Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Statisztika 2007/2008 tanév Osztály Tanulók létszáma 9D 33 fő 9E 31 fő 9F 31 fő Összesen 95 fő 10D 31 fő 10E 32 fő 10F 30 fő Összesen 93 fő
A gépbevitelt is ugyanazok az emberek végezték. Javítás A programiroda javaslatának figyelembevételével, elsődlegesen az osztályfőnökök bevonásával történt. A javításban nyolc fő vett részt. A gépbevitelt is ugyanazok az emberek végezték.
Eredményeink 2006. 9. évfolyam Átlag alatti a tanulók teljesítménye Csak a kommunikáció „A” van átlag alatt 2007. 10. évfolyam Csak a szabálykövetés van átlag alatt
Eredmények ismertetése - Értekezleten - Tanáriban elhelyezve - Osztályfőnöki órán - Szülői értekezleten
Visszajelzések Pedagógus: Az osztályfőnökök korrekten feldolgozták a kérdőíveket, és közben betekintést nyertek az egyes tanulóik teljesítményébe. Első sorban munkát láttak a mérésben, az eredmények iránt kisebb volt az érdeklődés. Tanuló: elégedettek az értékeléssel, de azóta sem tettek semmit a fejlődés érdekében Szülő: Mivel a szülői értekezleteken való megjelenés is probléma a szülőnek, ezért kevés szülő mutatott igazán érdeklődést. Csak kevesen beszélték meg otthon a kapott eredményeket.
Fejlesztések Kompetencia fejlesztő órák: Három-három osztályban a 9. és 10. évfolyamon Csoportbontásban Rövid projektek Dobozok bevonásával
Fejlesztések Tanórákon: Többen felismerték a különböző területek fontosságát, általában egyénileg építették be a saját tanóráikba a fejlesztő módszereket, első sorban a szövegértés területén. Segítségként az iskolában lehetősége volt a kollégák többségének egy kooperatív módszereket bemutató képzésen részt venni.
A MÉCS célja, a tantestület továbbképzése mérés értékelés területen. Célok A MÉCS célja, a tantestület továbbképzése mérés értékelés területen. Lehetőség: Tanfolyam
Varga Zoltán MÉCS vezető Köszönöm a figyelmet! Varga Zoltán MÉCS vezető