Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP 3.1.15-14-2014-0001 „Köznevelési reformok operatív megvalósulása” c. kiemelt uniós projekt
Pedagógiai szakmai ellenőrzés 2.3 Az interjú
Interjú a pedagógussal 1. a tanítási óra megbeszélését követően Az interjú célja a tanítási órán túlmutató információk a pedagógus szakmai ismereteiről, eredményeiről, az intézményben betöltött helyéről, általa ellátott feladatokról, a pedagógus jövőbeni elképzeléseiről.
Interjú a pedagógussal 2. Az interjún a pedagógusnak válaszolnia kell: saját tevékenységével kapcsolatos kérdésekre A pedagógussal folytatott interjún nem vesz részt az intézmény vezetője! Javaslatok az interjúkérdésekre: 2. sz. melléklet - Kézikönyv
Interjú az intézményvezetővel 1. a pedagógussal készített interjú befejezését követően az intézményvezető vagy az általa megbízott, a pedagógus munkáját rövidebb és hosszabb távon is közvetlenül ismerő vezetővel készül Ezen az interjún a pedagógus már nem vehet részt!
Interjú az intézményvezetővel 2. A vezetői interjú feladata: a pedagógus önértékelésének vezetői szempontú kiegészítése, a korábbi vezetői ellenőrzési tapasztalatok beemelése a tanfelügyelői értékelésbe A két interjú hossza 30 perc.
Hogyan leszek hiteles az interjún? Ha magamat adom! Ha nem arról beszélek, amit az óralátogatás során már bemutattam! Ha őszinte, de nem kitárulkozó leszek! Ha az erősségeimről beszélek, nem pedig a kételyeimről! Ha reális, mértéktartó terveket vázolok fel! Ha verbálisan is jó üzeneteket adok!