Miért válasszuk a BME VIK-et?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Pedagógus Hivatás Munkacsoport dr. Liptai Kálmán az MRK alelnöke dr. Gloviczki Zoltán az MRK Pedagógusképzési bizottságának elnöke.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
ÉAOP által támogatott klaszterek eddigi eredményei és jövőbeni fejlesztési irányok.
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
Készítette: Gondos Borbála
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
Mitől társadalmi egy innováció és egy start-up és miért fontos ez az ELTE-n? Tausz Katalin SIMpLe projekt - témavezető Innovációs Nap május 11.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP TÁMOP „A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése” c. kiemelt projekt Általános.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Tóth Péter Győr, május 4.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
Jó gyakorlatok a tanórán kívüli tevékenységekhez kapcsolódóan Kasza Georgina témavezető.
Bölcsészettudomány › andragógia › anglisztika › germanisztika (néderlandisztika, német) › magyar › néprajz › pedagógia › pszichológia › romanisztika (francia,
A szakiskolák aktuális problémái
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
Integráció a felsőoktatási könyvtárak szolgáltatásfejlesztésében
Kispálné Horváth Mária
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Magyar Tudományos Művek Tára
I N N O V Á C I Ó KUTATÁS-FEJLESZTÉSI HAJLANDÓSÁG A RÉGIÓBAN
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
A projektek jelentősége a Műegyetemen
Intézmény-akkreditáció szakképző intézmények kérelme esetén
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Az ÁFSZ feladatai az „Út a munkához” program végrehajtásában
VIK - Mérnökinformatikus szak
BME VIK Mérnökinformatikus Szak Ajánló
Miért válaszottam a bme-t?
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Miért Választottam a BME-t?
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Készítette: Boros Bence
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Mérnökinformatikus alapszak
Út a BME VIK mérnökinformatikus alapszakig
mérnök leszek a3 feladat
Miért éppen BME VIK? It is using the background from
Felhasználóképzés a kórházban
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Hallgatói juttatási rendszer
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Felnőttképzés a közművelődésben
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Motivációs szeminárium
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
Föderalizmus és decentralizáció kutatás svájci–magyar együttműködésben
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
Scool-Túra Kft Miskolc Széchenyi út 36.
Erasmus+ hallgatói mobilitásra jelentkezéshez
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
az Erasmus felsőoktatási csereprogramként indult SZÁMOKBAN köznevelés, felsőoktatás, felnőtt tanulás, szakképzés, sport, ifjúsági cserék.
Előadás másolata:

Miért válasszuk a BME VIK-et? Avagy hogyan legyen a munka és a tanulás örömteli?

Schönherz Qpa – két hetes “fesztivál”, melyen a hallgatók csapatokban mérhetik össze tudásukat (ennek a keratein belül pl. Casanova Bál, sörmérés stb.) Gólyakocsma – rendszeres ismerkedési lehetőség a kar többi hallgatójával SSSL (Szent Schönherz Senior Lovagrend) – A seniorok gárdája, mely a gólyatábor, gólyahét és különböző gólyáknak szóló közösségi események szervezésére jött létre Ökörsütés – Kiváló alkalom a SOTE-s hölgyek  megismerésére Körök – Önszervező csoportok különböző tevékenységek köré szerveződve, pl. Simonyi Szakkollégium, SPOT, BSS, Lanosch, Dzsájrosz Közösség

Elhelyezkedés 375 343 1 3 8 BME-VIK OE-NIK 284 950 Ft 258 920 Ft Felvételi ponthatár 375 343 Átlagkereset 284 950 Ft 258 920 Ft Hallgatói kiválóság 1 3 Oktatói kiválóság 8 Elhelyezkedés Forrás: felvi.hu, 2017. ősz, ANA; Eduline egyetemi rangsor

Országosan a legkiválóbb, és világszinten is az 500 legjobb között szereplő műszaki képzés A hallgatók 60%-a már egyetem alatt elhelyezkedik külső munkáltatónál Kötelező szakmai gyakorlat piacvezető multinacionális cégeknél PhD képzés során kutatási lehetőség A tanulmányok alatt a hallgatók megismerkednek és bepillantást nyerhetnek az informatika alapjaiba is (pl. hardveres ismeretek), és magas szintű elméleti tudást szereznek a gyakorlati alapok mellett Az egyetemi tanulmányok során a hallgatók részt vehetnek például az egyetemi rendszerek fejlesztésében (Címtár , SCHAuth), üzemeltetésében (pl. KSZK -> VIK WIKI), mellyel már karrierjük elkezdése előtt magas fokú szakmai tapasztalatot szerezhetnek Szakmai fejlődés Forrás: felvi.vik.bme.hu