Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
Advertisements

Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
A tanári munka értékelése
„Ezt egy életen át kell játszani”
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
as tanév Záró értekezlet.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
A közoktatás „dobbantási” esélye Dobbantó Programindító Konferencia Setényi János 2008 Budapest.
Középpontban a fejlődés
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Az országos mérések megújult rendszere
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
A 2007/2008-as tanév bemeneti kompetenciaméréseinek tapasztalatai a Rétközi Szakiskolában.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Tovább együtt eredményesen … A FELSŐ TAGOZAT ÍGY.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
A tanulói létszám: 655 fő Szakmák: Cukrász Pincér Szakács.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Szakiskolai Fejlesztési Program M.Zs.Gimnázium,Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Tiszabercel telephely.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
Inczédy György Szakközépiskola és Szakiskola Iskolánk idén 125 éves, a térség legrégebbi szakképző intézménye. Szakmák Vízvezeték- és vízkészülék-szerelő,
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
Regionális konferencia
Szakiskolai Fejlesztési Program I
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest

Statisztika 2007/2008 tanév Osztály Tanulók létszáma 9D 33 fő 9E 31 fő 9F 31 fő Összesen 95 fő 10D 31 fő 10E 32 fő 10F 30 fő Összesen 93 fő

A gépbevitelt is ugyanazok az emberek végezték. Javítás A programiroda javaslatának figyelembevételével, elsődlegesen az osztályfőnökök bevonásával történt. A javításban nyolc fő vett részt. A gépbevitelt is ugyanazok az emberek végezték.

Eredményeink 2006. 9. évfolyam Átlag alatti a tanulók teljesítménye Csak a kommunikáció „A” van átlag alatt  2007. 10. évfolyam Csak a szabálykövetés van átlag alatt 

Eredmények ismertetése - Értekezleten - Tanáriban elhelyezve - Osztályfőnöki órán - Szülői értekezleten

Visszajelzések Pedagógus: Az osztályfőnökök korrekten feldolgozták a kérdőíveket, és közben betekintést nyertek az egyes tanulóik teljesítményébe. Első sorban munkát láttak a mérésben, az eredmények iránt kisebb volt az érdeklődés. Tanuló: elégedettek az értékeléssel, de azóta sem tettek semmit a fejlődés érdekében Szülő: Mivel a szülői értekezleteken való megjelenés is probléma a szülőnek, ezért kevés szülő mutatott igazán érdeklődést. Csak kevesen beszélték meg otthon a kapott eredményeket.

Fejlesztések Kompetencia fejlesztő órák: Három-három osztályban a 9. és 10. évfolyamon Csoportbontásban Rövid projektek Dobozok bevonásával

Fejlesztések Tanórákon: Többen felismerték a különböző területek fontosságát, általában egyénileg építették be a saját tanóráikba a fejlesztő módszereket, első sorban a szövegértés területén. Segítségként az iskolában lehetősége volt a kollégák többségének egy kooperatív módszereket bemutató képzésen részt venni.

A MÉCS célja, a tantestület továbbképzése mérés értékelés területen. Célok A MÉCS célja, a tantestület továbbképzése mérés értékelés területen. Lehetőség: Tanfolyam

Varga Zoltán MÉCS vezető Köszönöm a figyelmet! Varga Zoltán MÉCS vezető