Természettudományi kiselőadás címe

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Végrehajtó Ügynökség, a pályáztatást támogató elektronikus rendszerek, valamint az elszámolhatóság főbb kérdéseinek bemutatása Németh Veronika – NFFKÜ.
Advertisements

Készítette: Ócsai Olivér 9/C. 1. A súlyos és a tehetetlen tömeg közti különbségeknek a felfedezése 2. A két tömegfajta közti különbség 3. Eötvös Loránd.
Történelmi bázisjogosultságok Szerletics Ákos Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal október 18.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
A FELNŐTTKÉPZÉSI A FELNŐTTKÉPZÉSI INTÉZMÉNYEK HATÉKONYSÁGÁNAK VIZSGÁLATA Felnőttképzők Szövetsége Borsi Árpád Budapest, december 10.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
A korai beavatkozás pszichológiai vonatkozásai rizikó csecsemők (0-3 év) és családjuk ellátásában Készítette: Fadgyas-Székely Orsolya ELTE BGGYK MA levelező.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
A szakiskolák aktuális problémái
Gazdasági informatika - bevezető
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
Adattárház fejlesztés módszertani tapasztalatok a HIFI-ben
WORKSHOP A DUÁLIS KÉPZÉSEKRŐL
ÖFFK II. projekt keretében megvalósítandó koordinációs kutatás workshop sorozata Hajdú-Bihar megye turisztikai fejlesztéseinek koordinációja Nyíradony.
A kérdőívek, a kérdőívszerkesztés szabályai
KSH Statisztikai koordinációs főosztály
A sport és testnevelés legfontosabb kézikönyvei, nyomtatott tájékoztató kiadványai Doktori Iskola Salamin Krisztina
Doktori képzések és oklevelek a FIR-ben
A FELÜGYELŐBIZOTTSÁG BESZÁMOLÓJA A VSZT
A víziközmű-szolgáltatásról szóló évi CCIX
A helyzet jó, de nem teljesen reménytelen. A háztartás pénze és ideje.
Microsoft Office Publisher
TESZTSOR.HU REGISZTRÁCIÓ, VÁSÁRLÁS ÉS TESZTKITÖLTÉS ELKEZDÉSE
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, október 20. EUCIP ITAF 4 modul, 200 vizsgázó ̶ a EUCIP ITAF képesítés.

Észlelés és egyéni döntéshozatal, tanulás
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
Szülői választmány 2016.okt.18.
Kereskedelmi szerződések joga
Környezeti teljesítményértékelés
Hipotézisvizsgálat.
Hallásvizsgálati eljárások
Gazdaságstatisztika Korreláció- és regressziószámítás II.
Határozatok Fajtái Ítélet per érdemében ítélet teljességének elve
Varianciaanalízis- ANOVA (Analyze Of VAriance)
Innovációs képesség és jólét összefüggései
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
STRATÉGIAI ÉS ÜZLETI TERVEZÉS 9. előadás
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Kvantitatív módszerek
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
Szakdolgozat címe Készítette: Hallgató neve, Neptun kódja, szakiránya
Nap és/vagy szél energia
Önköltségszámítás.
Nyíregyházi Egyetem, Műszaki és Agrártudományi Intézet Jármű- és mezőgazdasági Géptani tanszék A ventilátoros permetezőgép üzemeltetési jellemzőinek.
Adatbázis Hasonlóság- elemzés Előrejelzés Stratégia- elemzés
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
SZEGED, MOBILITÁSI KÉPZÉS
A minőségellenőrzést támogató program bemutatása, Kérdőívek értékelése
Szerzője Konzulens neve
Megfigyelés és kísérlet
Oktatóbemutató címe Előadó név
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Dr. Varga Beatrix egyetemi docens
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Publikálni vagy nem publikálni? Ez itt a kérdés
Családi vállalkozások
FÖLDRAJZ 1.
Céges értekezlet címe Előadó.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Pappné dr. Fülöp Enikő Nyírbátor Város Jegyzője OEVI vezető
* 07/16/96 Továbbképzés Ide írja be a tárgyat. *.
Előadás másolata:

Természettudományi kiselőadás címe Tanuló neve | Tanár neve | Iskola

Ide írja a kérdését A probléma megfogalmazása Erre a kérdésre keresi a választ a kísérlettel A probléma megfogalmazása

A kiselőadás áttekintése Röviden foglalja össze vagy írja le a kiselőadás témáját

Kutatás Első kutatási pont Második kutatási pont Harmadik kutatási pont Foglalja össze a kutatómunkát 3–5 pontban.

Változók Ellenőrzött változók Ezek a változók a kísérlet során nem változnak Független változó A kísérlet során szándékosan módosított és tesztelt egyetlen változó Függő változó A független változóból eredő változás mértéke Döntse el, miként méri a változást

Ide írja a választ/megoldást A kísérlet megkezdése előtt állítson fel egy hipotézist. Ez legyen a végzett kutatásokon alapuló legmegalapozottabb becslés. Hipotézis

Anyagok (részletes lista) Mennyiség (pontosan) Tétel Mennyiség

Eljárás 1. lépés A kísérlet lépésének leírása 2. lépés 3. lépés Sorolja fel a kísérlet lépéseit. Adjon a lépéseknek sorszámot.

Adatok/megfigyelések Írja ide a kísérleti adatok alapján tett megfigyeléseit

Következtetések Rövid összefoglaló az eredményekből levont következtetésekről Írja le, hogy az adatok alátámasztották-e a hipotézist

Idézett források Sorolja fel betűrendben a nyomtatott és elektronikus forrásokat