Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gazdasági vezetői jogállás Dr. Kőszegfalvi Edit. VEZETŐI FELADAT MUNKAVISZONYBAN 500 millió forintos bevétel, finanszírozási szerződéssel rendelkező eü.
Advertisements

Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
A kollektív munkajogi szabályozás az új munka törvénykönyvében.
A Szociális Szövetkezeti forma bemutatása Tanai Tünde Rehabilítációs tanácsadó.
A családsegítő és gyermekjóléti szolgálatokat érintő változások A család és gyermekjóléti szolgáltatás.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
KÖVETELMÉNY, ELVÁRÁS MEGNEVEZÉSTARTALOM EGÉSZSÉGÜGYI KÖVETELMÉNYJÓ ÁLLÓKÉPESSÉG EGÉSZSÉGES IDEGRENDSZER ÉP HALLÁS, ÉRTHETŐ BESZÉD KIZÁRÓ OK: MOZGÁS ÉS.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
A TANULÓSZERZŐDÉS, MINT A DUÁLIS KÉPZÉS MOTORJA InnoLignum Sopron Erdészeti és Faipari Szakvásár és Rendezvénysorozat Szeptember 8. Soproni kereskedelmi.
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
A szakiskolák aktuális problémái
Az állami köznevelési közfeladat-ellátás
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A közérdekű munka büntetés végrehajtása az önkormányzatoknál
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Összeállította: Horváth Józsefné
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Szülői választmány 2016.okt.18.
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szociális gazdaság jogi háttere Szlovákiában
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Intézményvezetői célkitűzések
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
BTMN.
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
A többcélú kistérségi társulások közoktatási feladatellátásának elmúlt 6 éve november 30.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
A BTMN és SNI tanulókról (jogszabály-változások, vezetői feladatok)
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
KRÉTA-ESL Bemutató.
tanév Iskolanyitogató
Intézmény minőségirányítási programja
tanév Iskolanyitogató
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Az iskolai szervezet és fejlesztése
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Előadás másolata:

Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma Bak Ferenc bak.ferenc@pr.hu 2018.09.20.

Tantárgyfelosztás mint az intézmény munkadokumentuma Kötelező nyomtatvány Formai követelmény nincs előírva Papír alapon, nyomdai úton Számítógépen, majd papír alapon A tanári és az osztály órarend alapja 2018.09.20.

Elkészítése Igazgató elkészíti Nevelőtestület véleményezi Óratömeg meghatározása Nevelőtestület véleményezi Fenntartó jóváhagyja 2018.09.20.

Tartalmi követelmény Költségvetéssel való koherencia Túlóra kijelölés Órakedvezmény Pótlék Pedagógiai programmal való koherencia óratömeg Kinevezésekkel való koherencia Kötelező óraszám Fenntartói döntések végrehajtása Indítandó osztályok csoportok száma, létszáma 2018.09.20.

Fenntartói jóváhagyás Pénzügyi Törvényességi Nem szakmai 2018.09.20.

Kitöltési problémák Sorszám nem egyezik a költségvetésben magállapított státusz számmal Nincs minden végzettség, szakképesítés megjelölve, illetve ami a kinevezésben szerepel Nincs jelölve az osztály, csoport létszám Alsó tagozaton nincs jelölve a tanított tárgy Óratervi óra meg kell, hogy egyezzen a PP-ben megadottal 2018.09.20.

Kitöltési problémák Iskolaotthonnál külön kell jelezni a napközis foglalkozást és a tanórát Egy státusz több részmunkaidősre is felosztható, a státuszra vonatkozó kötelező óraszámon belül Üres státusz XY, tartós helyettesek szám nélkül jelölve Gyesen lévő mögött a helyettesnek kell szerepelnie, jelölni kell Csoportbontást nem jelölik 2018.09.20.

Kitöltési problémák Összevont óra jelölése Tantervi óratömegbe nem számítandó: Reggeli, étkeztetési ügyelet Napközi Tanuló szoba Könyvtár Logopédus Gógytestnevelés Fejlesztő pedagógus 2018.09.20.

Kitöltési problémák Kötelező óraszám nem megfelelő megállapítása Órakedvezmény leszámítása Kötelező óraszám arányosítása két munkakör esetén Kötelező óraszámba beszámítandó feladatok Osztályfőnöki adminisztráció ne itt szerepeljen Órakedvezmény óratömegének túllépése Szakszervezeti órakedvezmény számítás Közalkalmazotti tanács órakedvezménye Könyvtár pedagógus és könyvtáros közötti különbség 2018.09.20.

Kitöltési problémák Óratömeg túllépés Óratömeg nem biztosítása Habilitációs, rehabilitációs órák Egyéni foglalkozás / magántanuló / SNI B tanulók Helyettesítés és túlóra közötti különbség Tartós helyettesítés / fedezet a helyettesítendő bére / 2018.09.20.

Kitöltési problémák Megjegyzés tartalma: Ig, igh. Osztályfőnök MK vezető DÖK segítő Szakszervezeti kedvezmény Félévente ig. írásban megkérdezi a létszámot Gyes, Gyed, Óraadó 2018.09.20.