS.
Dr. Kovács László Főtitkár
Becslés gyakorlat november 3.
ŐRSÉGI TÖBBCÉLÚ KISTÉRSÉGI TÁRSULÁS
Érettségi feladatok Matematika logika, gráfelmélet
Zsiros Péter A Bolyai János megyei matematikaverseny feladatsorairól és a javítás egységesítéséről Zsiros Péter
Mezőgazdasági kisüzemek fejlesztése
MAGYAR CF REGISZTER 2015 Marsal Géza Hornyák-Kovács Attila.
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A mesterséges intelligencia alapjai
MI MARADT A RÓMAI BIRODALOMBÓL?
Útravaló ösztöndíjprogram Andrássy Gyula Gimnázium és Kollégium
SZÁMVITEL.
2016.május-június érettségi vizsga eredményei 2016.augusztus 29.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Kockázat és megbízhatóság
Egyéb gyakorló feladatok (I.)
Divat- és stílustervező szakképesítés
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
A hajszobrász: Baranyai Vivien 12.Asz
Valószínűség-számítás I.
Merre tovább a középiskola után?
TRIGONOMETRIA Érettségi feladatok
Statisztika Érettségi feladatok
Hallgatói ösztöndíjak
Kombinatorika Érettségi feladatok
Készletek transzformációja
A Delegáció 7 Szintje.
Szöveges feladatok Érettségi feladatok
Érettségi feladatok Matematika logika, gráfelmélet
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Értékeink mentén TOP Pályázat benyújtása.
SOROZATOK Érettségi feladatok
Algebra, számelmélet, oszthatóság
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Algoritmusok.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Kombinatorika Érettségi feladatok Készítette: Kunkli Zsóka Kovács Árpádné MJ DE Balásházy János Gyakorló Szakközépiskolája, Gimnáziuma és Kollégiuma Debrecen-Pallag Forrás: www.oh.gov.hu

2005.05.28. 15. feladatból

2005.05.29. 14. feladatból

2006.02.

2005.10.

2006.05.

2006.10.25.

2007.05.

2007.10.

2010.10. II. Rész 14. feladatából részlet

2008.05.

2008.10.

2009.05.

2009.10.

2010. május

16.

2011. május 18. András, Balázs, Cili, Dóra és Enikő elhatározták, hogy sorsolással döntenek arról, hogy közülük ki kinek készít ajándékot. Úgy tervezték, hogy a neveket ráírják egy-egy papírcetlire, majd a lefelé fordított öt cédulát összekeverik, végül egy sorban egymás mellé leteszik azokat az asztalra. Ezután, keresztnevük szerinti névsorban haladva egymás után vesznek el egy-egy cédulát úgy, hogy a soron következő mindig a bal szélső cédulát veszi el.

megfelelő sorrendjét adja meg! b) Írja be az alábbi táblázatba az összes olyan sorsolás eredményét, amelyben csak Enikőnek jut a saját neve! A táblázat egyes soraiban az asztalon lévő cédulák megfelelő sorrendjét adja meg! (A megadott táblázat sorainak a száma lehet több, kevesebb vagy ugyanannyi, mint a felsorolandó esetek száma. Ennek megfelelően hagyja üresen a felesleges mezőket, vagy egészítse ki újabb mezőkkel a táblázatot, ha szükséges!) b) 6 pont

hogy a két fiú nem ült egymás mellett? c) Az ajándékok átadása után mind az öten moziba mentek, és a nézőtéren egymás mellett foglaltak helyet. Hány különböző módon kerülhetett erre sor, ha tudjuk, hogy a két fiú nem ült egymás mellett? c) 6 pont

2011. október

6 pont

2014. október

2015.október 14. feladat

2015. október 17. feladat

2015. október 17. feladat

2016. május

2016. október

2017. október

2018. május

2018. május

2018. október

2018. október

VÉGE!