KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
Informatikai tanulmányi verseny.  A Debreceni Suliszervíz Oktatási és Szakértői Iroda hirdeti meg.  Iskolai, regionális, országos fordulók  évfolyamos.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
1 Bemeneti kompetencia mérése Szabálykövetés január 26. Vadasi Béláné
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A szakiskolák aktuális problémái
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
NIIF VoIP projekt aktualitások
GAZDASÁGI FÓRUM SZENTGOTTHÁRD
Sárpilisi Horgászok Egyesülete
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Dr. Kovács László Főtitkár
Résztvevői létszám Év Létszám Összesen: 2110 Budapest Regionális 456
Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém
Kispálné Horváth Mária
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
Szakmai tanulmányút az SZFPII
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
A Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Konferenciája
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Kalickás forgórészű aszinkronmotor csillag-delta indítása
INFOÉRA Zsakó László Informatikai tanárszak problémái ELTE Informatikai Kar Juhász István-Zsakó László: Informatikai.
DARUS.
Felnőttképzés a közművelődésben
A személyiség mint komponensrendszer
BTMN.
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Kimeneti mérés – OKJ rendszerű szakmai vizsgák
Intézmény minőségirányítási programja
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA A TÉRSÉG IPARI ÉS MEZŐGAZDASÁGI SZAKKÉPZÉSÉNEK KÖZPONTJA

KOMPETENCIAMÉRÉS TAPASZTALATAI Az iskola tanulói létszáma: 760 fő Szakiskolai tanulók létszáma: 411 fő 9. évfolyamosok létszáma: 68+13 fő 10. évfolyamosok létszáma: 72 fő A szakiskola épülete

1. Érdekesnek tartom, hogy a teszt eredményeiről szöveges értékelést kaptam.

2. Fontosnak tartom, hogy eredményeimről szöveges értékelést kaptam.

3.Igaznak tartom a rám vonatkozó állításokat.

4.Jól tudom hasznosítani a visszajelzésekben megfogalmazottakat.

Tanulók véleménye a visszajelzésekről 1. egyáltalán nem értek egyet 2. nem értek egyet 3. csak részben értek egyet 4. eléggé egyet értek 5. Teljes mértékben egyet értek

A tanulók szerint a megbeszélés mértéke.

Mit szóltak a szülők az eredményekhez? 9. évf.

Mit szóltak a szülők az eredményekhez? 10. évf.

Mi a te véleményed a visszajelzésekről? 9. évf.

Mi a te véleményed a visszajelzésekről? 10. évf.

A MÉCS és a KOMPETENCIAMÉRÉS 2007 Fejlesztési tervek (a teljesség igénye nélkül) Az iskolánk egy fő fejlesztő pedagógust alkalmaz félállásban. Heti 3 nap foglalkozik azokkal a tanulókkal, akik valamilyen nehézséggel küzdenek. A 6 fős csoportokat azonos problémakör szerint alakítja ki. Egy-egy órán igyekszik a tanulók legtöbb problémájára megoldást keresni. Tanulóink főbb problémái: - szövegértés, szövegalkotás (Értelmezze a szöveget és saját szavaival mondja el a rövid tartalmát. Szójelentések kikeresése. Szinonimák. Vázlatkészítés, szó szerinti értelmezés.) - helyesírás (Szabályok felidézése, tollbamondás.)

A MÉCS és a KOMPETENCIAMÉRÉS 2007 Fejlesztési tervek (a teljesség igénye nélkül) - Gyenge szóbeli és írásbeli kifejezőképesség (Levélírás, történetek elmondása). - Szövegértés (Összetett mondatok variálása, hogy más jelentésük legyen. Szerepjátékok.) - Szabálykövetés (Irányok helyes értelmezése, iskolai életünk szabályai. Utasítások elfogadása. Bekötött szemmel célba érni. Térirányok fejlesztése. Szabály felismerésének gyakoroltatása logikai feladatokkal.) - Problémamegoldás (Történetek befejezése több szempont mérlegelésével. Összefüggések felismerése.)

A MÉCS tagjai Györgyné Jakab Katalin, Varju József, Bozó Klára