NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Advertisements

Új kutatási megoldások a termékfejlesztésben Nobody’s Unpredictable május 30. What do we see? Szonda Ipsos.
…több, mint 20 éve a piackutatásban… TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS MARKETING KFT. TREND INTERNATIONAL MARKET RESEARCH LTD. TREND BUDAPEST PIACKUTATÓ ÉS.
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár szeptember 7. Könyvtárosok Teadélutánja / „Next Generation” Önképzőkör Beke Gabriella Semmelweis Egyetem Központi.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
A korai beavatkozás pszichológiai vonatkozásai rizikó csecsemők (0-3 év) és családjuk ellátásában Készítette: Fadgyas-Székely Orsolya ELTE BGGYK MA levelező.
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
1. 2 káros tartalmak típusai és előfordulásuk a gyerekek védelmét biztosító szabályok, a felelősség kérdése a korhatár-kategóriák megítélése, a besorolás.
„A helyi innovációk keletkezése, terjedése és rendszerformáló hatása az oktatási ágazatban” (K ) Az „Innova” kutatás „A helyi innovációk keletkezése,
Internet tudományos használata
A szakiskolák aktuális problémái
II. Demográfia A népesség összetételének vizsgálata
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Hidak a közgazdaságtan és a gazdálkodástan között: a vállalatelméletek
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
OLVASÓSZOLGÁLATI TEREK
„Szeptember végén” A felsőoktatási pályázati tevékenység jelene és jövője Szitáné dr. Kazai Ágnes Semmelweis Pályázati és Innovációs Központ.
Lieszkovszky József Pál (PhD hallgató, RGDI
1Transzplantációs Alapítvány
Gyűjtőköri szabályzat
Az Internet megismerése
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
RIT terápia Csoportterápiás módszer fiatal dadogók számára
Kispálné Horváth Mária
Cím: 4024 Debrecen, Burgundia utca 22. II. /8,
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
A humán kognitív architektúra és a tanulás
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
Követelményelemzés Cél: A rendszer tervezése, a feladatok leosztása.
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
Tájékoztató a évi OSAP teljesüléséről
Általános kémia
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Projektmunka Földrajzolok
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
Kommunikációs kampánytervezés
dr. Jeney László egyetemi adjunktus Európa regionális földrajza
A létminimum-számítás megújítása
Körmendi Dániel MAS Meeting Scheduler.
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
INFORMATIKA november 18. Gyakorló alkalom – 2. rész
Személyek/Szerzői azonosítói
Sztochasztikus kapcsolatok I. Asszociáció
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Témakör TÁJÉKOZTATÓ ÉS TARTALOM- SZOLGÁLTATÓ TEVÉKENYSÉGEK
Az internet minőségi információ halmazainak feltárásáról
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Felszín alatti vizek kémiai állapotfelmérése
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
Kutatási alapok és kutatási folyamat
Személyek/Szerzői azonosítói
Életpálya-mintázatok a Bolyai-nyertesek körében
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Kommunikációs kampánytervezés
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
Módszertani Révai Napok az Adyban
Céges értekezlet címe Előadó.
A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Előadás másolata:

NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS A médiahasználat longitudinális elemzése máskép(p) NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS

Régen minden más volt…(?)

Kohorszvizsgálat 1968-1977 között születettek 2003 2010 2017-ben 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek

Az elmúlt 15 év…

A fogyasztói tipológia megoszlása a TGI adatok alapján 2003-2017 között 1968-1977-ben születettek, 2003-ban 25-34 évesek 1968-1977-ben születettek, 2010-ben 32-41 évesek 1968-1977-ben születettek, 2017-ben 40-49 évesek 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis 2003-2017.

A kommunikációs tipológia megoszlása a TGI adatok alapján 2003-2017 között 1968-1977-ben születettek, 2003-ban 25-34 évesek 1968-1977-ben születettek, 2010-ben 32-41 évesek 1968-1977-ben születettek, 2017-ben 40-49 évesek 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis 2003-2017.

Az egyes médiatípusok általános szintű használatának alakulása 2003-2017 között 1968-1977-ben születettek, 2003-ban 25-34 évesek 1968-1977-ben születettek, 2010-ben 32-41 évesek 1968-1977-ben születettek, 2017-ben 40-49 évesek 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis 2003-2017.

Médiahasználati attitűdök alakulása a TGI adatok alapján 2003-2017 között 1968-1977-ben születettek, 2003-ban 25-34 évesek 1968-1977-ben születettek, 2010-ben 32-41 évesek 1968-1977-ben születettek, 2017-ben 40-49 évesek 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis 2003-2017.

Médiatípus használat helyett tartalomtípus fogyasztás

Tartalomfogyasztás: néz – hallgat - olvas A 18-65 éves népesség 96%-a néz videó tartalmat, 86%-a olvas írott tartalmat s 81%-a hallgat audió tartalmat. Forrás: Kantar Hoffmann tartalomfogyasztás kutatás 2017. szeptember

Tartalomfogyasztás mérése ma, avagy ilyen régen valóban nem létezett…

Köszönöm a figyelmet!