Miért választottam a BME villanykarát? (régen)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Advertisements

GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
7 nap 7 hónap 7 év.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
FELVÉTELI tájékoztató
Készítette: Kotymán Arnold PS ÁMK Társulás Cserkeszőlő
Szeretettel köszöntjük az iskolánk, és ezen belül az informatika-matematika szakirány után érdeklődő nyolcadikos tanulókat.
VPG es tanév átlagai 12. évfolyam érettségi eredményei egyetemi továbbtanulás OKTV II. forduló OKTV döntő Országos tanulmányi.
Néha úgy érzed, hogy az árral szemben úszol?
Neked adom az életem, a Tied Uram; Akarom azt, hogy meglássák; A Te erőd elég nekem, hogy az legyek, akinek engem elhívtál.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Ázsiai Egyetemek Környezettervezés Vinkó Anna és Donka Sándor gyűjtése.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Műszaki és informatikai képzési terület jelentkezés és felvételi követelmények Dr. Bakos Károly szakmai főtanácsadó OKM.
Karinthy Frigyes Gimnázium
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KELL OTT FENN EGY ORSZÁG...
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV Iskolaválasztási tanácsadás STEVANYIK LÁSZLÓ.
Továbbtanulási terveim készítette: Roszik László
Ne sírj, apám! – Don’t Cry Daddy! Apám meg én a kisszobában, csendes esti félhomályban, béke van, ő mégis sír. Én nézem, nézem meglepetten, szégyelli,
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
Mérnökök szerepe a gazdaság fejlődésében AGTEDU tudományos konferencia Kecskemét Rónay István Elnök Bács-Kiskun Megyei Mérnöki Kamara.
Perjésiné Hámori Ildikó
GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
FEKETE VALÉR (SIOR) PÁSZTORVÖLGYI ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM.
Hát én lennék, és Botond!! 
Érettségi eredmények május-június.
Az egykor volt bakonybánki Bánki Donát Általános Iskola Bánki Donát díjasai.
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Lénárd Fülöp ( ).
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
Itt vagyok most, jó Uram, Hozzád száll e dal..
SZENT IMRE ÁLTALÁNOS ISKOLA, GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA
Határtalanul pályázat Tanulmányi kirándulás középiskolásoknak HAT Értékelő óra május 26. Telepy Iskola.
Simonyi Károly Élete Bognár Beáta 11.D. Tartalom Életrajz Családja Díjai Könyvei Források.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
BEMUTATKOZÁS LÉVAI MÁRK Március Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ (Betiszk)
2015. október a osztály. TÉMANAP A TREFORTBAN Iskolánk 7. és 8. osztályos tanulói már harmadik éve vesznek részt az ELTE Trefort Ágoston Gyakorló.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Bemutatkozik a Dombóvári Illyés Gyula Gimnázium nyolcosztályos tagozata 2016/2017.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakközépiskolája
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Wrocław Green School 2016.
A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Szervezeti Felépítése
BME Villamosmérnök.
Mérnökinformatikus szak
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
BME/VIK - De miért?.
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
Miért választottam a BME VIK Mérnökinformatikus alapszakot?
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
Készítette: Garzó Benjamin
Miért érdemes a Műegyetemet választani?
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?
Készítette: Kmeczik Bence
BaLiFe Pálfi Lilla Juhász Ferenc Nagy Barnabás.
Debreceni Szakképzési Centrum Brassai Sámuel Műszaki Szakgimnáziuma
Új lendülettel az európai kutatóegyetemek élvonalába
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
Gimnáziumi statisztika
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

Miért választottam a BME villanykarát? (régen) Édes apám villamos mérnök ezért kicsi korom óta van belelátásom a munkájának egy kis részébe. Eleinte nem igazán érdekelt a szakma, de az idő múlásávalegyre jobban elkezdtem érdeklődni az elektronikai termékek iránt. Mi van a belsejükben hogyan működnek és, hogy miért. Sokszor szétszedtünk kisebb nagyobb berendezéseket otthon, például a régi tévénket és az áramkörök meg a sok kis kapcsoló látványa megfogott. Az ötlet, hogy milyen pályán szeretnék tovább menni koromhoz képest eléggé korán megfogalmazódott bennem olyan 8. osztályos kormban.

Miért választottam a BME villanykarát? (gimnázium elején) Már álltalános iskolában is de gimnáziumi tanulmányaim közepe fele megismerkedtem az elektormosságtannal fizikából, persze csak alap szinten. Az lett a kedvenc témaköröm. Ezután kezdtem el gondolkodni a továbbtanuláson és, hogy a BME-re szeretnék bekerülni.

Miért választottam a BME villanykarát? (gimnázium vége) A középszintű tanulmányaim vége fele már teljesen biztos voltam abban, hogy a BME-re akarok bekerülni, sok érv szólt mellette. Az ország legjobb műszaki egyeteme, a nyiltnapon a bemutatkozások nagyon tetszettek és amikor laborokat látogattunk az nagyon megfogott az egyetemmel kacsolatban.