A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

A diákigazolvány igénylés menete TIK Hallgatói CentrumEszterházy Károly Főiskola.
ISKOLAKÉSZÜLTSÉG – AZ ADAPTÍV VISELKEDÉS FEJLETTSÉGE dr. Torda Ágnes gyógypedagógus, klinikai gyermek-szakpszichológus Vizsgálóeljárás az iskolába lépéshez.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Az „első lépés” TÁMOP
Szakdolgozatok védése
Valószínűségi kísérletek
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
Becslés gyakorlat november 3.
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
1. dia A szakdolgozat címe
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Kispálné Horváth Mária

Diszkusszió – Bíró Anikó
Magyar Tudományos Művek Tára
MTMT szervezeti hierarchia kialakítása a Széchenyi István Egyetemen
13. Gyakorlat Dr. Pauler Gábor, Egyetemi Docens
Szakdolgozatok védése
Környezeti teljesítményértékelés
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
Hallásvizsgálati eljárások
Varianciaanalízis- ANOVA (Analyze Of VAriance)
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
A beteggé válás folyamata
Hogyan lehet sikeresen publikálni?
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Természettudományi kiselőadás címe
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Hőmérsékleti Excel táblázat „előállítása”
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
HEFOP P /1.0 A működési folyamatok mintaszerű újraszervezése az integrált vidéki nagyegyetemek minőségközpontú működésének támogatása.
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
Környezeti Kontrolling
Új pályainformációs eszközök - filmek
A CSOPORTMUKA VÁZLATOS FOLYAMATA ÁLTALÁNOS CSOPORTTERVEZÉSI MODELL
Szerzője Konzulens neve
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Összeállította: J. Balázs Katalin
Ivóvíz térfogatáram adatgyűjtő egység összeállítása és a beüzemelés egyes tapasztalatai Előadó: Kiss András.
Oktatóbemutató címe Előadó név
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Dr. Varga Beatrix egyetemi docens
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Publikálni vagy nem publikálni? Ez itt a kérdés
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Családi vállalkozások
Magyar Bibliográfiai Adatbázisok
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ
Céges értekezlet címe Előadó.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Szöveges adatok tárolása
Szakmai gyakorlat tájékoztató
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Előadás másolata:

A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve Tudományos kutatás A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve

Fogalmazza meg a problémát (melyre a kísérlet válaszolni hivatott) Problémadefiníció Fogalmazza meg a problémát (melyre a kísérlet válaszolni hivatott)

Tekintse át röviden a projekttel kapcsolatos A projekt áttekintése Tekintse át röviden a projekttel kapcsolatos fontos információkat

Összegezze 3-5 pontban a kutatás céljait

Változók Ellenőrzött változók: A kísérletek során állandó változók (jellemzők). Független változó: A kísérlet során változtatott és vizsgált egyetlen változó. Függő változó: A független változónak betudható változás mértéke. A változás mértékének megfigyelési módszere és mérése fontos.

Hipotézis A kutatás eredményeként várható vagy tényleges választ vagy megoldást fog adni a problémára. A kísérlet elkezdése előtt fontos rögzíteni a hipotéziseit.

Anyagok Készítse el a kísérlethez szükséges anyagok részletes listáját Pontos mennyiségeket adjon meg.

Eljárás Sorolja fel a kísérlet lépéseit. Ne feledje el sorszámmal ellátni a lépéseket. A kísérlethez mellékeljen fényképeket.

Adatok és megfigyelések A táblázatok és diagramok segítik az adatok értelmezését. Készítsen egy Microsoft Excel diagramot, és importálja erre a diára. Ellenőrizze, hogy az adatok feliratozása érthető-e.

Konklúzió Összegezze röviden a kísérletek során tett felfedezéseket. Jelezze, hogy az adatok alátámasztják-e a hipotézist, és indokolja meg, hogy miért vagy miért nem.

Bibliográfia Gyűjtse össze a felhasznált nyomtatott és elektronikus szakirodalmat, és készítsen betűrendes listát belőlük.