Hol van most a célcsoportom? Egy platform vagy fragmentáció?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
Advertisements

A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
Számítógépes alapismeretek Kommunikáció Információs és Kommunikációs Technológiák (IKT)
Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos.
DANONE BABY MILUMIL JUNIOR DRINK KAMPÁNY Uniomedia Zrt. 1.
Meghalt a király. Éljen a király! Balatoni Zsófia Szabó Anikó.
Készítsünk DIP-et! Szatucsek Zoltán. OAIS DIP Dissemination Information Package (DIP): The Information Package, derived from one or more AIPs, received.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
A fogyasztó elérése digitális környezetben, ismert és ismeretlen utak, jogi kockázatok Dr. Nemes Ákos ügyvéd IAB MAKSZ GroupM.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
A KÖZÖSSÉGI VÁSÁRLÁS ELTERJEDÉSE KÜLFÖLDÖN ÉS MAGYARORSZÁGON Kurucz Imre
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
Online // új üzleti modellek ‘Jó reggelt!’ A kód írása már zajlik… Miskolczy Csaba, Blogter ügyv.
Frekvencia. Különböző frekvenciájú szinusz hullámok a lentebbiek magasabb frekvenciájúak.
Marketing és szerződéskötés digitális platformokon - vonzások és változások? Marketing és m-commerce - QR kód, ÁSZF megjelenítése, fogyasztói tájékoztatás,
A Magyarországon működő iskolai drogprevenciós programok leírása Paksi Borbála, Demetrovics Zsolt, Nyírády Adrienn, Nádas Eszter, Buda Béla, Felvinczi.
Regős Gábor Könyvelőirodák Országos Szövetségének elnöke Hagyományos számlázás sajátosságai integrált környezetben KÖNYVELŐIRODÁK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE
MOBIL – PLT együttműködés
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
Integrációs elméleti alapok, az integrációk típusai
imagine great people 1990.: USA 2000.: Magyarország 130 országban
Egészség az interneten
Nagyméretű állományok küldése
Hogyan mérjük a content marketinget?
A MTVSZ és a Pro Natura együttműködésének erősítése a biológiai sokféleség megőrzésének területén március 1. – május cél: Kölcsönös tudásnövelés,
PÉLDÁK: Beruházás értékelés Kötvény értékelés Részvény értékelés.
JÉG ELLENI VÉDEKEZÉS A DUNÁN 2017.
„Bank a felhőben, avagy a bárányfelhők hallgatnak”
Folyamatmanagement eszközök hódítása Teremts rendet a káoszból PPM-el
Innováció a vezetési tanácsadásban
Technikai lehetőségek, korlátok, kihívások
HUNTÉKA Integrált Könyvtári (Közgyűjteményi) Rendszer
Számítógépes Folyamatirányítás
Gépészmérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
AZ AUTÓBUSSZAL VÉGZETT MENETREND SZERINTI SZEMÉLYSZÁLLÍTÁS ELINDÍTÁSA, HÁROM HÓNAPOS TAPASZTALATA DEBRECENBEN Budapest, Millenáris,
Értékesítési képviselő – HoReCa
Haemokultúra számának alakulása a BMKK Pándy Kálmán Tagkórházban
19. Országos Védőoltási Továbbképző Tanfolyam
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Konszolidáció Guzmics Zsuzsanna
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
Gazdaságstatisztika Korreláció- és regressziószámítás II.
Mennyi? 3! Mi 3? Mi mennyi? platformfüggetlen médiamodell.
„Út a munkához”program
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK.
Program környezeti értékeinkért
Business Mathematics
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégium
A Hálózat és Az internet
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Állománymenedzsment Stockmanagement.
Tömeges adattárolás kérdései
Mobilkommunikáció Eszközök és hálózatok
NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
A Magyarországon működő iskolai drogprevenciós programok leírása
Nyílt forráskódú szoftverek alkalmazása a smart home technológiában
A kommunikáció fejlődése, analóg vs. digitális
A digitális kapcsolástechnika hajnala, 1989
Mikro- és makroökonómia
Microsoft eszközpályázat
Társadalmi integráció kistelepüléseken
Mesterséges neuronhálók és alkalmazásaik
A program értékelése Kerekasztal beszélgetés
Reizer Balázs: Wage structure, Employment and Efficiency
Előadás másolata:

Hol van most a célcsoportom? Egy platform vagy fragmentáció? Mérő Ádám, Coca-Cola

Komolyan vettem Hogyan képes egy hirdető kezelni a kampányaiban az egyre elharapódzó tartalomfogyasztási fragmentációt, a hagyományos, linerális médiumok meggyengülését / átalakulását? Miben változott az integrált médiamix? Milyen út utakat keresnek a célcsoportjaik hatékonyabb elérése, megszólítása érdekében?

Valóban harapódzik a fragmentáció?

Minden vízbe mártott test, azaz egy egységnyi 1 + elérés 21 TV csatorna 3 országos rádió + 30 vidéki frekvencia A közös metszet: 18 - 39 célcsoport 88% 1 + Reach 26 hazai Desktop + Mobile Site, Banner + Programmatic kampány FB + IG Reach & Frequency, 4 millió megjelenés 350 db CLP + 2 reklámháló Forrás: TCCC Own Campaign Data

Platformonként vagy tartalmanként fragmentálódunk? Forrás: Gemius Explorer

Gyengélkedő lineáris milleniál? Forrás: Nielsen

Átalakulóban, de a jelen fogyasztóit se tévesszük szem elől Forrás: TGI

„integrált média - mix?” Mitől integrált az „integrált média - mix?”

Integráció. Minek nevezzek? Forrás: TCCC Own Campaign Data

Influencer együttműködés - integrált tartalmi terjedés Forrás: TCCC Own Campaign Data

A ROI beszél, a karaván halad Forrás: “Media Investment & Communication Insights”, TCCC CEE BU, 2017

A célcsoportom. Elérem. Megszólítom?

Nagy a zaj! Pedig mi okozzuk Forrás: TCCC Own Campaign Data, IAS

Kiszolgáltak, de nem vettem észre Átlagos 2017 - es TCCC Viewability Rate: 53% (IAB Standard) Átlagos 2017 - es TCCC Pay Rate: 100% Forrás: TCCC Own Campaign Data, IAS

Céloztam, de nem volt mivel Forrás: TCCC Own Campaign Data, Nielsen DAR

Dinamikus tervezési szemlélet Platform / eszköz semleges, integrált videó tervezés On target optimalizáció a hazai vendorok esetében is Viewability Rate maximalizálása Kreáljunk kontexust, ne csak vásároljuk Értékes kontaktusokat teremtsünk, ne a zajt növeljük

Köszönöm a figyelmet! So let’s move to the today deck.Scope of today discussion is to share with you our thinking about the key steps we have to move with as a CP team to evolve the way we connect with our consumer and having your approval to proceed with specifically 2 big trasformational projects