Az egymillió darabos piac

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

A mai tízen- és huszonévesek értékeiről A közügyek fogyasztói konferencia február 17. Ságvári Bence.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
Készítette: Geszler Nikolett
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Az idősebb munkavállalók foglalkoztatása Magyarországon
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
Trade Marketing Klub Kozák Ákos GfK Hungária Piackutató Intézet 2009
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
KÓSA ÉVA – LÁSZLÓ MIKLÓS: EGYÜTT-EGYEDÜL
Internetes attitűdváltozások a felsőoktatási hallgatók körében 2002–2007 Dr. Vig Zoltán augusztus 26.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
A modern szabadidő gender-szempontú vizsgálata hallgatói mintában
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
„Alapozni a középiskolás években kell” Hatékony kommunikációs stratégia a célcsoportban Sáfrány Zsuzsanna Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia 2006.
Olasz intenzív. •Olasz nyelv első idegen nyelvként való intenzív oktatása (heti 4 órában) 1/2 osztály, vagyis 15 diák számára a társadalomtudomány szakirányú.
Trendek a világban /140 ország, tanácsadó/ Dr. Szilágyi Judit.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Vajon mi is az a TVN? Gondolatok a 2009-es „észpénz.net” kampány kapcsán június 4. Turny Ákos igazgató.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Szilvási Lajos: Egymás szemében
A közösségi imaalkalmak felépítése. Fő elemei I. Bevezető szakasz 1. Gyülekezés 2. Kezdés (útmutatások, kezdő lépések) II. Központi rész 1. Személyes.
Campus-Lét a segítő aspektusából a Debreceni Egyetemen Berényi András DEMEK központvezető Műhelykonferencia december 03.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
A patikus Az első vacsora A lány megkérte barátját, hogy péntek este menjen át, vacsorázzon vele és a szüleivel. A lány bejelentette a fiúnak, hogy.
A közrádió fiatal (15-29 év) hallgatóinak profilja
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Copyright © 2012, SAS Institute Inc. All rights reserved. STATISZTIKA ÉS VIZUALIZÁCIÓ - ÚJ LEHETŐSÉGEK A STATISZTIKAI ADATOK MEGJELENÍTÉSÉRE ÉS FELTÁRÁSÁRA.
Bauer-Berács: Marketing, 5. fejezet 1 Piacok megismerése l Kultúrális trendek begubódzkodás, kis-luxus l A kereslet hosszú távú alakulása fogyasztási szerkezet.
1. A fogyasztói társadalmak átalakulása az utóbbi fél évszázadban.
GKIeNET Kft. A Nemzeti Digitális Közmű – mint válasz az alapproblémára Tihany, május 27. Kis Gergely MKE 41. Vándorgyűlés, FITT Szekció.
Bankolás az [origo] szemszögéből
Agrár Európa Kft. GfK Hungária Piackutató Kft Budapest, Fillér u. 10/b Budapest, Visegrádi u Élelmiszeripari.
Szociális helyzet a Pogányvölgyben 2011 június 17.
Szabadidő, szórakozás tizenéves korban Határok és egyezségek
A N emzetközi Gy ermekmentő Sz olgálat Magyar Egyesület pápai számítógépes klubjának Safer Internet tevékenysége és megvalósulási formái Készítette: Nagy.
A népesség összetétele, eloszlása és sűrűsége
BMRB International Correspondence Analysis
Kamaszok élete a világban
TÉVHITEK ÉS A VALÓSÁG GONDOLATVÁZLATOK A SÉRÜLT EMBEREK ÉS A TÁRSADALOM KAPCSOLATÁRÓL.
Antenna Hungária Rt. Átalakítási Bizottság, Külső Szakértői Munkacsoport Előadás 02:52:15, június június június 26.
 Rengeteg blogot találhatunk a témában  Kedvünkre válogathatunk, mert mind különböző  Ki hobbiból, ki munka céljából vezeti  Nagyon népszerűvé vált.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
Mit tartogat a Horizont 2020 keretprogram innovatív KKV-knak? Regionális Igazgató Dr. Wootsch Attila.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP NEMZETKÖZI ÉS HAZAI MÉDIAPIACI HELYZETKÉP TÓTH ANDRÁS ANTENNA HUNGÁRIA DECEMBER 11. TÓTH ANDRÁS ANTENNA.
A MULTIK TÉVEDÉSE Nem minden tini egyforma!* *Az OTP Fáy András Alapítvány szakmai tapasztalatai alapján Schrankó.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
A kamaszok és mi Dr. Gyenge Eszter. Történeti szempontok Archaikus társadalmak Felnőttéválás beavatási rítusok: Átmenet a gyermeki – profán- világból.
Gyerekek a hálón – gyerekek a hálóban? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia A média hatása a gyerekekre és a fiatalokra szeptember 29 – október 1. Balatonalmádi.
A Nemzetközi Gyermekment ő Szolgálat biztonságos internet oktatási programjának tapasztalatai Nagyváradon.
A kutatás célja ● Közvetlen cél: A 8-14 éves korosztály megismerése mindennapi életmódjuk, kommunikációs és médiafogyasztási gyakorlatuk, fogyasztói viselkedésük.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
copyright © P2P Money Europe Inc.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Az emberi test és a víz Készítette: 5.a.
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
Bankreklám vagy szappanopera?
Felkészülés az évvégi dolgozatra
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Integrálva….
Előadás másolata:

Az egymillió darabos piac Steigervald Krisztián, GfK Hungária Piackutató Kft.

Fokozatosan csökkenő lélekszám A legheterogénebb „közösség” Kb. 615.000 fiú Kb. 585.000 lány Összesen kb. 1.200.000 fő Copyright GfK Hungária 2011

Nincs olyan, hogy tinédzser szegmens Kb Nincs olyan, hogy tinédzser szegmens Kb. két évenként változó életstílus 9-11 év között kiskamasz 12 év átmeneti időszak 13-14 év késő kamasz kor 15-16 év fiatalkor 17 év átmeneti időszak 18-20 év kora felnőtt szakasz Copyright GfK Hungária 2011

ZENE SPORT TIZENÉVES „LIFESTYLE” A tini életstílus két alapdeterminánsa: szubkultúrák Ez a kiinduló-állapot, ami utána gyorsan módosul az életstílus ZENE TIZENÉVES „LIFESTYLE” DIVAT- TRENDEK SPORT Copyright GfK Hungária 2011

18 éves kor után a szubkultúrák megszűnnek ill 18 éves kor után a szubkultúrák megszűnnek ill. átalakulnak 18-35 év közötti időszak az emberek egyik legnagyobb változását hozza Ez a kor(osztály) mind a fiatalabb, mind pedig az idősebb korcsoportok számára aspiratív, maguk után húzzák a többieket … - 18 Fiatal felnőttek 35 - … Vágyik: a (pénzügyi) függetlenségre megfelelő fellépésre megbecsülésre meghatározhassa a trendet Visszahozná: a szabadságot külső adottságait a még nyitott lehetőségeket a szabadon eltölthető időt Copyright GfK Hungária 2011

Fókusz az extra fogyasztáson Egységes különbözőség Rágógumi fogyasztás (az elmúlt 1 hétben): 10-14 évesek: 87% 15-19 évesek: 83% Csokoládé fogyasztás (az elmúlt 1 hétben): 10-14 évesek: 87% 15-19 évesek: 82% Nyalóka fogyasztás (az elmúlt 1 hétben): 10-14 évesek: 19% 15-19 évesek: 11% Gyümölcsös cukorka fogyasztás (az elmúlt 1 hétben): 10-14 évesek: 33% 15-19 évesek: 21% Általában ki vásárolja a fentieket? 10-14 évesek: valaki más 58% 15-19 évesek valaki más: 31% Copyright GfK Hungária 2011

Divat minden mennyiségben Eltérő design: függ a szubkultúrától Spontán divat-márka ismertség (15-19): Copyright GfK Hungária 2011

TV: szintén minden mennyiségben Eltérő nézési struktúra: ez is függ a szubkultúrától 14+ évesek 12-14 évesek 12-14 évesek 9-11 évesek 14h 15h 16h 17h 18h 19h 20h 21h 22h 23h Internet Copyright GfK Hungária 2011

És ha újra 17 lennék…? www.gfk.com krisztian.steigervald@gfk.com Copyright GfK Hungária 2011