Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
TIOP 1.1.1/09/ Digitális reál-is? Készítette:Mátisné Szultos Erzsébet.
Az intézmény Nappali képzés keretében több mint 1800 diák, két tagintézményben folytathatja tanulmányait iskolánkban, akiket kiválóan felkészült pedagógusok.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
„Ezt egy életen át kell játszani”
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Cím: 5008 Szolnok, Gorkij út 47. Telefon/fax: Web: Igazgató: Dr. Kállai Mária.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Értékünk az ember – értékünk a gyermek!.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
A Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola szempontjából
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Brazzorottó Jenőné elnök-igazgató
A kompetencia alapú oktatásról
A kistérségi szereplők funkciója a pályaorientációban
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Jelky András Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium Év végi statisztika Készítette: Huber Béla Farkasné Pataki Csilla.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Az országos mérések megújult rendszere
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Ahány nyelv, annyi ember. Mikor kezdjük el a nyelvtanulást? Az óvodában a többség elfogadja páran ellenzik 1. osztályban Igazából még magyarul sem tudnak.
A közoktatás fejlesztési irányai és a társadalmi felzárkóztatás kapcsolata.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
Idegenforgalmi, Kereskedelmi és Vendéglátó Szakképző Iskola Sopron Kompetencia mérések azok visszajelzései és hatása a napi munkára.
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Tovább együtt eredményesen … A FELSŐ TAGOZAT ÍGY.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
Pályaválasztási tájékoztató szeptember. Dunaújvárosi Kereskedelmi és Iparkamara Gazdaság képviselete Kapcsolattartás a kis- és középvállalkozások.
Trefort Ágoston Szakképző Iskola Sátoraljaújhely.
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
A szakiskola jelene és jövője
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
Szakiskolai fejlesztési program
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Móricz Zsigmond Gimnázium, Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
Szent László Középiskola Szekszárd
Regionális konferencia
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
Pályaválasztási szülői értekezlet
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Pályaválasztási szülői értekezlet
Előadás másolata:

Fő épület

1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer

Zsigmondy Vilmos és Széchenyi István Szakképző Iskola Szakiskola 20 gépészet szakmacsoport 21 építészet szakmacsoport 22 informatika szakmacsoport 23 könnyűipari szakmacsoport 24 faipari szakmacsoport Tisztelt szülők, kedves pályaválasztás előtt álló tanulók! Az ember élete folyamatos kihívások története, melyet környezetünk jelent számunkra. A különféle kihívások döntésekre kényszerítenek bennünket. Többségben vannak az olyan döntéseink, melyek kis jelentőségűek,nem is tulajdonítunk neki nagy figyelmet, mivel életünket kevésbé befolyásolja, vagy ha rájöttünk, hogy rosszul választottunk, könnyen kijavítható. Életünk során kerülünk olyan döntések elé is, melyek életpályánkra jelentős kihatásokat jelenthet. Fontos, hogy ezeknél az eseteknél jól válasszunk. Kedves nyolcadikos gyerekek ti most egy ilyen választás előtt áltok. Az általános iskolai tanulmányaitokat lezárva – mely mind egyítek számára ugyanazt az alapfokú oktatást jelentette – most választanotok kell, hogy milyen típusú középfokú oktatásba akartok részt venni,amely megalapozza hosszú távon az előtted álló életedet. Ahhoz hogy te és szüleid nyugodt szívvel tudjatok dönteni egyek fontos tényező a jó informáltság. Körbe kell járnod, meg kell ismerned a felkínált lehetőségeket, azokat egymással össze kell vetned, meg kell nézned számodra melyik a legszinpatikusabb, melyikkel tudod hosszútávon életedet elképzelni. A választásnál egyre azonban nagyon vigyázz, mindig vedd figyelembe saját képességeidet, erődet. A mai napon, melyet számotkra rendeztünk a pályaválasztási döntésedhez szeretnénk segítséget adni. Az elkövetkező időben olyan korrekt információkat adunk számotokra iskolánkról, melyek ismeretében 25 közlekedés szakmacsoport 26 környezetvédelem szakmacsoport 27 egyéb szolgáltatások

A mérés 9. évfolyam: 9 osztály, 247 tanuló Kb. 80% vett részt a mérésen 6 pedagógus vett részt a javításban

Visszajelzés - pedagógus felesleges még plusz munka sok alkalmazás, felhasználás területei szociális kompetenciamérés előnyei (énkép) összehasonlítható konkrét (egyéni)

Visszajelzés - szülő Szülői értekezlet, értelmezés közösen Értékelés elfogadása Kérésre másolat készítése

Visszajelzés - diák Érdeklődés Értelmezési nehézségek Szembesülés önmagával és eredményeivel 10. évfolyam: összehasonlítás nehézségei Új módszerekre nyitottabbak

Ötletek a fejlesztésre Munkaközösségek Tanulás módszertan, pályaorientáció Iskolai mérések Fejlesztő pedagógus