Hol van most a célcsoportom? Egy platform vagy fragmentáció? Mérő Ádám, Coca-Cola
Komolyan vettem Hogyan képes egy hirdető kezelni a kampányaiban az egyre elharapódzó tartalomfogyasztási fragmentációt, a hagyományos, linerális médiumok meggyengülését / átalakulását? Miben változott az integrált médiamix? Milyen út utakat keresnek a célcsoportjaik hatékonyabb elérése, megszólítása érdekében?
Valóban harapódzik a fragmentáció?
Minden vízbe mártott test, azaz egy egységnyi 1 + elérés 21 TV csatorna 3 országos rádió + 30 vidéki frekvencia A közös metszet: 18 - 39 célcsoport 88% 1 + Reach 26 hazai Desktop + Mobile Site, Banner + Programmatic kampány FB + IG Reach & Frequency, 4 millió megjelenés 350 db CLP + 2 reklámháló Forrás: TCCC Own Campaign Data
Platformonként vagy tartalmanként fragmentálódunk? Forrás: Gemius Explorer
Gyengélkedő lineáris milleniál? Forrás: Nielsen
Átalakulóban, de a jelen fogyasztóit se tévesszük szem elől Forrás: TGI
„integrált média - mix?” Mitől integrált az „integrált média - mix?”
Integráció. Minek nevezzek? Forrás: TCCC Own Campaign Data
Influencer együttműködés - integrált tartalmi terjedés Forrás: TCCC Own Campaign Data
A ROI beszél, a karaván halad Forrás: “Media Investment & Communication Insights”, TCCC CEE BU, 2017
A célcsoportom. Elérem. Megszólítom?
Nagy a zaj! Pedig mi okozzuk Forrás: TCCC Own Campaign Data, IAS
Kiszolgáltak, de nem vettem észre Átlagos 2017 - es TCCC Viewability Rate: 53% (IAB Standard) Átlagos 2017 - es TCCC Pay Rate: 100% Forrás: TCCC Own Campaign Data, IAS
Céloztam, de nem volt mivel Forrás: TCCC Own Campaign Data, Nielsen DAR
Dinamikus tervezési szemlélet Platform / eszköz semleges, integrált videó tervezés On target optimalizáció a hazai vendorok esetében is Viewability Rate maximalizálása Kreáljunk kontexust, ne csak vásároljuk Értékes kontaktusokat teremtsünk, ne a zajt növeljük
Köszönöm a figyelmet! So let’s move to the today deck.Scope of today discussion is to share with you our thinking about the key steps we have to move with as a CP team to evolve the way we connect with our consumer and having your approval to proceed with specifically 2 big trasformational projects