Autista diákok kiscsoportos mentorálása

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
BKÁE- ÁFK, BCE-KIK Közigazgatás szervezéstan és technológia A funkcionális, a divizionális, a programorientált és a team- orientált szervezet bemutatása.
Advertisements

H OGYAN SEGÍTHETEK GYERMEKEMNEK A STRESSZ LEKÜZDÉSÉBEN ? Szülők Iskolája 4. Nagyvárad, Dr. Balla Annamária.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Készítette: Gondos Borbála
Pedagógia szak - szakos tájékoztató -. Mit tanulunk a pedagógia alapszakon? Alapozás:  Tanulás, kommunikáció, szocializáció; Bevezetés a pszichológiába;
Elhárító mechanizmusok. A szorongásról A szorongás két típusa ( ) A szorongás két típusa ( ) reális szorongás neurotikus szorongás: a.
Szabadulás előtt megváltozunk? Mentori tapasztalatok Nagy Kornél október 11.
„Tudás – Érték – Tapasztalat integrációs program” TÁMOP A-11/ Nyitókonferencia Február 23.
1/31 Elkötelezettség a Kiválóságért /31 Elkötelezettség a Kiválóságért A kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
Solymosy József Bonifácz Egészségfejlesztési Osztályvezető NEFI Budapest, szeptember 29. Egészségfejlesztés az iskolai színtér vonatkozásában.
K ÖZNEVELÉSI SZAKÉRTŐK FELKÉSZÍTŐ MŰHELYMUNKÁJA T ÁMOP március 17 Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Gödöllői Tankerülete és Aszódi.
Mitől lesz jó egy tankönyv? január 27.. A tankönyvkutatás célja „A tankönyv lényegének megértése, funkcionális és szerkezeti sajátosságainak a megragadása.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
BINARIT TIMESHEET Több, mint munkaidő nyilvántartás Virág Zsolt (BINARIT Informatikai Kft.)„Hogyan legyek milliomos?” konferencia – BKIK ( )
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
MH 5. BOCSKAI ISTVÁN LÖVÉSZDANDÁR. A MISSZIÓBA JELENTKEZÉS ÉS KIUTAZÁS KAPCSÁN FELMERÜLŐ PROBLÉMÁK A PSZICHOLÓGIA SZEMSZÖGÉBŐL Készítette: Choma Krisztina.
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Sz. Hegedűs Rita és Szerecz György Magyar Nyelvstratégiai Intézet Budapest A NAT mint a tanár segítsége.
{ Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B Fokról fokra a cél felé NYITÓRENDEZVÉNY Azonosító szám: TÁMOP B
„Mocsolád-Civilház” NKFT megalakulás I.Alsómocsolád méretéből (346 fő) és zsákjellegéből adódó intézményi és egyéb háttér hiányosságainak kiküszöbölése:
A székesfehérvári fiatalok helyzete
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
A felsőoktatási tanácsadás országos módszertani fejlesztése
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Mayer József Budapest február 27.
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Tematika, bemutatkozás
A család – és gyermekjóléti szolgálatok rögös útjai
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
Projektmunka Földrajzolok
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
A közfoglalkoztatás gyakorlati tapasztalatai
TILTÁS + INFORMÁLÁS. TILTÁS + INFORMÁLÁS TILTÁS (Tabu) INFORMÁLÁS -> PORNÓ -> test mint szexuális objektum.
Sajátos nevelési igényű tanulók a kompetenciamérésben
A Budapest Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
DARUS.
Família Nagycsaládosok Egyesülete
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
A személyiség mint komponensrendszer
Az ENSZ, a Nemzetközi Valutaalap és a Világbank
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Családi vállalkozások
A TANULÁSMÓDSZERTAN HELYE ÉS SZEREPE AZ ARANY JÁNOS TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMBAN
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Németország BESZÁMOLÓ 2014
A HŰSÉGES MUNKAERŐ ARANYAT ÉR
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
Kovács Ibolya szociálpolitikus Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
Gyermekekkel a mediáció szemszögéből
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Autista diákok kiscsoportos mentorálása Szociális, kommunikációs nehézségek leküzdése: kisfilmek készítése kortárs segítők bevonásával

Videomodellálás Helyzetek megértését segíti Szociális és kommunikációs mintát ad Szociális megértést, rugalmas gondolkodást segíti Kortársak szerepe: „NT”-s viselkedés és kommunikáció bemutatása Témák: aktuálisan felmerülő nehézségek

Témakörök Tanár-diák Kortársak között Furcsa szokások Önállóság, szervezési nehézségek Félreértések Szabadidő, szórakozóhelyen

Kortárs segítők szerepe Autista diáknak: Kommunikációs helyzetekben minta Problémás helyzetekben segítő Aggodalmaskodásokban megnyugtatás Kortárs segítőnek: Önmagáról való tudás Kommunikáció Kompetencia erősödése