ÜDVÖZLÜNK A VÁLLALKOZÓI FÓRUMON!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ajánlások.
Advertisements

Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Közlekedés kerékpárral Hajdúböszörményben
Évszakváltás a közlekedésben
A Kerékpáros Műszaki Szabályozás elemei - vitaindító Bodor Ádám a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Miniszter kerékpáros ügyekért felelős megbízottja.
Európai Újraélesztési Nap
ÚTÁTJÁRÓS BALESET Rákoshegy és Maglód, AS október 18
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
„Közlekedésbiztonságot javító fejlesztések az országos közúthálózaton”
„EZERARCÚ CSALÁD” A fiatalokkal való kapcsolatfelvétel és sikeres bizalmi kapcsolat kialakításának egyik lehetősége Pistyur Gabriella Sóti Beáta Törzsökné.
Közlekedési balesetek okairól, statisztikai adatokkal, tanulságokkal
A síelés alapszabálya Sí KRESZ a síelés alapszabálya.
TIN week – Budapest, October/ Házi feladat, Győri esettanulmány: Győr,Kodály Zoltán u – Ifjúság körút csomópontja Készítette: Sümegi Péter & Szabó.
Munkavédelmi képviselők fóruma
Vezetéstechnikai Oktatás a PMBB támogatásával
BALATONAKARATTYA – BALATONKENESE ÁLLOMÁSOK KÖZÖTT – AZ AS380 JELŰ FÉNYSOROMPÓNÁL – AZ 1972 SZÁMÚ VONAT ÜTKÖZÉSE SZEMÉLYGÉPKOCSIVAL KBSZ SZAKMAI NAPOK -
MEGBÍZOTT ELSŐSEGÉLYNYÚJTÓK KÉPZÉSE / TOVÁBBKÉPZÉSE
Gyakran előforduló táblák és jelzések vízen és vízparton
Kerékpározás Programfejlesztési Központ VI.A.5.1.
Közút-vasút keresztezések biztosítási módjainak összehasonlítása
Rendészeti feladatok a kerékpárosok közlekedésbiztonsága érdekében
Vízi közlekedési balesetek sajátosságai a Szegedi Őrs működési területén.
A MÁV Zrt. helyzete és szerepe a vasúti közlekedés biztonságában
Az Országos Közlekedésbiztonsági Tanács (újabb nevén: Önkormányzat) felhívása: Vezessen biztonságosan!
1. Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles úgy közlekedni, hogy… a) a személy és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat a közlekedésükben.
A fáradtság szerepe a közúti közlekedési balesetekben – az M70 példája
1 Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály vezetője I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája, valamint.
Óberling József r. ezredes
A komplex rehabilitáció a kárfelelősség tükrében
Előadó: Bellovicz Gyula igazságügyi szakértő
Korabeli baleset – újszerű rekonstrukció Dr. Melegh Gábor Vida Gábor Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Biztonságkutató Mérnöki Iroda
HELYSZÍNI ELLENŐRZÉSEK TAPASZTALATAI
A közlekedésbiztonság évtizede A közlekedési balesetekből származó tragédiák 50%-a megelőzhető lenne, ha legalább a következő 5 szabályt betartanánk.
A közlekedés legvédtelenebb képviselői -gondolatok a gyermekbiztonságról Dr. Bényi Mária Országos Szakfelügyeleti Módszertani Központ.
Baleset Oklahomában Tusla, Oklahoma
163 SÉRÜLTELLÁTÁS DEBRECEN MENTŐÁLLOMÁS
BALESETI MECHANIZMUSOK
Helyszíni ellenőrzések tapasztalatai 2014
TÓCÓVÖLGY – BALMAZÚJVÁROS AS 41 VASÚTI BALESET KBSZ SZAKMAI NAPOK – VASÚT Siófok, április 10. Karosi Róbert balesetvizsgáló.
Személysérüléses közúti közlekedési balesetek alakulása Magyarországon
Gyorsulás, lassulás. Fékút, féktávolság, reakció idő alatt megtett út
„BIG JUNE” Hogyan készülünk fel a évi nagyjavításra?
EMBER A VÍZBEN! A vízbe esés esetei - okok és következmények
A munkavégzéssel kapcsolatos legfontosabb munkavédelmi ismeretek
Munkára képes állapot ellenőrzésének anomáliája a munkahelyen Poór László ügyvezető.
Munkavédelmi érdekképviselet és érdekegyeztetés Összeállította: dr. Váró György.
MPK Nagyleállás 2016 Régió Biztonság MOL Régió Biztonság MOL.
A munkavédelmi hatóság évi ellenőrzési tapasztalatai és az idei évi célkitűzések „A biztonságos és egészséges munkahelyekért” Munkavédelmi konferencia.
Pályaismeret 1-es viszonylat. 1.) Az 1-es vonalon hol találunk közúti fedezőjelzővel ellátott útkereszteződést? A Salétrom utcai kivonuláskor. Az Aquaticum.
A 4. számú főút közlekedésbiztonsági projektje. A 4. számú főúton bekövetkezett balesetek aránya a Jász-Nagykun-Szolnok megyében bekövetkezett személyi.
A testek mozgása. 1)Milyen mozgást végez az a jármű, amelyik egyenlő idők alatt egyenlő utakat tesz meg? egyenlő idők alatt egyre nagyobb utakat tesz.
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
Bartháné Kunráth Ágnes 2017.
1. Mi az ábrán látható jelzőtábla neve? a) Különleges útvonal. b)
Milyen kialakítású a Móricz Zsigmond körtér M végállomás?
Utcai balesetek Szerzők: Marsi Zoltán, Dr. Mártai István
A JOGSZERŰ ELLENŐRZÉSEK MIKÉNTJE A MUNKAHELYEN
Körforgalmú csomópontok fejlődése, kialakításuk
Különböző csomópont-típusok
Elektromos kéziszerszámok, kisgépek érintésvédelmi ellenőrzése
F I G Y E L E M É L E T V E S Z É L Y !.
Az AE Szövetség szervezet fejlesztése
Innovatív közlekedésbiztonsági eszközök
Közlekedési ismeretek
Milyen kialakítású a Móricz Zsigmond körtér M végállomás?
Előadás másolata:

ÜDVÖZLÜNK A VÁLLALKOZÓI FÓRUMON!

PROGRAM 10:00 - 10:10 Megnyitó, EBK 5 perc 10:10 - 10:20 EBKM Napok díjátadó 10:20 - 10:40 Állványokra vonatkozó követelmények (Kiss Antal Attila) 10:40 - 10:50 Elektromos kisgépek, kéziszerszámok felülvizsgálata (Gémes Imre) 10:50 - 11:00 Személyi gázkoncentráció mérők használatára vonatkozó követelmények (Ládi András) 11:10 - 11:20 Szünet 11:20 - 11:30 Munkagépek és emelőgépek biztonságos üzemeltetése (Drágossyné Zoltai Judit) 11:30 - 11:50 Fényeslitkei esemény bemutatása: munkavégzés előkészítése, események hatásainak csökkentése (Bitai B. Tamás ) 11:50 - 12:10 Egyéni védőeszköz bemutató 12:10 - 12:30 Konzultáció, kötetlen beszélgetés

Halálos közlekedési baleset Dunai Finomító 2017.09.18. Százhalombatta, 2017/09/18

Esemény Mi történt? 2017.09.18-án nem sokkal 12 óra előtt a Dunai Finomító 4-es és 9-es utak kereszteződésében egy motoros és egy kisbusz karambolozott. Bár a FER elsősegélynyújtó szolgálat és az Országos Mentő Szolgálat szakemberei a helyszínen megkezdték a sérült újraélesztését, erőfeszítéseik ellenére sajnos a CIVIL Zrt. munkatársa életét vesztette. A baleset pontos körülményeit és okait a rendőrség vizsgálja. 41 út 4 út Presenting to [name]

9/4 kereszteződés – 9-es úton elsőbbségadás kötelező tábla Hogyan történt? A kisbusz (Toyota) a 9-es úton haladt, amelyen elsőbbségadás kötelező tábla van kihelyezve. A kereszteződésnél egyenesen akart áthaladni a 41-es útra. A motoros saját tulajdonú kismotorján közlekedve haladt a déli porta irányába a 4-es, „védett” úton. Ott kezdte volna meg a következő 6 órás szolgálatát (12-18 h között). A kereszteződésben a motoros a kisbusz jobb oldalába hajtott, lefejelte a motorháztetőt/szélvédőt és elesett. A bukósisakot viselte, amit a mentősök szedtek le kiérkezéskor a fejéről. 9/4 kereszteződés – 9-es úton elsőbbségadás kötelező tábla

A baleset helyszíne az eset után Miért történhetett? A látási viszonyok megfelelőek voltak; A 9-es úton kihelyezett elsőbbségadás kötelező tábla után a kereszteződés jól belátható, fa, sövény, bokor a kilátást nem zavarta; A motoros a bukósisakot viselte; Az ütközésnek szemtanúja nem volt; Az úton az előírt sebesség max. 40 km/h, ugyanakkor az ütközés során a járművek tényleges sebessége nem ismert A baleset körülményeit, lehetséges okait a rendőrség vizsgálja Nagy valószínűséggel a kisbusz a kereszteződésben nem adta meg az elsőbbséget a motoros számára, aki a baleset következtében életét vesztette. A baleset helyszíne az eset után

Tanuljunk az eseményből! Az eset kapcsán kérjük, hogy   Az útkereszteződéseket, a gyalogos átkelőhelyeket fokozott óvatossággal közelítsük meg! Lassítsunk, teremtsük meg a szemkontaktust a keresztező jármű vezetőjével, a kerékpárossal vagy a gyalogossal! Ha nekünk van elsőbbségünk, győződjünk meg róla, hogy meg is fogják adni azt! Amennyiben nem tudunk szemkontaktust teremteni a sofőrrel, a kerékpárossal vagy a gyalogossal (különösen éjszaka, korlátozott látási viszonyok között), lassítsunk le annyira, hogy teljesen meg tudjunk állni, ha szükség van rá! Balesetmentes közlekedést, hisz mindenkit hazavárnak!

EBKM Napok