Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország."— Előadás másolata:

1 A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?!
Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország

2 A mért magyar web látogatottsága

3 A mért web forgalma – hétköznap, hétvége
Hétvégén

4 Webaudit-kutatás: Mikor interneteznek a [freemail] felhasználók?/1
A mért időszak: 2006. szeptember 30. és október 11. között A mért dimenzió: a [fre ] hazai felhasználók egyedi látogatószámát, negyedórás bontásban, a Medián Webaudit által auditált weboldalakon A minta: Hétvégi napokon átlagosan 293 ezer Munkanapokon átlagosan 421 ezer látogató

5 Webaudit-kutatás: Mikor interneteznek a [freemail] felhasználók?/2
Módszer: - A magyarországi [fre ] felhasználók internetezésének időbeli eloszlását mérték a Medián WebAudit rendszerben - Az internetezési aktivitás mutatójaként az internetes jelenlétet választották, s azt mérték, hogy az egyes negyedórákban hány [fre ] felhasználó aktív, konkrétan hányan vannak jelen valamelyik auditált weboldalon A módszer előnye: - pontosan kimutatja, hogy az egyes korcsoportok a nap folyamán milyen időszakokban interneteznek aktívabban, illetve kevésbé aktívan A módszer korlátja: - kizárólag a Medián WebAudit rendszerben résztvevő website-okon mér, ezért a tényleges aktivitás a mértnél jóval nagyobb lehet

6 Webaudit-kutatás – Az eredmények
1. A hazai otthoni internetezők 18 és 22 óra között a legaktívabbak. Ez a megállapítás minden korosztályra igaz, leginkább a 19 év alattiakra, és legkevésbé a 60 év felettiekre. 2. Az esti tévés főműsoridőben, 19 és 21 óra között legalább 200 ezren töltik az estéjüket az internet előtt 3. A hétköznap esti internetezésben a nők aktivitásban elmaradnak a férfiak mögött, ám a 19 év alatti lányok aktívabbak a velük egyidős fiúknál. 4. A hétvégi estéken a női internetezők az aktívabbak, a 19 év alattiak esetében pedig jelentősen aktívabbak a lányok, mint a fiúk.

7 Webaudit-kutatás: hétköznapi látogatóeloszlás korcsoportonként

8 Webaudit-kutatás: hétvégi látogatóeloszlás korcsoportonként

9 Webaudit-kutatás: hétvégi látogatóeloszlás 19 és 21 óra között, korcsoportonként és nemek szerint

10 Webaudit-kutatás: hétvégi látogatóeloszlás, 15-19 évesek, nemek szerinti bontásban


Letölteni ppt "A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország."

Hasonló előadás


Google Hirdetések