IPR 2009/2010 Ősztől tavaszig IPR.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kapcsolattartás a szülői házzal
Advertisements

Hiányzással kapcsolatos szabályok 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet 51. §
A pedagógus szerepe a közösségi szolgálatban
Az iskolai szociálismunka
Gyermekvédelmi munka áttekintése
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Kölyökkuckó Napközi Mekényes
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
Gönczy Pál Általános Iskola
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
Integrációs Program (IPR) a gyakorlatban
Az önkormányzatok szerepe a közösségi szolgálat szervezésében május 13.
Integrált oktatás az 50 éves Trefort SZKI-ban
Oktatási reform – 2007 Dr. Hiller István
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
GONDOLATOK AZ OSZTÁLYF Ő NÖK ÉS A GYERMEKVÉDELMI FELEL Ő S EGYÜTTM Ű KÖDÉSÉR Ő L Csillag Ferenc – pedagógiai szakért ő.
Szaktanácsadói értekezlet május 27.. Pedagógiai szakmai szolgáltatás a pedagógiai értékelés (benne az azt megalapozó mérés), a szaktanácsadás, a.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
"Legyen az esély egyenlő ..."
Egyensúlyban a világgal TÁMOP A konzorcium tagjai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Zuglói Benedek Elek Egységes Gyógypedagógiai Módszertani.
A tanári szerep Neveléselmélet.
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
2015-BEN INDULÓ KÉPZÉSEINK 4 ÉVFOLYAMOS TAGOZATKÓD:04 FELVETEHŐ LÉTSZÁM: 34 FŐ 6 ÉVFOLYAMOS TAGOZATKÓD:06 FELVETEHŐ LÉTSZÁM: 34 FŐ Arany János Kollégiumi.
Fenntartók a 18 évre emelt tankötelezettségről Készítette: Bodacz-Nagy Boróka Budapest 2012.január 27.
Speciális gyermekvédelem
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
Dr. Schiffer Csilla.  Negatív hatásai miatt (előítélet, félreértés, elutasítás) a címkézés elkerülése  Azok alapján való csoportba sorolás gyakori 
A 18 éves korra emelt tankötelezettséggel kapcsolatos pedagógusi tapasztalatok Istenes Mónika Budapest január 27.
Szeretettel köszöntjük a projektzáró nap résztvevőit !
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Összevont szülői értekezlet 9. évfolyam számára
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
PARTNERSÉG AZ OKTATÁSBAN… HAJDÚSZOVÁT MÁJUS 17.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Az iskola és a szülők kapcsolattartási formái a Csaholci Általános Iskola intézményében Készítette: Kádár Ágnes mesterpedagógus szaktanácsadó
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta február 1.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
A Nemzeti Pedagógus Kar Célok, eredmények, választás –
Egy érdekes összefogás a nyugati végeken avagy szerszámkészítés Csepregen az iskola szemszögéből.
Év Vége.
Év végi értekezlet.
Egy nyílt levél elő- és utóélete
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
A pályázat címe: Erdély aranykora, Bethlen nyomában nyomában
Általános Iskola tanév
Bemutatkozik a TotálGáz csapat 
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Pénzügyi Bizottság javaslatai: Terv. egy.* /Ft/
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
IPR 2009/2010.
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Intézményi kötelezettségek a gyermek- és ifjúságvédelem területén
Közoktatási alapismeretek
Horváth Cz. János Személyes adatok kezelése az intézményben
Csókay László KPSZTI április 13.
KRÉTA ESL modul.
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

IPR 2009/2010 Ősztől tavaszig IPR

Összefoglaló A tanulók felvétele, haladása, segítése – mint az elmúlt 6 évben.(2004-2005) Pedagógus IPR bérkiegészítés: 9 .006.872 Ft IPR tevékenységek támogatása: 9.438.400 Ft IPR

Haladás IPR

Ha szeretjük az iskolát…. IPR

A legsúlyosabb problémánk Az igazolatlan mulasztások visszaszorításában, a jelenlegi törvényi szabályzók miatt a fenntartó önkormányzat nem tud segíteni. A gyermekvédelmi hálózat „tanácsolhat”. Folyamatos osztályfőnöki kontroll Gyermekvédelem (Erdélyi Jutka) azonnali bevonása IPR