Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A levéltár Országos Tudományos és Felsőoktatási Szakmai Központ tevékenységei.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
„Döntés a kezedben van: egészség- és környezettudatos szemléletformálás a Magyar Táncművészeti Főiskola Nádasi Ferenc Gimnáziumában” április 22.
DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
TF Digitális Könyvtár
ROKON ELNEVEZÉSEK GOOGLE TALÁLATOK SPORT MINT GYÓGYSZER GYÓGYTORNA MOZGÁS MINT GYÓGYSZER MOZGÁSTERÁPIA SPORTTERÁPIA 24.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
A RÓNA-JUH Klaszter innovációs hatékonyságának növelése ZÁRÓKONFERENCIA A RÓNA-JUH Klaszter működése Dr. Monori István Karcag
KÖZÖS UTAKON – PÁRBESZÉD A TÁRSADALMI FELZÁRKÓZÁSÉRT KONFERENCIA DECEMBER 2. DR. GARAI PÉTER EU FEJLESZTÉSEK VÉGREHAJTÁSÁÉRT FELELŐS HELYETTES-ÁLLAMTITKÁR.
BEPTRA „Legjobb Gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Szakmaspecifikus képzéssorozat Projektsz á m: HURO/0901/138/2.1.2 HURO0901/138/2.1.2 A.
Tolerancia Erősítő Innovatív Szövetség projektprogram.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
A BKIK Oktatási Igazgatóságának és Oktatási Nonprofit Kft-jének feladatai.
TÁMOP B-13/ SZAKMAI-MÓDSZERTANI TÁMOGATÁS A KOMPLEX TELEPPROGRAM ÉS AZ ELNÉPTELENEDŐ FALVAK TÁRSADALMI GAZDASÁGI FOLYAMATAINAK MEGFORDÍTÁSÁT.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Kistérségi gyerekesély programok módszertani támogatása MTA Gyerekprogram.
TÁMOP E-13/1/ KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Prof. Dr. Rosivall László
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Az EGT és Norvég Alapok ( ) eddigi eredményei
A vállalati érdekek és a család összhangjának megteremtése
TÁMOP / „A hátrányos helyzetűek foglalkoztathatóságának javítása (Decentralizált programok a konvergencia régiókban)”
Együttműködő egyetemek:
A felsőoktatási tanácsadás országos módszertani fejlesztése
Barcsák Marianna KPSZTI
SPORTTUDOMÁNY A MINDENNAPOS TESTNEVELÉS SZOLGÁLATÁBAN
TF Digitális Könyvtár
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből
Óvodától az érettségiig - a kompetencia-alapú oktatás Szegeden
A magyar LLG Tanács ülése
Szerbiai sporttudományi és testnevelő képzések
„Társadalmi Innovációk generálása Borsod-Abaúj-Zemplén megyében”
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Kispálné Horváth Mária
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése
Tematika, bemutatkozás
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
Monostoriné Hörcsik Renáta
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
DR TÖRÖK LÁSZLÓ EGYETEMI DOCENS SZTE TRAUMATOLÓGIA
Innovációs források felhasználásának regionális tapasztalatai
A projektek jelentősége a Műegyetemen
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
Fazekas Ágnes – Halász Gábor-Horváth László
Ifjúságsegítés értékközvetítéssel
Veszprémi Érseki Hittudományi Főiskola
Intézet jelenlegi helyzete
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
Európai és Magyar Építésügyi Technológiai Platform
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Lorem ipsum.
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
Előadás másolata:

A projekt keretében megvalósuló sportélettan képzésfejlesztés bemutatása Dr. Varga Csaba, SZTE TTIK, tanszékvezető helyettes egyetemi docens, alprojektvezető

Előzmények TÁMOP-4.2.2-08/1-2008-0006 „Nemzetközi innovatív kutatói team a környezet egészségtudatos testmozgásos életmód tényalapú tesztrendszerei kialakítására” Elszámolható költség: 344.480.824 Ft Fejlesztési célok, komponensek, eredmények: 1. EGÉSZSÉG FITTSÉGI GENOMIKAI mérőrendszer kifejlesztése és tesztelése 2. Egyénre szabott MOZGÁSPROGRAM CSOMAGOK kidolgozása 3. KÖVÉRSÉG MEGELŐZÉSE, szívérrendszeri kockázatok csökkentése

Sportélettani tananyagok fejlesztése és lektorálása Illeszkedés a sporttudományi képzésekhez Illeszkedés a sportorvosi képzésekhez 3 jegyzet elkészítése Sport és terhelés élettan szakirányú továbbképzési anyag testnevelők részére –sportorvosoknak Toxikológia, dopping Sporttudományi és sportorvosi képzésekben részvétel

TTIK Biológus Doktori Iskola Sporttudományi PhD elindítása 1 doktori ösztöndíjas hallgató finanszírozása a TTIK Biológus Doktori Iskola keretén belül. Sporttudományi témakör

Kedvesné Dr. Kupai Krisztina, Dr. Pósa Anikó Juhász Katalin Résztvevők Dr. Varga Csaba Habil., Phd. Biológus, alprojektvezető, szakmai megvalósító Kedvesné Dr. Kupai Krisztina, PhD. Gyógyszerész, szakmai megvalósító Dr. Pósa Anikó PhD. Biológus, szakmai megvalósító Juhász Katalin MSc., angol-spanyol nyelvtanár, adminisztrátor, fittnes edző, táplálkozási tanácsadó