Tompa Andrea: Omerta – Hallgatások könyve

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szent Pál Korintusiaknak írt 1.levele 13.
Advertisements

ÖKO-Pack Nonprofit Kft.
A házasság még nem a mennyország
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Canta Nat king Cole: Fascinación Photographs from the internet December 2008 Editor : Ady Biber ©
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
Az alvásról az időmérleg tükrében Néhány társadalmi faktor hatása
EZ A MUNKA ÜZLETI LÉPÉSEK. Elvisszük a hírt mindenkinek, mert keressük azokat, akik: •Változtatni akarnak (a körülményeiken) •Ambiciózusak (tesznek érte)
Az idős ember méltóságát védő jogok idősek otthonában
TURIYAM  A belső műhely A testhez a testről: Részletek Knolmár Marica írásából június Téma: A hála.
Asszertív magatartás és viselkedés technikák
Mi az egészség? EGÉSZ –SÉG, TESTI – LELKI- JÓL LÉT.
Napocska Napköziotthon
Sokan csak azért beszélnek, mert azt hiszik
Angyal, vidd meg a hírt az égből, Mindig új élet lesz a vérből.
Készítette: a Dalai Láma
interperszonális személyiség-koncepciója
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
Mese a tejről.
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
A szeretetről.
Nyelvtanárok szemléletbeli paradigmaváltása Győr, október.26 Rusznak Karolina Dr. Végvári Valentyina PTE BTK Szláv Filológia Tanszék Pécsi Orosz.
Közösségi portálok használata (etikett,veszélyei)
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Tájékoztató a Vidékfejlesztési Albizottság i üléséről Finta István Ph.D.
Változatos viszonyok Retro majális és a szocializmus emlékezete Várpalota – Inotán Készítette: Urbán Csilla.
A kulturális intelligencia
Országos Közoktatási Intézet Tantárgyi obszervációs vizsgálatok
Energia, energiaváltozások
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
Kapcsolat a vér szerinti családdal © Reménység Nevelőszülői Hálózat, Dél-Dunántúl 3. Nevelőszülői módszertan.
Hogyan fejlesszük ki magunkban a
A VISSZAÚT ÉPÍTŐKÖVEI Készítette: Balatoni Ágnes | Utcai Szociális Segítők Egyesülete |
Szakdolgozat védés A társadalmi felelősség megjelenése a vállalati döntésekben és gyakorlatban Készítette: Harmati Andrea.
Ómagyar kor ( ).
Személyiségünk szerepe - a lelki-, és energiaegyensúly megtartásában
Személyiségteszt.
PROGRAM.
Gyermek, akit kölcsönkaptál. Anna példája (1Sám 1,11) Erős fogadalmat tett (Anna), Erős fogadalmat tett (Anna), és ezt mondta: és ezt mondta: Seregek.
Új hálaének áldja Istent
„Ha azt csinálod, amit szoktál, azt kapod, amit szoktál” (Adam Urbanski) 1.
Nem tudom mikor lesz.
A nevelő munka hatékonyságának mérése
Sokan csak azért beszélnek, mert azt hiszik a hanggal könnyebb bánni, mint a csönddel.
Amit szívünk esdve kér, Földi kincsnél többet ér
Ápolói hivatás megítélése középiskolás korúak körében
A két- és többnyelvűségről Vélemények és gondolatok.
Mire van szükségünk a kémia órán? Könyv Munkafüzet Füzet Érdeklődés Figyelem Kitartás Szorgalom.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
TANÉVNYITÓ ISTENTISZTELET Jöjj, égi szent láng, Szentlélek Isten, Hű támasz minden ínségben, Kit trónusáról jó Atyánk És Jézus Krisztus küld.
Hozzátartozók és szociális intézmények 2.rész
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Barátság Készítette: Kovács Mária.
A kommunikáció alapjai. Nem lehet nem kommunikálni Többcsatornás: verbális, nonverbális Többszintű: információközlés, viszonymeghatározás. Körkörösen.
Kárpáti Gábor Innováció Menedzsment Központ, Dunaújvárosi Főiskola Mit is gondoljunk az innovációról?
Tanár a hálózati tanulásban – változó tanárszerepek Fodorné Tóth Krisztina PTE
Kötelezőbiztosítás Kötelezőbiztosítás Olvasás és irodalom a digitális bennszülöttek korában Gombos Péter május 4., Szentendre Olvasmányok, amelyek.
Kiutazásunk Debrecenbe. Indulás Egy napos hétfői reggelen kezdetét vette debreceni kirándulásunk. Mindenki izgatottan ült fel a buszra és fájdalmas búcsút.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Az egészség fogalma, egészségfejlesztés, prevenció.
Uram, Istenem, tiéd az éjszaka és tiéd a nappal, kezed műve a hajnali harmatcsepp és a Nap. Add, hogy egész nap jókedvű és tiszta legyek: a Világosság.
Készítette: Szabó Dóra Ellenőrizte: Gerő Sándor Karácsfalvai Sztojka Sándor Görögkatolikus Líceum.
Generációk és család.
Rakovszky Zsuzsa : Fortepan
JÓ REGGELT !.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
A lelkigondozott védekezései
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Az Advent misztériuma - Spirituális felkészülés a Karácsonyra
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Szent Pál Korintusiaknak írt 1.levele 13.
Út a Vadonba CHRIS MCCANDLES.
Madách Imre Útravaló verseimmel.
Előadás másolata:

Tompa Andrea: Omerta – Hallgatások könyve Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete Tompa Andrea: Omerta – Hallgatások könyve ● ● ● Diák a feladatok közös megbeszéléséhez

Szakmai életrajz Kali milyen képességeire büszke? Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete Szakmai életrajz Kali milyen képességeire büszke? Vilmos vajon milyen képességeket keres egy cselédben?

Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete Életgörbe

Meserekonstrukció Kali története Eleonóra története Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete Meserekonstrukció Kali története Eleonóra története Honnan indul?   Hová tart? Környezet Miért kelt útra? Hogyan jellemzi a beszélő személyiségét az általa használt nyelv? Testi érzetek Megálló az út során A főhős társadalmi helyzete Milyen lelki támasza van? Jövőkép

Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete Világháló (1)

válasz példa Ingoványos genetika Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete Ingoványos genetika válasz példa Ki dönt arról, mit tekint az ember “nemes” tulajdonságainak, amelyek szaporításra méltók? Mi lesz azokkal, akiket a döntéshozók nem tartanak szaporításra méltónak? Hogyan éli meg a rendszer működését az, akit “szaporításra alkalmasnak” találnak?

Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete Világháló (2)

Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete A ‘föld érzése’ ANNUSKA TERMŐFÖLD

rózsát vásárol Vilmos kertjéből zöldséget vásárol Annuskától Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete rózsát vásárol Vilmos kertjéből zöldséget vásárol Annuskától neme életkora anyagi helyzete mire kell neki az áru? mennyit fizet érte? hogyan beszél az árussal? Piaci vevők

Helyrajz Apácazárda Börtön Annuska háza Szobák Bútorok Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete Apácazárda Börtön Annuska háza Szobák   Bútorok Emberi viszonyok Helyrajz

…Tükröm, tükröm… Eleonóra tükre …………………. tükre Készítette: Hudáky Rita, Dohy Anna, Magyartanárok Egyesülete …Tükröm, tükröm… Eleonóra tükre …………………. tükre Hozzásegíti-e a főhőst a tükör önmaga megismeréséhez?   Mekkora bátorságra van szükség, hogy valaki belenézzen a tükörbe? Szerinted el fogja-e mesélni az élményét másoknak?