Üzleti terv bemutatása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Advertisements

Az üzleti terv.
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE.
Üzleti terv.
A tervezés mint menedzsment funkció
A stratégiai tervezés módszertana
Versenyelemzés 8.fejezet.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
A külső környezet elemzése
B.Sc. / M.Sc. Villamosmérnöki szak
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
Az átláthatóság, mint elengedhetetlen feltétel Mádi-Szabó Zoltán A kis- és középvállalkozási részleg vezetője április 18.
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT 2. előadás: ITIL V3 / Service Strategy I.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
Hatékony válságmegelőzés a szervezetben:
Konzulens: Dr. Boda György Készítette: Kovács Katalin
KOCKÁZAT – HOZAM.
Operációkutatás eredete
A Jelentős Piaci Erő jogintézménye a villamosenergia-piac szabályozásában Nagy Csongor István SZTE-ÁJK, BME-GTK.
Kérdések a második zh-hoz
Tanuló szervezet.
Termelésmenedzsment Production Management
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
Stratégia célrendszer
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
Autonómia Alapítvány projektfejlesztő programja a Nyílt Társadalom Intézet Alapítvány (OSI) „EU forrásokkal a romák integrációjáért” nemzetközi program.
A... TANTÁRGY OKTATÁSA KÍSÉRLETI/PROJEKT FORMÁBAN Projekt/kísérlet konkrét címe Név | Tanár neve | Iskola.
Fenntartható fejlődés a kereskedelemben
Projekt eredményeinek disszeminációja – Általános projektbemutató ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
A MARKETING FOLYAMATA.
Miért és mit – a program céljai és várható eredményei Galasi Péter, MTA KTI.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Vállalkozásmenedzsment I.
A CÉHálózat múltja, jelene és jövője Budapest, Schenk Lászlóné elnökségi tag.
1 VIIR Vállalatirányítási Integrált Információs rendszerek I. (Történeti áttekintés - TEI) Szent István Egyetem TATA Kiválósági Központ és Informatikai.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
Üdvözöljük!. Napirend és tárgyalandó témakörök Cégtörténet és a cég jövője Ki kicsoda Cégen belüli szabályok Előnyök Teljesítménykimutatások Egyéb források.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
Folyamat-, illetve állapotjelentés
Biyovis a mi üzletünk.
Társadalmi vitára kész a Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
2/18/2018 Marketingterv Név.
Üzleti terv bemutatása
Vállalati terv bemutató
Vállalati Pénzügyek 1. előadás
Projekt neve Cég neve Előadó neve
A VÁLLALKOZÁS 7. előadás.
A(z) xy szervezet (a társadalmi vállalkozást bemutató ppt)
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Üzleti terv.
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
Ötletek mára és holnapra
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Cégnév Üzleti terv.
Üzleti terv.
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
Üdvözöljük! [Év]. évi tanév.
Projekt neve | Cégnév | Előadó neve
Állóeszköz-gazdálkodás
Előadás másolata:

Üzleti terv bemutatása Cég neve Üzleti terv bemutatása

Üzleti koncepció Röviden ismertesse a legfontosabb terméket, szolgáltatást, technológiát, koncepciót vagy stratégiát, amelyen a cég üzleti tevékenysége alapul.

Fogalmazza meg röviden cégének küldetését. Olyan szavakat használjon, amelyek irányt adnak a cég jövőbeli fejlődésének, de legyen nagyon tömör.

A piac ismertetése Röviden ismertesse a cég piacát a múltra, a jelenre és a jövőre kiterjedően. Térjen ki arra, hogy melyek azok a változások a piaci részesedésben, a vezető szerepben, a szereplők körében, a piaci trendekben, a költségekben, az árképzésben vagy a konkurenciában, amelyek megteremtik a lehetőséget arra, hogy cége sikeres legyen.

Lehetőségek Nevezze meg a problémákat és a lehetőségeket. Ismertesse a fogyasztók problémáit, és írja le, hogy ezek a problémák milyen jellegű új termékek/szolgáltatások bevezetésére kínálnak lehetőséget.

Versenytársak Ismertesse röviden, hogy milyen a konkurencia. Vázolja fel cége versenyelőnyét.

Célok és részcélok Sorolja fel az elkövetkező öt évre kitűzött célokat. Adjon meg konkrét, mérhető részcélokat, amelyekkel ellenőrizhető az öt évre kitűzött célok felé tett haladás. Sorolja fel a piaci részesedés területére érvényes részcélokat. Sorolja fel az árbevétel/nyereségesség területére érvényes részcélokat.

A csapat Nevezze meg a vezérigazgatót, és sorolja fel a vezetőség fontos tagjait. Említse meg a korábbi eredményeiket is, hogy jelezze, bizonyítottan sikeres emberekről van szó. Azt is adja meg, hogy hány éves tapasztalatuk van ezen a területen.

A csapat szervezeti diagramja [Teljes név] elnök-vezérigazgató [Teljes név] alelnök [Teljes név] igazgató

Erőforrás-szükséglet Sorolja fel, hogy milyen az erőforrásigény a következő területeken: Személyzet Technológia Pénz Disztribúció Promóció Termékek Szolgáltatások

Pénzügyi terv Vázolja fel a cég átfogó pénzügyi tervét, amely ismerteti a pénzügyi modellt, illetve azt, hogy milyen előfeltevésekre épül az árképzés. A tervnek tartalmaznia kell a várható éves árbevételt és nyereséget az elkövetkező három évre vonatkozóan. Ezt ismertesse részletesen, több diára kiterjedően.

Kockázatok és eredmények Ismertesse röviden, hogy milyen kockázatai vannak a javasolt projektnek, és hogy miképpen fogják kezelni őket. Becsülje meg, hogy milyen eredmény várható, különösen akkor, ha finanszírozást igényel.

Fontos problémák Rövid távon Hosszú távon Ismertesse azokat a fontos döntéseket és problémákat, amelyek azonnali vagy rövid távú megoldást igényelnek. Írja le a döntés elhalasztásának következményeit. Hosszú távon Ismertesse a hosszú távon megoldást igénylő problémákat. Ha finanszírozásért folyamodik, konkrétan nevezzen meg minden olyan problémát, amelynek a megoldásához pénzügyi források szükségesek.

Függelék Kiegészítő referenciaanyagok és források