NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS A médiahasználat longitudinális elemzése máskép(p) NEMZETKÖZI STAND UP COMEDY KUTATÁS
Régen minden más volt…(?)
Kohorszvizsgálat 1968-1977 között születettek 2003 2010 2017-ben 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek
Az elmúlt 15 év…
A fogyasztói tipológia megoszlása a TGI adatok alapján 2003-2017 között 1968-1977-ben születettek, 2003-ban 25-34 évesek 1968-1977-ben születettek, 2010-ben 32-41 évesek 1968-1977-ben születettek, 2017-ben 40-49 évesek 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis 2003-2017.
A kommunikációs tipológia megoszlása a TGI adatok alapján 2003-2017 között 1968-1977-ben születettek, 2003-ban 25-34 évesek 1968-1977-ben születettek, 2010-ben 32-41 évesek 1968-1977-ben születettek, 2017-ben 40-49 évesek 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis 2003-2017.
Az egyes médiatípusok általános szintű használatának alakulása 2003-2017 között 1968-1977-ben születettek, 2003-ban 25-34 évesek 1968-1977-ben születettek, 2010-ben 32-41 évesek 1968-1977-ben születettek, 2017-ben 40-49 évesek 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis 2003-2017.
Médiahasználati attitűdök alakulása a TGI adatok alapján 2003-2017 között 1968-1977-ben születettek, 2003-ban 25-34 évesek 1968-1977-ben születettek, 2010-ben 32-41 évesek 1968-1977-ben születettek, 2017-ben 40-49 évesek 2010-ben 25-34 évesek 2017-ben 25-34 évesek Forrás: Kantar Hoffmann TGI adatbázis 2003-2017.
Médiatípus használat helyett tartalomtípus fogyasztás
Tartalomfogyasztás: néz – hallgat - olvas A 18-65 éves népesség 96%-a néz videó tartalmat, 86%-a olvas írott tartalmat s 81%-a hallgat audió tartalmat. Forrás: Kantar Hoffmann tartalomfogyasztás kutatás 2017. szeptember
Tartalomfogyasztás mérése ma, avagy ilyen régen valóban nem létezett…
Köszönöm a figyelmet!