ePálya fejlesztések a 15/2008 NSZFT szerződés keretében

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a térségi integrált szakképző központok számára Baskiné Lipka Gabriella.
VÁLTOZÁSOK A SZAKKÉPZÉSBEN április 04. dr. Harangozó Ildikó Fejér Megyei Kormányhivatal Építésügyi, Hatósági, Oktatási és Törvényességi Felügyeleti.
Közművelődési szakmai továbbképzések, helyük a felnőttképzés rendszerében; az akkreditáció folyamata A közösségi művelődés felnőttképzési feladata Nemzeti.
Felnőttképzők Szövetsége A felnőttképzés várható szabályozása Dr. Lakos István Gárdony, október 16.
Környezettan-tanári mesterszak 1. A szakirány célja: A szak célja olyan tanárok képzése, akik képesek a környezettannal, környezetvédelemmel, természetvédelemmel.
Fiatal Regionalisták VII. Konferenciája Sólyom Andrea Győr, október
Az Országos Felnőttképzési Szakmai Központ éves tevékenysége, eredményei Évzáró értekezlet Budapest, december 16.
Új helyzet a felsőoktatásban: a bolognai folyamat László Gyula PTE KTK november 15.
1 A SZAKMAI ÉS VIZSGAKÖVETELMÉNYEK JOGSZABÁLYI KÖRNYZETE, ÚJ FOGALMAI Laczkovich Jánosné Budapest, május 17.
Komárom – Esztergom Megyei Fejlesztési és Képzési Bizottság Hiányszakmák.
A kamara szerepvállalása a felnőttképzésben évi LXXVII. tv. főbb rendelkezései Tv. hatálya elsődlegesen az állam által elismert vizsgával záruló,
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a szakiskolai tanulmányi ösztöndíjról Fodor Istvánné mb. főigazgató-helyettes.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
Az alapító okirat: (latinul: memorandum) egy jogi aktus írásba foglalása, mely például egy intézmény létrehozására irányul. Célja, hogy egységes szerkezetben,
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
A TANULÓSZERZŐDÉS, MINT A DUÁLIS KÉPZÉS MOTORJA InnoLignum Sopron Erdészeti és Faipari Szakvásár és Rendezvénysorozat Szeptember 8. Soproni kereskedelmi.
A év értékelése és a év újdonságai
időskorban felmerülő Problémák és megoldásmódok
Kompetencia Végzettség
A szakiskolák aktuális problémái
Új kihívások a pályaválasztásban 2017
Képzők képzése a vidéki kistelepülések ökológiai szemléletű gazdálkodásának elősegítésére Szakmai rendezvény szaktanácsadók részére Gödöllő,
A 2017-es felsőoktatási felvételi pontszámítás
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
A GINOP kiemelt projekt általános bemutatása, elért eredményei
Tanulószerződés-kötés
Az „első lépés” TÁMOP
eddigi tapasztalatainak ismertetése és a tanulságok
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Az OKJ kialakításának elvei és az új szakképesítések bevezetése
Gyűjtőköri szabályzat
2017. Szeptemberében induló képzések
Új továbbképzési lehetőségek tanároknak és oktatóknak
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Esélyek a munkaerőpiacon
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
ÚJ UTAKON A SZAKKÉPZÉS Társy József
D Á N I A 2007.november Készítette: KOVÁCSNÉ NAGY MÁRIA.
MTMT szervezeti hierarchia kialakítása a Széchenyi István Egyetemen
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
és ami ebből következik moduláris szakképzési szerkezet
A Nemzeti Pályainformációs Portál
középfokú felvételi eljárás
Vasas Lívia, PhD 2017 MTMT Vasas Lívia, PhD 2017.
Válaszok a globális oktatáspolitikára
ePálya fejlesztések a 15/2008 NSZFT szerződés keretében
2017. December 7. MGYOSZ tapasztalatai.
főigazgatóhelyettes, NSzFI
Felhasználóképzés a kórházban
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Az ingatlanrendező földmérő minősítés meghosszabbítása
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István EFOP pályaválasztási.
14 év szakmai tapasztalat
SZOCIÁLPEDAGÓGIA TANSZÉK
A szerbiai gazdasági felsőoktatás kihívásai
A szakképzés aktualitásai
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
Tárgy és kurzus hirdetés 2018/19/2
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Szakmai vizsgaelnöki pályáztatás, vizsgabizottsági jelentések
Előadás másolata:

ePálya fejlesztések a 15/2008 NSZFT szerződés keretében 2008. szeptember-december

Megvalósult fejlesztések új OKJ szerinti szakképesítések (kereső és szakmabemutatások) bolognai rendszerű felsőoktatási szakok (kereső és szakbemutatások) elsőként az ePálya rendszerből ismerhető meg, hogy a bolognai rendszerű felsőoktatási szakok elvégzése milyen foglalkozás (FEOR) betöltését teszi lehetővé rövidtávú munkaerőpiaci prognózis böngészőben megnézhető szakmabemutató filmek (összesen 50 film) foglalkozások munkaerőpiaci helyzetének, kilátásainak bemutatása (összesen 212 foglalkozás esetében) aktualizált foglalkozás-bemutató mappák (összesen 374 mappa)

1. Új OKJ szerinti szakképesítések keresőfelülete

Új OKJ szerinti szakképesítések adatlapja

Új OKJ szerinti szakképesítések megjelenő adatai Szakképesítés neve, OKJ száma Hozzárendelt foglalkozás (FEOR) és hasonló foglalkozások Szakképesítés szintje Szükséges iskolai végzettség Szakmacsoport és tanulmányi terület Lehetséges képzési forma (iskolai rendszerben és/vagy felnőttképzésben) Maximális képzési idő (év vagy óraszám) Felelős minisztérium Mestervizsgáért felelős kamara Kapcsolódó rész-szakképesítések, elágazások, ráépülések Jegyzékbe kerülés éve Adatforrás: OKJ-t kiadó rendelet

2. Bolognai rendszerű felsőoktatási szakok keresője

Bolognai rendszerű felsőoktatási szakok adatlapja

Bolognai rendszerű felsőoktatási szakok megjelenő adatai Szak megnevezése (angolul is) Végzettség megszerzésével betölthető foglalkozás (FEOR) – Ez az információ kizárólag az ePálya rendszerben található meg! Oklevélben szereplő szakképzettség Képzési terület, képzési ág Képzési idő, összegyűjtendő kreditek száma Szakmai gyakorlatra, nyelvi követelményekre vonatkozó adatok Kapcsolódó bemutató-mappa Mesterszak esetén: előzményként elfogadott szak(ok), számításba vehető alapképzési szakok Adatforrás: OKM által kiadott képzési és kimeneti követelmények

3. Rövidtávú munkaerőpiaci prognózis

4. Szakmabemutató filmek böngészőben történő lejátszása (letöltés és várakozási idő nélkül)